Lijf & Lijn alle pijlers

Samen afvallen groepje

03-01-2016 16:17 1378 berichten
NaamLeeftijdLengteStartgewichtStreefgewichtHuidig gewichtAfgevallenTtass2828?11070102,77,3Misfit23231,7097,58088,88,7Boertje037281,65927084,67,4Lexie85301,71988083,814,2Nijntje021281,64796777,21,8Dana-100251,6887,575,585,91,6Travelgirl33401,7585,77882,43,3_helly_371,8298,888,892,86,0Jadoire201,7711480101,0113,0Soccergirl24241,65766071,24,8Chocomousse401,73767175,01,0Elfje33341,627665760

Tabel is weer bijgewerkt!

Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet ;), moet je je nog bedenken dan kun je t natuurlijk altijd laten weten.

Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.

Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in :cheer2:[/quote]
helly sterkte!
-
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen dames,

Sorry dat ik even niets heb laten horen; hele drukke week gehad met een aantal zaken die me erg aan het hart gaan. Emotioneel zwaar.

Eerlijk gezegd durfde ik amper op de weegschaal, omdat ik niet echt meer bewust met afslanken bezig was.

Vanochtend toch maar weer de stap gezet: 74.5 kilo; dat is toch weer een kilo minder als het vorige weeg moment (week op 2-3 geleden)

Dat geeft de burger moed!!!
zo sinds een halfjaar weer mijn fiets gepakt en weer gesport em dikke spierpijn in me armen vanmorgen naar yoga geweest was zo high als een kanarie
-
Hoi allemaal!

Ik heb echt een topweek

Maandagavond tapas gegeten voor de verjaardag van mijn vriend. Gisteren naar bierbrouwerij geweest en savonds bezoek en heb vanavond een nieuwe baan aangeboden gekregen. Woehoehoehoe en t lukt me zooooo'n vette baan. Verder nog veel leuke dingen op het programma dus sporten en gezond eten heeft er even niet helemaal in gezeten. Al doe ik wel gezond om de leuke dingen heen maar maakt even niet uit want ben even helemaal happyyyyy.

Goed bezig nijntje en mandarijntje!

Sterkte choco!

En hoe is het met de rest van jullie? Hopelijk gaat t bij jullie qua afvallen beter dan bij mij deze week haha. En hopelijk hebben jullie ook een topweek!
Wat leuk Misfit; een nieuwe baan! heb je er lang naar gezocht? Of kwam 'ie 'zomaar' op je pad?

Geniet ervan! Logisch ook dat het lijnen ene beetje op de achtergrond staat. Dat pak je vast wel weer op.

Goed hoor; Mandarijn. En inderdaad: als je een beetje bijhoudt wat je zoal afwijst dan is het toch aardig wat waar je niet van aan kon komen

Alle dames veel succes met volhouden; de lente komt er nu echt langzaam aan. Da's al een goed doel om naartoe te werken.
Leuk om te lezen dat het goed gaat, Misfit gefeliciteerd! Spannend een nieuwe uitdaging. Denk erom he? geen reden om niet verder te gaan met lijnen haha.. echt zonde om niet lekker door te pakken, je ben supergoed bezig!

Helly hoe gaat het met jou? Al wat meer bekend, en voel je je beter?

Ik heb helaas nog steeds bronchitis. Moet soms zo hard hoesten dat ik er van overgeef.. pff echt heel naar. Verder geen koorts of iets maar kan niet werken met dit geblaf dus nu lekker op de bank met mn lieve mannetje. Hij is ook ziek en wil alleen maar knuffelen, gelukkig hebben we elkaar

Komend weekend en de hele pasen moet ik werken, jammer van de paasbrunch maar scheelt ook weer dat ik niet al dat lekkers hoef te weerstaan. Als ik weer beter ben ga ik er weer vol voor, nog 5 weken te gaan tot die 80 kilo!
Gefeliciteerd met je baan misfit!

Beterschap boertje, heel naar als je zo veel moet hoesten.

Ik heb net het apparaatje opgehaald. We gaan het zien.
Gefeliciteerd misfit ik heb een off week en ik heb paasdagen brunch en uiteten en nu ben ik lasagne aan het maken. Pff ik ben echt down.
Beterschap broertje.
Jaaa boertje maak je geen zorgen ik ga vrolijk door! niet altijd met 200% maar iig wel bewust bezig

En thanks allemaal echt super spannend!

Kop op ttass! You can do it!

Why heb je een offweek? Kunnen we iets voor je doen of je ergens mee helpen?
NaamLeeftijdLengteStartgewichtStreefgewichtHuidig gewichtAfgevallenTtass2828?11070100,79,3Schaap-ina251,6072,66072,9+0,3Misfit23231,7097,58088,49,1Boertje037281,65927085,66,4Lexie85301,71988084,513,5Nijntje021281,64796777,71,3Dana-100251,6887,575,586,70,8Travelgirl33401,7585,77882,63,1Elfje33341,627565741_helly_371,8298,888,893,15,7Jadoire201,7711480112,51,5Soccergirl24241,65766071,44,6Chocomousse401,73767174,51,5Mandarijn89?1,6258?580Sluisje471,7578,16978,10

Tabel is weer bijgewerkt!

Ik heb even een streepje gezet achter de regels die ik al twee weken niet aan heb kunnen passen ivm niets doorgeven (sorry mocht ik per ongeluk iets gemist hebben!!) Wellicht volgende week even kijken of er iemand uit gehaald kan worden? Wil namelijk niet zomaar iemand er uit gooien..

Edit: Dat streepje zie je niet in de table. Het gaat in iedergeval om:

- Schaap ina

- Elfje

- Jadoire

- Mandarijn

- Sluisje

Nogmaals, wil niet zomaar iemand verwijderen aangezien er door een aantal wel gewoon meegeschreven wordt, maar misschien niet een gewicht doorgegeven is! Af en toe is 't wel lastig om dat overzicht te behouden ;)
quote:Misfit23 schreef op 24 maart 2016 @ 19:51:

Jaaa boertje maak je geen zorgen ik ga vrolijk door! niet altijd met 200% maar iig wel bewust bezig

En thanks allemaal echt super spannend!

Kop op ttass! You can do it!

Why heb je een offweek? Kunnen we iets voor je doen of je ergens mee helpen?Het zit allemaal niet even mee. Ik had gehoopt dat ik maart met 2 gewichts cijfers kon afsluiten maar helaas mocht het niet zo zijn. Ik raak de motivatie ook kwijt.
Ahh Ja snap ik!

Probeer aub in gedachten te houden dat je gewoon in 3 maanden al bijna 10 (!!) kilo kwijt bent! Dat is echt giga goed! Of je nu volgende week onder de 100 zit of de week er na maakt niet uit, want je zit er dan wel!

Moet je nagaan als je nog eens een paar maanden doorzet waar je dan bent.

Het is echt oké om af en toe een dipje te hebben en niet lekker in je vel te zitten..

Ik ben zelf in september begonnen op 106 kg en er is nu bijna 20 kilo vanaf. Daar doe ik nu ook al een half jaar over maar het is er mooi af! Hopelijk lukt het je om het snel weer zonniger in te zien!
-
Ooooh oké mandarijn ik dacht al want je schrijft inderdaad wel fanatiek mee. Maar dan heb ik dat gemist ;)
Kom op Ttass vind m terug die motivatie! Het is maar een getal.. Ik snap heel goed dat je onder die grens wil komen. Als je doorzet gaat het echt gebeuren! Weet je nog al die redenen die we verzonnen hadden waarom afvallen ons gelukkiger gaat maken? Schrijf ze op en plak op de koelkast/ aan je spiegel. Koop iets leuks voor jezelf als je die 9 ziet om het te vieren en wees supertrots op dat je dan al 10 kilo kwijt bent!

Mijn baby weegt 7,5 kilo en daar zeul ik de hele dag mee, is echt zwaar hoor!

Maandag heb ik besloten dat ik dan beter ben en dan ga ik er weer vol voor met sporten. We can do it!
Wat zijn jullie toch lief dames. Ik probeer de draad weer op te pakken, je raakt gefrustreerd omdat in het begin heel snel gaat. Ik heb nog een lange weg te gaan. I can do it.
Komt goed ttass!
Iedereen nog leuke plannen voor het weekend trouwens?
mwah, morgen werken zondag paasbrunch thuis en even langs mijn ouders voor de rest niks dnk ik. heb ook niet echt motivatie deze week stond gister echt me tegenzin in de sportschool. ben vandaag ook al niet gegaan.
-
1e paasdag chocola vrij! Haha.. Ik moest werken en was druk oeioei. Maar goed lekker calorietjes verbranden.

Ttas heb je al weer motivatie gevonden? Morgen weer wegen, wie weet nu wel 2 cijfers voor de komma!?

Ik ben nog niet helemaal fit maar wel weer aan het sporten. Morgen laatste maandag- weegdag met het resultaat van de maand. Ben benieuwd!
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven