Samen afvallen groepje

zondag 3 januari 2016 om 16:17
NaamLeeftijdLengteStartgewichtStreefgewichtHuidig gewichtAfgevallenTtass2828?11070102,77,3Misfit23231,7097,58088,88,7Boertje037281,65927084,67,4Lexie85301,71988083,814,2Nijntje021281,64796777,21,8Dana-100251,6887,575,585,91,6Travelgirl33401,7585,77882,43,3_helly_371,8298,888,892,86,0Jadoire201,7711480101,0113,0Soccergirl24241,65766071,24,8Chocomousse401,73767175,01,0Elfje33341,627665760
Tabel is weer bijgewerkt!
Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet
, moet je je nog bedenken dan kun je t natuurlijk altijd laten weten.
Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.
Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in
[/quote]
Tabel is weer bijgewerkt!
Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet

Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.
Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in

zaterdag 2 april 2016 om 23:59
Ik heb een fitbit en ik ben de laatste maanden bezig geweest met het opbouwen van mijn activiteit. Inmiddels kan ik ruim 10000 stappen zetten zonder de volgende dag te vergaan van de pijn (ik heb al heel lang een kapotte knie). Ik streef ernaar om iedere week minimaal 50000 stappen te zetten, 5x 10000 en 2 rustdagen. Doet in ieder geval wonderen voor mijn kuiten, hallo enkels, lang niet gezien!
Als ik de 10000 haal, hoef ik van mezelf die dag niet te sporten. Het is om en nabij de 7 kilometer trouwens. Vandaag heb ik de 15000 gehaald. Daarnaast moet ik ook dagelijks 15 trappen lopen. Zolang mijn knie braaf meewerkt gaat het wel goedkomen.
Ik heb overigens vorige week met pasen mijn streefjurkje aan gehad, hij zat prima, maar na het avondeten vond ik hem nog wel een beetje strak zitten.
Qua eten gaat het redelijk, ik maak bijna iedere week mijn weekextra aan punten bijna op, dat mag nog wel wat minder.
Als ik de 10000 haal, hoef ik van mezelf die dag niet te sporten. Het is om en nabij de 7 kilometer trouwens. Vandaag heb ik de 15000 gehaald. Daarnaast moet ik ook dagelijks 15 trappen lopen. Zolang mijn knie braaf meewerkt gaat het wel goedkomen.
Ik heb overigens vorige week met pasen mijn streefjurkje aan gehad, hij zat prima, maar na het avondeten vond ik hem nog wel een beetje strak zitten.
Qua eten gaat het redelijk, ik maak bijna iedere week mijn weekextra aan punten bijna op, dat mag nog wel wat minder.
zondag 3 april 2016 om 18:10
Goed bezig lexie!
Bij mij gaat t doordeweeks goed maar in t weekend sta k mezelf te veel toe... Komende week heb ik ook weer diverse etentjes dus vind t lastig. De ene dag ben ik super gemotiveerd en de volgende denk ik pffff laat maar zitten.
Maargoed ik heb gelukkig al niet meer van die vreetbuien dus dat is wel fijn
Denk dat ik ten Opzichte van twee weken geleden wel aangekomen ben dus heb niet zo'n zin in de weegschaal morgen.
Heb deze week wel vijf keer gesport dus daar ben ik blij mee!
Ben benieuwd naar de resultaten morgen hopelijk is er bij iedereen weer iets af
Bij mij gaat t doordeweeks goed maar in t weekend sta k mezelf te veel toe... Komende week heb ik ook weer diverse etentjes dus vind t lastig. De ene dag ben ik super gemotiveerd en de volgende denk ik pffff laat maar zitten.
Maargoed ik heb gelukkig al niet meer van die vreetbuien dus dat is wel fijn
Denk dat ik ten Opzichte van twee weken geleden wel aangekomen ben dus heb niet zo'n zin in de weegschaal morgen.
Heb deze week wel vijf keer gesport dus daar ben ik blij mee!
Ben benieuwd naar de resultaten morgen hopelijk is er bij iedereen weer iets af
zondag 3 april 2016 om 19:41
Haai ladies! Ik ben ook beetje minder actief geweest maar ben er weer
Ik hoopte eind maart op 83 te staan maar dat is niet gelukt. Deze week heb ik 3 keer gesport en goed gegeten dus ik hoop dat het morgen wel onder 85 is. Ik ga morgen voor m'n werk naar de sportschool en dan kan ik t doorgeven.
Mijn doel van 80 op 29 april staat nog, al zal ik daar nu heel hard voor moeten werken. Komende week ook 3 keer sporten, en ik ga pas weer alcohol drinken op Koningsdag. Iemand die meedoet met alcoholvrij april? Net even die extra kcal laten staan.. Dan mag ik op vakantie een wijntje extra haha..
Ik hoopte eind maart op 83 te staan maar dat is niet gelukt. Deze week heb ik 3 keer gesport en goed gegeten dus ik hoop dat het morgen wel onder 85 is. Ik ga morgen voor m'n werk naar de sportschool en dan kan ik t doorgeven.
Mijn doel van 80 op 29 april staat nog, al zal ik daar nu heel hard voor moeten werken. Komende week ook 3 keer sporten, en ik ga pas weer alcohol drinken op Koningsdag. Iemand die meedoet met alcoholvrij april? Net even die extra kcal laten staan.. Dan mag ik op vakantie een wijntje extra haha..

zondag 3 april 2016 om 22:05
nou het gaat meer over ontbijt en lunch, ik ontbijt elke dag met magere yogurt en fruit om de dag met crusli muesli en me lunch bestaat uit 2 crackers of om de dag brood verder moet ik ook 2 stukken fruit en 2 liter water drinken dat laatste valt me wel zwaar avonds eet ik normaal maar dat is meer omdat ik geen rijst eet of aardappelen alleen als ik nasi maak eet ik rijst

zondag 3 april 2016 om 22:08
Halo lieve dames wat zijn jullie al actief bezig ik ben bang voor de weegschaal morgen ik ga toch proberen om de draad op te pakken en verder te gaan.
Zouden jullie misschien je eetschema willen delen hier Is het een idee? Ik ben maar wat aan het aan rommelen en overal hoor ik verschillende dingen over wat wel en niet gezond is.
Zouden jullie misschien je eetschema willen delen hier Is het een idee? Ik ben maar wat aan het aan rommelen en overal hoor ik verschillende dingen over wat wel en niet gezond is.

zondag 3 april 2016 om 22:54
ik ook ben ook nog ongesteld geweest .maar ja angst is een slechte raadgever,
Maandag:
yogurt zonder museli
2liter water
lunch: brood
2 stukken fruit
alleen water
dinsdag
yogurt met musesli
2l water
lunch: 2 crackers
2 stukken fruit
woensdag
yogurt zonder musesli
2l water
Lunch: brood
2 stukken fruit
donderdag:
yogurt met musesli
2liter water
2 stukken fruit
alleen water
ik probeer het hierbij te houden, en ja soms zondig ik wel en tegenwoordig is alles ongezond kijk maar naar die zogenaamde superfoods
vrijdag:
zonder musesli
2liter water
lunch :brood
2 stukken fruit
zaterdag
met musesli
2 l water
lunch 2 crackers
2 stukken fruit
zondag
zonder musesli
2l water
2 stukken fruit
alleen water
Maandag:
yogurt zonder museli
2liter water
2 stukken fruit
alleen water
dinsdag
yogurt met musesli
2l water
2 stukken fruit
woensdag
yogurt zonder musesli
2l water
Lunch: brood
2 stukken fruit
donderdag:
yogurt met musesli
2liter water
2 stukken fruit
alleen water
ik probeer het hierbij te houden, en ja soms zondig ik wel en tegenwoordig is alles ongezond kijk maar naar die zogenaamde superfoods
vrijdag:
zonder musesli
2liter water
lunch :brood
2 stukken fruit
zaterdag
met musesli
2 l water
lunch 2 crackers
2 stukken fruit
zondag
zonder musesli
2l water
2 stukken fruit
alleen water
maandag 4 april 2016 om 00:18
Hoi dames,
Als ik zie hoe goed jullie bezig zijn zie ik nog meer in wat voor grote loser ik ben... Laatste tijd niet echt lekker gegaan op sport- en eetgebied. Ik voel mij ook echt 'niet lekker' daardoor. Ik wil en vooral MOET deze keer echt ff niet opgeven.
Daarom heb ik vandaag de cirkel doorbroken en met manlief gaan sporten. Hoe lekker de bank ook zat en hoe leuk de serie ook was... Het fitnessen viel mij (of eigenlijk: ons) best zwaar. Vanaf vandaag ook weer begonnen met letten op voeding na een behoorlijk slechte zaterdag. Meteen mezelf ingeschreven voor x-co morgenavond, om de positieve vibe vast te houden.
De kilo per maand die ik mij tot doel had gesteld, zou betekenen dat de weegschaal morgen 84,5 moet aangeven. Eén ding is zeker; dat gaat niet lukken. Wil niet doemdenken en hoop dat ik de gemiste kilo's nog kan inhalen. Morgen fruit inslaan en koek&snoep achter slot en grendel!
Wat heerlijk om dit even van me af te schrijven...????
Als ik zie hoe goed jullie bezig zijn zie ik nog meer in wat voor grote loser ik ben... Laatste tijd niet echt lekker gegaan op sport- en eetgebied. Ik voel mij ook echt 'niet lekker' daardoor. Ik wil en vooral MOET deze keer echt ff niet opgeven.
Daarom heb ik vandaag de cirkel doorbroken en met manlief gaan sporten. Hoe lekker de bank ook zat en hoe leuk de serie ook was... Het fitnessen viel mij (of eigenlijk: ons) best zwaar. Vanaf vandaag ook weer begonnen met letten op voeding na een behoorlijk slechte zaterdag. Meteen mezelf ingeschreven voor x-co morgenavond, om de positieve vibe vast te houden.
De kilo per maand die ik mij tot doel had gesteld, zou betekenen dat de weegschaal morgen 84,5 moet aangeven. Eén ding is zeker; dat gaat niet lukken. Wil niet doemdenken en hoop dat ik de gemiste kilo's nog kan inhalen. Morgen fruit inslaan en koek&snoep achter slot en grendel!
Wat heerlijk om dit even van me af te schrijven...????
maandag 4 april 2016 om 07:41
Goedemorgen!
Ik zal maar meteen beginnen. Net gewogen en 88,8 dus 0,4 er bij tov twee weken geleden. Viel te verwachten dus hopelijk zit ik na deze week weer onder de 88,4!
Goed bezig dana! Goed dat je bent gaan sporten en t weer op wilt pakken! Ben een beetje lief voor jezelf oké?
bij ons gaat t ook met ups en down.
Ik zal maar meteen beginnen. Net gewogen en 88,8 dus 0,4 er bij tov twee weken geleden. Viel te verwachten dus hopelijk zit ik na deze week weer onder de 88,4!
Goed bezig dana! Goed dat je bent gaan sporten en t weer op wilt pakken! Ben een beetje lief voor jezelf oké?

