Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
Die abbonemee krijg jij van mijn kadoo hoor Roeleo!
Ga in therapie!
quote:eleonora schreef op 03 november 2008 @ 23:02:

O en jij bent ook een grote van fan mij fan van mij!
Ga in therapie!
quote:MissMara schreef op 03 november 2008 @ 23:03:

Wel weer opmerkzaam dat hier zo veel taalbeknobbelde dames komen klessebessen! Ik schrijf met taal, in mijn werk, maar natuurlijk niet zo vloeibaar als jullie. Heb je wel eens een fout in een van de verhalen hier ondekt, Caj? Vast niet
Ik moet wel even tussen neus en schaamlippen door zeggen dat ik grote moeite heb met het niet vermelden van de aliassen in andere topiccen. Dus dat ik uit moet kijken dat ik Lidewij in een ander topic dus bij haar andere naam vernoem. Ik raak erg gehecht aan die aliassen.
Rolo, ik heb Iseo hier ook even heen gestuurd, ken je even een altaar ego voor haar aanmaken zodat ze ook kan meeschrijven/intraviueen als ze wil?
Ga in therapie!
Nou babs, daar zou je met al die taalpukkels nog naar staan te kijken! Maar nou ben ik natuurlijk een erge hareneuker ecxuséé les moz (je ziet, ik spreek een aardig woordje over de buitengrens ), maar ik heb dus echt wel met de vingers een aantal knoeiers van fouten door de haren gestreken! Maar ik vind dit niet de plek, het moment en de tijd om slakken te ontzouten, snap je?
Ga in therapie!
Vind dat iedereen hiet uitmuntent speldt. Egte talenknobbelende dames die het vanuit hun proffessie heel goed kunnen.
Tuurlijk!

Iseo, wat denk je van Loes Visjager?
Hier ook zo, Roelien. Bijvoorbeeld Babs vind ik echt een gezelige alejas, net als Carjla. Klinkt gewoon fijn hollands, net als mijn eigen nieuwe naam. Niet van dat Franse, latijnse of engelse, we zijn gewoon Trots op Nederlands!
quote:eleonora schreef op 03 november 2008 @ 23:05:

Ik moet wel even tussen neus en schaamlippen door zeggen dat ik grote moeite heb met het niet vermelden van de aliassen in andere topiccen. Dus dat ik uit moet kijken dat ik Lidewij in een ander topic dus bij haar andere naam vernoem. Ik raak erg gehecht aan die aliassen.Ja, ik moet me ook zo nu en dan beheersen wanneer ik een Havette in een ander topic tegenkom.
ToN, ja dat is hem helemaal Lied! Mischien moeten we een polemieke partij op richten!
Ga in therapie!
Loes Visjager, kom er maar innnn
Naja, dat we daar niet eeeerder op gekomen zijn! Trots op Nederlands! We moeten dan wel een stevig boegbeeld hebben, zoeentje die automaties de stemmen van de midden klasse trekt, want daar zitten de grote donoren voor onze zuur kool actie verstopt!

Ik stem op Roelien. Ze is volgens mij niet te links, niet te rechts, maar zegt gewoon waar het op staat. Zoals ze in america zeggen: ze zit op de streit tolk excpresh!
ToN, dat is toch die partij van Rita Wilders? Of van hoe heet 'ie..... Geert Vermeer. Nah ja, ik weet ook niks van politiek. Ik weet wie de directeur generaal is hier in Nederland (H. Potter) en voor de rest vind ik het wel best, zolang de kabel TV het maar doet, ja toch, zo is het toch?
Is dat een nee Roelien?
Ik ben rechts hoor Lidewij. Is dat goed? Rechts schrijven en zo?
quote:MissMara schreef op 03 november 2008 @ 23:18:

Is dat een nee Roelien?Dat is een hele ferme misschien Lidewij.....
Hier is Loes
Als roeli Zo veel woorden nodig heeft om nee te zeggen moet ze wel een policitus zijn!
Ga in therapie!
Loes!!!

(Mooi is ze he meiden?!)
Ga in therapie!
Van harte welkom hier Loes we hebben veel over je gehoord en hopen dat je je zonnetje hier ook zal laten schijnen voor de mensen (ik zet even mijn beste beentje voor hoor voor een vriendin van Cajla en Roelie!)

en nu ga ik slapen meidjes! Ik neem mijn kangaroejong ook maar mee naar bed, anders is dat zo'n operatie vlak voor het slapen gaan.
quote:Iseo schreef op 03 november 2008 @ 23:19:

Hier is Loes Heeee Loesepoes, wat een gezelligheid! Heb je je eigen al wat ingelezen in de materie? Heb je ook HAVO gedaan eigenlijk? Geeft niet als het een andere oplijding was hoor, we kijken hier niet zo nouw.
Kunnen wij dan als moto doen: niet links maar per zee rechts?
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 03 november 2008 @ 23:20:

Loes!!!

(Mooi is ze he meiden?!)Beeldig is ze!
We noemen het gewoon: TOR, Trots op Roelien. dat we geen plageaat pleegen.

Zo en nu ga ik slapen, het was weer een fijne maar emiotionele dag. Truste Havettes.

Fijn dat je onze gelederen komt versterken, Loes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven