Napraattopic 57

16-03-2016 21:52 2992 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:WD-40 schreef op 24 maart 2016 @ 16:17:

http://forum.viva.nl/forum/quote_message/22215935/2

Zo hoor je spontaan tot de vivamutsjes omdát je een andere mening hebt.

Fijn te weten FV Een nietszeggende eretitel.

Niet omdat je een andere mening hebt, maar omdat je zo verschrikkelijk nodig even je plasje moet komen doen in een topic dat daar overduidelijk niet voor is bedoeld. En dat is hier op Viva inderdaad best gebruikelijk, dat mensen komen schrijven in een topic om te vertellen dat ze het een stom topic vinden. Zo'n nutteloos tijdverdrijf vind ik dat.

Open dan zelf een topic waarin je in het algemeen je verbazing uit over het openbare rouwbeklag dat tegenweurdig in de sociale media zo populair is of zo, dat zou best nog wel eens een leuk topic kunnen worden ook.
quote:WD-40 schreef op 24 maart 2016 @ 16:21:

Ik heb daar niemand beledigd!!

Wie zegt dat dan?

En tjeeee, je wordt op je vingers getikt, nou èn?

Misschien hebben zullie gelijk, misschien niet. Je blaast het enorm op nu en vestigt er nog eens de aandacht op. Onnodig denk ik, iets met sop en kool
Je bent zelf een theepot
quote:Amaqanda schreef op 24 maart 2016 @ 16:02:

[...]

Dat is misschien niet helemaal de juiste woordkeuze, maar wat ik voornamelijk bedoel is het tot in detail doorspreken van de dood van iemand.

Melden: snap ik.

Steun betuigen: snap ik.

Er met toeters en bellen een heel ding van maken snap ik dan weer niet. Ik las dat er bijvoorbeeld een extra nieuwsuitzending was om te melden dat hij overleden was, dat heeft (vanuit de media) dan volgens mij vrij weinig met respect voor te maken, maar meer met het hebben van de scoop.O dat snap ik dan weer wel bij iemand van dit kaliber. Hij heeft op heel veel vlakken iets betekend, dus snap dat daar op ingegaan wordt.
quote:Dadel_ schreef op 24 maart 2016 @ 16:26:

Zo we maken hier zelf ruzie over Johan Cruijff. Het mot niet gekker worden hoor.Plus 1. Word er ondertussen moedeloos van. .dat gekift onder elkaar. Snap het echt niet..
quote:BridgetteDubois schreef op 24 maart 2016 @ 16:24:

Een extra uitzending vind ik op zich ook wel op zijn plaats. Ik hoef het niet te zien want ik had er niks mee. Maar toen met Michael Jackson vond ik het bijvoorbeeld wel fijn dat er aandacht voor was. Het is toch een soort eerbetoon en misschien kunnen mensen er een soort "troost" in vinden. Want ja, sommige mensen zijn er kapot van als een idool komt te overlijden.Dat voorbeeld wilde ik ook net geven.
quote:WD-40 schreef op 24 maart 2016 @ 16:17:

http://forum.viva.nl/forum/quote_message/22215935/2

Zo hoor je spontaan tot de vivamutsjes omdát je een andere mening hebt.

Fijn te weten FV Een nietszeggende eretitel.Nee omdat je loopt te mutsen op wat een mooi JC topic had moeten zijn.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Elsa schreef op 24 maart 2016 @ 16:25:

ik ben wel blij met gogle, wist in eerste instantie niet eens wie die man was

Echt niet?

Hoe oud ben jij dan?
26
quote:Elsa schreef op 24 maart 2016 @ 16:25:

ik ben wel blij met gogle, wist in eerste instantie niet eens wie die man wasZal wel, maar ik kan het me bijna niet voorstellen.
vader van estelle?
quote:ana_isabel schreef op 24 maart 2016 @ 16:29:

[...]

Plus 1. Word er ondertussen moedeloos van. .dat gekift onder elkaar. Snap het echt niet..Maar hier hoort het in dit geval wel. In het topic was het al helemaal de plaats niet.
quote:Elsa schreef op 24 maart 2016 @ 16:33:

vader van estelle?Oom, dacht ik. Maar pin me daar niet op vast hoor, want van Estelle en Sabia en zo weet ik dan weer niks op wat ik hier per ongeluk heb opgevangen na.
quote:Elsa schreef op 24 maart 2016 @ 16:32:

26

Ja, dan snap ik het wel. Ook geen voetballiefhebster waarschijnlijk?

Hij was niet haar vader. Wel familie geloof ik.
quote:Elsa schreef op 24 maart 2016 @ 16:33:

vader van estelle?

Bijna goed, oom van.

Hennie Cruijff is de vader van Estelle en een broer van Johan.
quote:Star schreef op 24 maart 2016 @ 16:34:

[...]

Maar hier hoort het in dit geval wel. In het topic was het al helemaal de plaats niet.Nee pcies. En het gekift blijft tot nu toe best beschaafd, vinnik.
quote:ana_isabel schreef op 24 maart 2016 @ 16:35:

[...]

Hij was niet haar vader. Wel familie geloof ik.Ik ben 27 en heb echt een hekel aan voetbal. Maar ik wist echt wel wie Johan was
quote:Star schreef op 24 maart 2016 @ 16:34:

[...]

Maar hier hoort het in dit geval wel. In het topic was het al helemaal de plaats niet.

Is ook zo...

(Maar dan nog snap ik het niet )
quote:ana_isabel schreef op 24 maart 2016 @ 16:29:

[...]

Plus 1. Word er ondertussen moedeloos van. .dat gekift onder elkaar. Snap het echt niet..Niet te serieus nemen Anna_Isabel lees er maar overheen want ergernis is niet goed voor jou en de baby.
quote:ana_isabel schreef op 24 maart 2016 @ 16:35:

[...]

Hij was niet haar vader. Wel familie geloof ik.Ik ben zo oud en ik ken hem wel hoor. Ik kan me ook niet voorstellen dat mensen van mijn leeftijd hem niet kennen. Al heb ik wel jaren gevoetbald en kom ik uit een Ajaciedenfamilie ;)
quote:BridgetteDubois schreef op 24 maart 2016 @ 16:36:

[...]

Ik ben 27 en heb echt een hekel aan voetbal. Maar ik wist echt wel wie Johan was

Mijn zoontje van 9 was ook hevig ontdaan. Hij kent JC van zijn viva voetbal spel.
quote:ana_isabel schreef op 24 maart 2016 @ 16:38:

[...]

Mijn zoontje van 9 was ook hevig ontdaan. Hij kent JC van zijn viva voetbal spel.FIFA
quote:Vivaneesje schreef op 24 maart 2016 @ 16:37:

[...]

Niet te serieus nemen Anna_Isabel lees er maar overheen want ergernis is niet goed voor jou en de baby.

Aaah

Nou, ik lees er ook wel "overheen" en ik reageer er eigenlijk nooit op. Vind het alleen zo ongezellig.. maar goed, dan moet ik maar in het stamcafé blijven
Kan iemand mij de spelregels van de napraat even doorgeven? Blijkbaar begrijp ik het verkeerd.
Hee, meneer BGB op tv
quote:Amaqanda schreef op 24 maart 2016 @ 16:39:

[...]

FIFA

Als mijn zoontje dit leest...

Echt dom...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven