Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Deadpool schreef op 21 maart 2016 @ 16:59:

Ik zie de hele dag al in diverse topics mensen dubbel posten. Zou dit een bug kunnen zijn? Vaak passen ze de tweede post aan met een tekst als '1x is genoeg' en ik struikel er vandaag echt over op het forum.

Van wanneer dateren deze posts? We hadden vanmiddag wat serverproblemen, welke dit probleem zou kunnen hebben veroorzaakt.

Als het goed is komt het nu niet meer voor.

Groet,

CM VIVA
De laatste die ik net tegenkwam was van 15:03 als ik nu terug kijk. Dus inderdaad grote kans dat dat het was. Ik was nog niet zo ver gekomen om daadwerkelijk naar de tijden te gaan kijken :-S
quote:Deadpool schreef op 21 maart 2016 @ 17:19:

De laatste die ik net tegenkwam was van 15:03 als ik nu terug kijk. Dus inderdaad grote kans dat dat het was. Ik was nog niet zo ver gekomen om daadwerkelijk naar de tijden te gaan kijken :-S

Begrijpelijk! Dan zal het daar denk ik mee te maken hebben gehad, we houden het in de gaten.

Groet,

CM VIVA
Weer foutmeldingen, witte pagina's en traagheid te over hoor. Nadat het inderdaad een uurtje of wat lekker vlot ging allemaal.
quote:CommunityManagerViva schreef op 21 maart 2016 @ 15:55:

Beste forummers,

Het forum werkt weer op volle snelheid. Excuus voor het ongemak en bedankt voor jullie meldingen.

Groet,

CM VIVABij mij niet hoor. Zowel bij Chrome op pc, als Chrome en Safari op telefoon is het forum erg traag. Op mijn telefoon opent het forum niet eens.
Het ging een tijdje goed maar weer het zelfde, lege pagina, of gateway, op Opera, (pc) en traag
When I find a colour darker than black, I'll wear it. But until then, I'm wearing black!
Ik durf het ook bijna niet meer te posten,maar na een paar uur redelijk te hebben gewerkt, is het nu weer zeer traag. Maar dit zal wel weer off topic wezen.
dubbel is niet nodig.
Wrong Gateway 502, lege pagina, drie kwartier wachten voor de pagina verschijnt... goeie update jongens!
quote:gizzmo-returns schreef op 21 maart 2016 @ 18:28:

Ik durf het ook bijna niet meer te posten,maar na een paar uur redelijk te hebben gewerkt, is het nu weer zeer traag. Maar dit zal wel weer off topic wezen.Ik heb je gestaft wegens dubbel posten
Beste forummers,

Zoals jullie merken zijn er sinds de update af en aan problemen met de snelheid van de site.

De snelheid is nu weer zoals deze zou moeten zijn, en we houden het scherp in de gaten.

Wederom excuus voor het ongemak en dank voor jullie meldingen.

Groet,

CM VIVA
quote:Corona67 schreef op 21 maart 2016 @ 18:42:

[...]

Ik heb je gestaft wegens dubbel posten ja sorry, kan het niet helpen. forum doet raar en zo
Test
quote:gizzmo-returns schreef op 21 maart 2016 @ 18:46:

[...]

ja sorry, kan het niet helpen. forum doet raar en zo

Weet ik.

Ik zie nu tijdens het laden (samsung telefoon) allemaal zwarte vlakken komen en verspringen
Het lijkt inderdaad weer beter te gaan (zeg ik heel voorzichtig ).
502 Bad Gateway
Sinds de update pakt het forum de smilies van de iPad niet meer. ????
Alles wordt 4 vraagtekens : ????
Het blijft dramatisch hoor
Het blijft dramatisch hoor
Ik zit op een desktop computer met Win 8 en Chrome....het duurde echt een paar minuten laden voordat ik vanaf de hoofdpagina, via 'Overig' op deze pagina kwam.

Ook het posten van een reactie gaat traag. Ik klik op 'Plaats je reactie' en de pagina gaat laden, maar een minuut later heb ik alleen een witte pagina die niet meer verder laadt. Vervolgens refresh ik de pagina en dan pas wordt mijn reactie gepost.
"I love not Man the less, but Nature more..."
Pagina's blijven wit of worden toch zichtbaar na heeeeeel lang laden.

Maar ik heb nu ook iets nieuws erbij. Als ik te snel scroll dan krijg ik zwarte blokken in mijn beeld. En als ik dan door blijf scrollen dan wordt mijn hele beeld zwart.

Bepaalde gateway is ook steeds offline of mijn Chrome geeft zelf aan dat het laden van forum.viva te lang duurt. Dus dan gebeurt er ook niks.

Maar soms gaat alles wel ineens heel snel, het is heel wisselend allemaal.
Steeds witte pagina's. Chrome op foon.
het is echt verschrikkelijk, kan niet inloggen, kan niet op de site komen, moet echt minuten wachten om überhaupt hier te komen. krijg deze reactie niet geplaatst...............

Afijn gewoon doorgaan met proberen en ondertussen ga ik verder met andere zaken. Tijd zat voor.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
het is echt verschrikkelijk, kan niet inloggen, kan niet op de site komen, moet echt minuten wachten om überhaupt hier te komen. krijg deze reactie niet geplaatst...............

Afijn gewoon doorgaan met proberen en ondertussen ga ik verder met andere zaken. Tijd zat voor.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven