gezichtsborstel
dinsdag 22 maart 2016 om 22:46
Hoi allemaal,
Laatst was ik op internet aan het zoeken naar iets waardoor je huid mooier en egaler wordt. Ik kwam toen de gezichtsborstel tegen, en omdat er zoveel positieve berichten over waren heb ik er een gekocht. Ik gebruik hem nu nog maar een paar dagen, maar ik heb eigenlijk het gevoel alsof ik juist meer last heb van pukkeltjes enzo dan voordat ik de borstel gebruikte. Mijn vraag is dus, hebben jullie ervaring met zo'n gezichtsborstel? Werkt het nou echt? En zoja, hoe lang moet je het gebruiken voordat je resultaat ziet?
Laatst was ik op internet aan het zoeken naar iets waardoor je huid mooier en egaler wordt. Ik kwam toen de gezichtsborstel tegen, en omdat er zoveel positieve berichten over waren heb ik er een gekocht. Ik gebruik hem nu nog maar een paar dagen, maar ik heb eigenlijk het gevoel alsof ik juist meer last heb van pukkeltjes enzo dan voordat ik de borstel gebruikte. Mijn vraag is dus, hebben jullie ervaring met zo'n gezichtsborstel? Werkt het nou echt? En zoja, hoe lang moet je het gebruiken voordat je resultaat ziet?
dinsdag 22 maart 2016 om 23:25
Ik gebruik zeker al een jaar de Clarisonic mia 2, dagelijks elke avond. Ik heb nooit een slechte huid gehad, naar mijn idee is mijn huid wel stralender en egaler geworden, toen ik hem kocht kwam ik tijdelijk veel in aanmerking met vuil en stof op mijn werk, de borstel gaf mij een schoner gevoel na het reinigen en had ik veel minder last van een trekkend gezicht,
De borstel is zo zacht, die maakt echt geen wondjes. Ik ben tevreden!
De borstel is zo zacht, die maakt echt geen wondjes. Ik ben tevreden!
woensdag 23 maart 2016 om 08:14
Ik heb de visapure van Philips.
Mijn huid is mooier geworden, veel stralender.
In het begin had ik ook wat meer onzuiverheden waarschijnlijk doordat mijn huid beter werd gereinigd dan eerst alleen met facewash en mijn handen.
Ik gebruik een milde fashwash met de borstel en 1x per week gebruik ik het scrub borsteltje.
Mijn huid is mooier geworden, veel stralender.
In het begin had ik ook wat meer onzuiverheden waarschijnlijk doordat mijn huid beter werd gereinigd dan eerst alleen met facewash en mijn handen.
Ik gebruik een milde fashwash met de borstel en 1x per week gebruik ik het scrub borsteltje.
woensdag 23 maart 2016 om 09:57
Ik heb er ook een trouwens; de Braun 820, van Sinterklaas gehad. Het was een combi-epilator. Maar hij draait op zulke onwijs dure knoopcelbatterijen dat hij, toen ik de epilator even had geprobeerd, meteen leeg was. En toen heb ik hem maar in de kast gegooid.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven