Lijf & Lijn alle pijlers

Samen afvallen groepje

03-01-2016 16:17 1378 berichten
NaamLeeftijdLengteStartgewichtStreefgewichtHuidig gewichtAfgevallenTtass2828?11070102,77,3Misfit23231,7097,58088,88,7Boertje037281,65927084,67,4Lexie85301,71988083,814,2Nijntje021281,64796777,21,8Dana-100251,6887,575,585,91,6Travelgirl33401,7585,77882,43,3_helly_371,8298,888,892,86,0Jadoire201,7711480101,0113,0Soccergirl24241,65766071,24,8Chocomousse401,73767175,01,0Elfje33341,627665760

Tabel is weer bijgewerkt!

Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet ;), moet je je nog bedenken dan kun je t natuurlijk altijd laten weten.

Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.

Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in :cheer2:[/quote]
ben blij dat week voorbij is wat is een rot week heb totaal niet gesport dus ik skip de weegschaal maandag.
[quote]nijntje021 schreef op 18 maart 2016 @ 18:46:

dubbel excuus
Alle reacties Link kopieren
quote:nijntje021 schreef op 18 maart 2016 @ 18:46:

ben blij dat week voorbij is wat is een rot week heb totaal niet gesport dus ik skip de weegschaal maandag.Mag ik met je meedoen?
-
quote:Dana-100 schreef op 19 maart 2016 @ 01:20:

[...]

Mag ik met je meedoen? komt goed
Gisteravond een heel gezellige avond gehad met mijn buren. En teveel nootjes en groenten met dipsaus gegeten. Vandaag niets geks. 2 taarten gemaakt voor morgen want dan ben ik jarig .

Ik hou het rustig alleen directe familie en mijn beste vriendin met gezin. We zijn al een half jaar aan het verbouwen en mijn huis lijkt nu wel een combi tussen " mijn leven in puin" en "mijn man is een klusser".
Alvast gefeliciteerd helly!

Ahh boertje en dana komt goed!

met pieken en dalen maar uiteindelijk komen we er wel!

Hier gaat t opzich wel prima, maar heb deze maand veel feestjes, etentjes en stapavond waardoor echt afvallen er mss niet helemaal in gaat zitten. Wil iig voor 23 april op 87,5 zitten en denk dat dat wel net haalbaar moet zijn.

Hoe is het verder met iedereen? Leuk weekend? Hopelijk hebben we maandag met z'n alle weer een wat beter weegmoment tov vorige maandag
-
Ik sta ook weer in de sportschool. Heerlijk rustig hier!

Vanmiddag viert m'n vriend z'n verjaardag dus dacht ik sport ook maar vast wat calorieën er af haha.
Gefeliciteerd helly!

Jij ook met je vriend, misfit!
Hoera fijne verjaardag Helly!

Misfit.. echt op zondagochtend om 9 uur! Je bent mijn goede voorbeeld haha..

Hier nog ziekenboeg, baby slaapt al een week zo slecht. Voel me alsof ik enorm ben gaan stappen maar lag er om 21.15 in gisteravond. Man heeft toch nog jetlag

Morgen wegen ben benieuwd of er toch wat gebeurd is.. Heb redelijk netjes gegeten dus hopen dat t meevalt.
Druk weekend gehad zus was hier met de kids. Veel gekookt en tussendoor snoep je dan ook. Ik ben benieuwd naar de weegmoment morgen . Cheescake gemaakt met bastogne koek bodem, klein puntje van gehad.

De week maar extra sporten.

Hoe was jullie weekend?
Ben benieuwd morgen. Veel te veel gegeten vandaag...
Woehhh gewoon 2 kg er af toch. Weet niet hoe. Denk dat ik vorige week toch flink wat vocht vastgehouden heb. Maaaarrr ik ben blij :D
93.1 dat is 5.7 totaal eraf. Valt me mee. Toch iets afgevallen.

Straks de huisarts weer bellen voor de steken. Ik heb erg veel last gehad afgelopen weekend

Misfit: wouw, wat goed twee kilo eraf!
Shit ik ik baal als een stekker 100,7 kilo ik dacht echt dat ik nu wel onder de 100 zou zijn. Doel niet gehaald 😡. Deze week maar extra opletten en keihard sporten.
quote:Misfit23 schreef op 21 maart 2016 @ 07:44:

Woehhh gewoon 2 kg er af toch. Weet niet hoe. Denk dat ik vorige week toch flink wat vocht vastgehouden heb. Maaaarrr ik ben blij :DSuper!!
84,5 kilo. +2,2 kilo dus. Beetje jammer, maar ik had het wel verwacht na al het overgeven vorige week.

Ik ga deze week maar een tandje bij zetten. Eind april gaan we een weekend weg, dan wil ik toch wel onder de 80 zitten.

Goed werk, misfit!
Hier een joj-jo effect.

Heb nu wel een nieuwe weegschaal maar weeg nu82.6

Ik blijf hangen, motivatie is ver te zoeken. Mijn kleding zit wel beter.
Hier een joj-jo effect.

Heb nu wel een nieuwe weegschaal maar weeg nu82.6

Ik blijf hangen, motivatie is ver te zoeken. Mijn kleding zit wel beter.

Lexie mooi streven, doe met je mee
Net terug van de huisarts. Ik krijg donderdag een kastje mee om mijn hartslagen te meten.

Hij weet ook niet goed wat het is maar wil eerst hartklachten uitsluiten. Het zou ook nog slokdarm kramp kunnen zijn. Of een beklemde zenuw.

Het liefst open ik er een topic over, maar dat mag niet
Travelgirl en Lexie, ik doe mee! ik wil op 30 april onder de 80.

Weeg nu 85,6 had wel gedacht dat er weinig af zou gaan ik heb niet gesport.

Ik zou vanavond weer in de Hot Cabin gaan maar helaas ook nog oorpijn erbij! De algehele malaise toestand is bereikt hoor baby is wel naar de crèche en ik ziek thuis. Heerlijk wat een rust. Lekker series kijken
quote:_helly_ schreef op 21 maart 2016 @ 10:27:

Net terug van de huisarts. Ik krijg donderdag een kastje mee om mijn hartslagen te meten.

Hij weet ook niet goed wat het is maar wil eerst hartklachten uitsluiten. Het zou ook nog slokdarm kramp kunnen zijn. Of een beklemde zenuw.

Het liefst open ik er een topic over, maar dat mag niet

Helly wat heftig allemaal! naar om niet te weten wat er mis is. Beterschap

Van mij mag je een topic openen hoor, al is het maar voor wat steun en herkenning.
Hier nu weer 71.4 maar ik blijf doorgaan afgelopen weekend op stap geweest dus genoeg biertjes gehad en daarna nog gesnackt en ik ben ook nog ongesteld geweest. Maar net nog ffe gespinned i.p.v gister, gister was ik nog al moe haha en hoop dat ik snel onder de 70 zit blijf nu steeds omhoog qua gewicht en weer naar beneden beetje heen en weer schommelen.
het leven is een groot feest maar je moet wel zelf de slingers ophangen
helly sterkte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven