Mode & Beauty alle pijlers

gezichtsborstel

22-03-2016 22:46 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Laatst was ik op internet aan het zoeken naar iets waardoor je huid mooier en egaler wordt. Ik kwam toen de gezichtsborstel tegen, en omdat er zoveel positieve berichten over waren heb ik er een gekocht. Ik gebruik hem nu nog maar een paar dagen, maar ik heb eigenlijk het gevoel alsof ik juist meer last heb van pukkeltjes enzo dan voordat ik de borstel gebruikte. Mijn vraag is dus, hebben jullie ervaring met zo'n gezichtsborstel? Werkt het nou echt? En zoja, hoe lang moet je het gebruiken voordat je resultaat ziet?
Geen ervaring mee, maar ik kan me voorstellen dat je met zo'n borsteltje kleine beschadigingen veroorzaakt die makkelijk tot ontstekingen kunnen lijden.
Ik heb er 1 maar bij mij is mijn huid wel beter geworden. Ligt het niet aan de reinigingsgel die je gebruikt? Ik zet mijne wel altijd op de zachte stand en doe het ongeveer om de dag
Ligt er ook aan welke gezichtsborstel je gebruikt denk ik zo. Ik heb een (goedkope namaak van) foreo, die zijn een stuk zachter dan een borstel met haren en reinigen toch goed.
Ik gebruik zeker al een jaar de Clarisonic mia 2, dagelijks elke avond. Ik heb nooit een slechte huid gehad, naar mijn idee is mijn huid wel stralender en egaler geworden, toen ik hem kocht kwam ik tijdelijk veel in aanmerking met vuil en stof op mijn werk, de borstel gaf mij een schoner gevoel na het reinigen en had ik veel minder last van een trekkend gezicht,

De borstel is zo zacht, die maakt echt geen wondjes. Ik ben tevreden!
Misschien moet ik inderdaad proberen om hem op de zachte stand te zetten, ik heb nu steeds de harde gebruikt. En om de dag is misschien ook wel beter dan elke dag. Ik heb trouwens ook een goedkope, namelijk de beurer FC 45.
Maak je 'm wel goed schoon? Anders krijg je hetzelfde effect als krabben aan een pukkeltje en daarna over je gezicht wrijven... heb je gegarandeerd ergens anders een pukkeltje.
Ik gebruik hem 2 keer per week anders krijg ik er ook pukkeltjes van.

Maar wat een fijn ding!

Heb gewoon die nep van het Kruidvat.
Ik heb de visapure van Philips.

Mijn huid is mooier geworden, veel stralender.

In het begin had ik ook wat meer onzuiverheden waarschijnlijk doordat mijn huid beter werd gereinigd dan eerst alleen met facewash en mijn handen.

Ik gebruik een milde fashwash met de borstel en 1x per week gebruik ik het scrub borsteltje.
Weer een nieuw woord geleerd vandaag: gezichtsborstel!
Lijkt mij dat je daar goed je gezicht mee kan wassen als je een beetje moe in je armen wordt van een washandje.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik heb er ook een trouwens; de Braun 820, van Sinterklaas gehad. Het was een combi-epilator. Maar hij draait op zulke onwijs dure knoopcelbatterijen dat hij, toen ik de epilator even had geprobeerd, meteen leeg was. En toen heb ik hem maar in de kast gegooid.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven