Napraattopic 57
woensdag 16 maart 2016 om 21:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 24 maart 2016 om 09:07
quote:Hunniebunnie schreef op 24 maart 2016 @ 08:58:
[...]
Jep, hier ook vroeg in de weer met croissantjes en eitjes. Die laatste zelfs tot drie keer toe, omdat ze steeds braken
Slungels laatste keer op de lagere school. Gisteren uitslag van de loting: ingeloot in 1e keus, opluchting alom!
Moeten we nu weer on-topic, of mag dit wel van de moderators....Again: hier mag alles al wordt geklets wat minder gewaardeerd
[...]
Jep, hier ook vroeg in de weer met croissantjes en eitjes. Die laatste zelfs tot drie keer toe, omdat ze steeds braken
Slungels laatste keer op de lagere school. Gisteren uitslag van de loting: ingeloot in 1e keus, opluchting alom!
Moeten we nu weer on-topic, of mag dit wel van de moderators....Again: hier mag alles al wordt geklets wat minder gewaardeerd
Je bent zelf een theepot
quote:Eleonora-1 schreef op 24 maart 2016 @ 09:06:
[...]
Vat het op zoals je wil. Het ging me om de discussie van gisteravond. Ík vind dat die forummers nu de vermoorde onschuld uithangen. BD van dingen beschuldigen die ze zelf net zo hard doen.
Maar goed, het onderwerp van gesprek maakt zich niet druk, dus ik hou er ook over op.Thanks Leo
[...]
Vat het op zoals je wil. Het ging me om de discussie van gisteravond. Ík vind dat die forummers nu de vermoorde onschuld uithangen. BD van dingen beschuldigen die ze zelf net zo hard doen.
Maar goed, het onderwerp van gesprek maakt zich niet druk, dus ik hou er ook over op.Thanks Leo
donderdag 24 maart 2016 om 09:09
donderdag 24 maart 2016 om 09:12
donderdag 24 maart 2016 om 09:14
Vroeger op school had je de populaire meisjes, de impopulaire meisjes en een groep daartussen. Van die laatste groep waren sommigen onverschillig over hun positie, ze sloten dan bij de ene groep aan, dan weer bij de andere maar waren meestal op zichzelf. Een enkeling van die groep wou echter het liefst bij de populaire groep horen, en zij hingen daar dan wat bij rond. Ze vonden vaak leuk wat de populaire meisjes leuk vonden, en stom wat de impopulaire meisjes leuk vonden. Om de populaire meisjes te laten zien dat ze daar bij zouden horen, maakten ze af en toe wat opmerkingen over anderen. Ze genoten ervan als de populaire meisjes moesten lachen om die opmerkingen, en dan ging er soms nog een schepje bovenop, ten koste van de anderen. Aan de andere kant zagen de impopulaire meisjes in deze wannabe-popi's makkelijke slachtoffers, en lieten ze ook geen kans onbenut om deze meisjes zwart te maken, om hun positie bij de populaire meisjes te verzwakken.
Daar doet me dit gewoon aan denken. Eigenlijk zijn we allemaal nog van die schoolmeisjes.
Daar doet me dit gewoon aan denken. Eigenlijk zijn we allemaal nog van die schoolmeisjes.
donderdag 24 maart 2016 om 09:20
quote:Marana_ schreef op 24 maart 2016 @ 09:07:
[...]
Ik was van plan dat weg te halen als Solo het gelezen had, dus als jij het nou in de quote weghaalt is t straks gewoon weg. Ik kon even niet zo goed hebben dat mij werd gezegd dat ik iemand niet goed genoeg zou kennen.
Nou, ik heb het gelezen hoor. En ik zei niet dat je haar niet goed genoeg kent, ik zei dat ik haar mss een beetje anders lees omdat ik haar beter ken (of denk te kennen).
Ik ken de BD van vroeger dan weer niet, maar die van nu wel en die ken ik als vooral eerlijk.
