Samen afvallen groepje
zondag 3 januari 2016 om 16:17
NaamLeeftijdLengteStartgewichtStreefgewichtHuidig gewichtAfgevallenTtass2828?11070102,77,3Misfit23231,7097,58088,88,7Boertje037281,65927084,67,4Lexie85301,71988083,814,2Nijntje021281,64796777,21,8Dana-100251,6887,575,585,91,6Travelgirl33401,7585,77882,43,3_helly_371,8298,888,892,86,0Jadoire201,7711480101,0113,0Soccergirl24241,65766071,24,8Chocomousse401,73767175,01,0Elfje33341,627665760
Tabel is weer bijgewerkt!
Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet
, moet je je nog bedenken dan kun je t natuurlijk altijd laten weten.
Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.
Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in
[/quote]
Tabel is weer bijgewerkt!
Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet
Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.
Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in
zaterdag 19 maart 2016 om 17:59
Gisteravond een heel gezellige avond gehad met mijn buren. En teveel nootjes en groenten met dipsaus gegeten. Vandaag niets geks. 2 taarten gemaakt voor morgen want dan ben ik jarig .
Ik hou het rustig alleen directe familie en mijn beste vriendin met gezin. We zijn al een half jaar aan het verbouwen en mijn huis lijkt nu wel een combi tussen " mijn leven in puin" en "mijn man is een klusser".
Ik hou het rustig alleen directe familie en mijn beste vriendin met gezin. We zijn al een half jaar aan het verbouwen en mijn huis lijkt nu wel een combi tussen " mijn leven in puin" en "mijn man is een klusser".
zaterdag 19 maart 2016 om 20:46
Alvast gefeliciteerd helly!
Ahh boertje en dana komt goed!
met pieken en dalen maar uiteindelijk komen we er wel!
Hier gaat t opzich wel prima, maar heb deze maand veel feestjes, etentjes en stapavond waardoor echt afvallen er mss niet helemaal in gaat zitten. Wil iig voor 23 april op 87,5 zitten en denk dat dat wel net haalbaar moet zijn.
Hoe is het verder met iedereen? Leuk weekend? Hopelijk hebben we maandag met z'n alle weer een wat beter weegmoment tov vorige maandag
Ahh boertje en dana komt goed!
met pieken en dalen maar uiteindelijk komen we er wel!
Hier gaat t opzich wel prima, maar heb deze maand veel feestjes, etentjes en stapavond waardoor echt afvallen er mss niet helemaal in gaat zitten. Wil iig voor 23 april op 87,5 zitten en denk dat dat wel net haalbaar moet zijn.
Hoe is het verder met iedereen? Leuk weekend? Hopelijk hebben we maandag met z'n alle weer een wat beter weegmoment tov vorige maandag
zondag 20 maart 2016 om 16:43
Hoera fijne verjaardag Helly!
Misfit.. echt op zondagochtend om 9 uur! Je bent mijn goede voorbeeld haha..
Hier nog ziekenboeg, baby slaapt al een week zo slecht. Voel me alsof ik enorm ben gaan stappen maar lag er om 21.15 in gisteravond. Man heeft toch nog jetlag
Morgen wegen ben benieuwd of er toch wat gebeurd is.. Heb redelijk netjes gegeten dus hopen dat t meevalt.
Misfit.. echt op zondagochtend om 9 uur! Je bent mijn goede voorbeeld haha..
Hier nog ziekenboeg, baby slaapt al een week zo slecht. Voel me alsof ik enorm ben gaan stappen maar lag er om 21.15 in gisteravond. Man heeft toch nog jetlag
Morgen wegen ben benieuwd of er toch wat gebeurd is.. Heb redelijk netjes gegeten dus hopen dat t meevalt.
maandag 21 maart 2016 om 08:35
maandag 21 maart 2016 om 10:27
maandag 21 maart 2016 om 11:02
Travelgirl en Lexie, ik doe mee! ik wil op 30 april onder de 80.
Weeg nu 85,6 had wel gedacht dat er weinig af zou gaan ik heb niet gesport.
Ik zou vanavond weer in de Hot Cabin gaan maar helaas ook nog oorpijn erbij! De algehele malaise toestand is bereikt hoor baby is wel naar de crèche en ik ziek thuis. Heerlijk wat een rust. Lekker series kijken
Weeg nu 85,6 had wel gedacht dat er weinig af zou gaan ik heb niet gesport.
Ik zou vanavond weer in de Hot Cabin gaan maar helaas ook nog oorpijn erbij! De algehele malaise toestand is bereikt hoor baby is wel naar de crèche en ik ziek thuis. Heerlijk wat een rust. Lekker series kijken
maandag 21 maart 2016 om 11:04
quote:_helly_ schreef op 21 maart 2016 @ 10:27:
Net terug van de huisarts. Ik krijg donderdag een kastje mee om mijn hartslagen te meten.
Hij weet ook niet goed wat het is maar wil eerst hartklachten uitsluiten. Het zou ook nog slokdarm kramp kunnen zijn. Of een beklemde zenuw.
Het liefst open ik er een topic over, maar dat mag niet
Helly wat heftig allemaal! naar om niet te weten wat er mis is. Beterschap
Van mij mag je een topic openen hoor, al is het maar voor wat steun en herkenning.
Net terug van de huisarts. Ik krijg donderdag een kastje mee om mijn hartslagen te meten.
Hij weet ook niet goed wat het is maar wil eerst hartklachten uitsluiten. Het zou ook nog slokdarm kramp kunnen zijn. Of een beklemde zenuw.
Het liefst open ik er een topic over, maar dat mag niet
Helly wat heftig allemaal! naar om niet te weten wat er mis is. Beterschap
Van mij mag je een topic openen hoor, al is het maar voor wat steun en herkenning.
maandag 21 maart 2016 om 12:19
Hier nu weer 71.4 maar ik blijf doorgaan afgelopen weekend op stap geweest dus genoeg biertjes gehad en daarna nog gesnackt en ik ben ook nog ongesteld geweest. Maar net nog ffe gespinned i.p.v gister, gister was ik nog al moe haha en hoop dat ik snel onder de 70 zit blijf nu steeds omhoog qua gewicht en weer naar beneden beetje heen en weer schommelen.
het leven is een groot feest maar je moet wel zelf de slingers ophangen