[...]
Ik was van plan dat weg te halen als Solo het gelezen had, dus als jij het nou in de quote weghaalt is t straks gewoon weg. Ik kon even niet zo goed hebben dat mij werd gezegd dat ik iemand niet goed genoeg zou kennen.
Nou, ik heb het gelezen hoor. En ik zei niet dat je haar niet goed genoeg kent, ik zei dat ik haar mss een beetje anders lees omdat ik haar beter ken (of denk te kennen).
Ik ken de BD van vroeger dan weer niet, maar die van nu wel en die ken ik als vooral eerlijk.
Do something nice for someone today. Leave them alone.
Week 18 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 24 maart 2016 om 09:23
quote:Marana_ schreef op 24 maart 2016 @ 08:58:
[...]
Ik ken BD al van haar vorige nick en ik snap ook waar het vandaan komt, vind het wel begrijpelijk maar wel jammer.
Dus BD sneert omdat ze een ongelukkige jeugd heeft gehad?
Nou, dan kunnen we allemaal wel losgaan hè.
En dan zijn er heel veel forumsters die blijkbaar een ongelukkige jeugd hebben gehad.
[...]
Ik ken BD al van haar vorige nick en ik snap ook waar het vandaan komt, vind het wel begrijpelijk maar wel jammer.
En dan zijn er heel veel forumsters die blijkbaar een ongelukkige jeugd hebben gehad.
donderdag 24 maart 2016 om 09:24
quote:SuzanneSuus schreef op 24 maart 2016 @ 09:07:
[...]
Again: hier mag alles al wordt geklets wat minder gewaardeerdIk houd ervan! Ik heb vanmorgen boterhammen gegeten, heb een broek aangetrokken en heb mijn tanden gepoetst.
[...]
Again: hier mag alles al wordt geklets wat minder gewaardeerdIk houd ervan! Ik heb vanmorgen boterhammen gegeten, heb een broek aangetrokken en heb mijn tanden gepoetst.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Solomio schreef op 24 maart 2016 @ 09:23:
[...]
En dan zijn er heel veel forumsters die blijkbaar een ongelukkige jeugd hebben gehad.Doen we toch ook?
[...]
En dan zijn er heel veel forumsters die blijkbaar een ongelukkige jeugd hebben gehad.Doen we toch ook?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 24 maart 2016 om 09:25
quote:Baankje1 schreef op 24 maart 2016 @ 08:58:
Een maaltijdsalade met een kaassouffle is dat een warme maaltijd? Zo ja, dan moet ik nog boodschappen doen vandaag en daar heb ik helemaal geen zin in.
Wat een verwarrende vraag: uit de eerste zin meen ik te mogen opmaken dat je een maaltijdsalade en een kaassouffle in huis hebt. En als dat een warme maaltijd is zit je dus goed.
Maar vervolgens schrijf je dat je in dat geval boodschappen moet gaan doen en daar geen zin in hebt.
Klopt niet met elkaar, dus ik vermoed dat de 'ja' in de tweede zin eigenlijk een 'nee' moet zijn.
En daarom reageerde ik niet op je vraag, want ik kwam er niet uit.
Een maaltijdsalade met een kaassouffle is dat een warme maaltijd? Zo ja, dan moet ik nog boodschappen doen vandaag en daar heb ik helemaal geen zin in.
Wat een verwarrende vraag: uit de eerste zin meen ik te mogen opmaken dat je een maaltijdsalade en een kaassouffle in huis hebt. En als dat een warme maaltijd is zit je dus goed.
Maar vervolgens schrijf je dat je in dat geval boodschappen moet gaan doen en daar geen zin in hebt.
Klopt niet met elkaar, dus ik vermoed dat de 'ja' in de tweede zin eigenlijk een 'nee' moet zijn.
En daarom reageerde ik niet op je vraag, want ik kwam er niet uit.