maandag 4 april 2016 om 07:47
Ttass jij krijgt een apart berichtje haha.
Wat knap dat je toch weer hier even komt kijken en de draad op wil pakken. Respect!
Een echt eetschema heb ik niet. Ik vul voornamelijk m'n eten je op myfitnesspal zodat ik er voor zorg dat ik niet meer eet dan ik mag om een halve kilo per week af te vallen.
Wat ik meestal zoal eet:
Ontbijt: havermout met magere melk en banaan
Tussendoor: fruit
Lunch: salade met feta, zongedroogde tomaat, paprika, tomaat, bosui, rucola / of crackers
Tussendoor: worteltjes en snoeptomaatjes
avondeten: echt vanalles van stamppot tot rijst tot pasta (ligt er net aan wat binnen m'n kcal past)
Tussendoor: yoghurt met bosvruchten of een cracker (ligt er aan of ik sport)
Maargoed dus dit is zeg maar wat ik ene beetje aanhoud maar is wel een ideaalplaatje
Wat knap dat je toch weer hier even komt kijken en de draad op wil pakken. Respect!
Een echt eetschema heb ik niet. Ik vul voornamelijk m'n eten je op myfitnesspal zodat ik er voor zorg dat ik niet meer eet dan ik mag om een halve kilo per week af te vallen.
Wat ik meestal zoal eet:
Ontbijt: havermout met magere melk en banaan
Tussendoor: fruit
Lunch: salade met feta, zongedroogde tomaat, paprika, tomaat, bosui, rucola / of crackers
Tussendoor: worteltjes en snoeptomaatjes
avondeten: echt vanalles van stamppot tot rijst tot pasta (ligt er net aan wat binnen m'n kcal past)
Tussendoor: yoghurt met bosvruchten of een cracker (ligt er aan of ik sport)
Maargoed dus dit is zeg maar wat ik ene beetje aanhoud maar is wel een ideaalplaatje

maandag 4 april 2016 om 08:06
ik ben helaas 2 kilo aangekomen
Mijn eetschema is als volgt
Ochtend: volle yoghurt/kwark of geitenyoghurt/kwark (onbewerkt voedsel schijnt gezonder te zijn) met granola biologisch, of met havermout en banaan. Of havermout met soyamelk of amandelmelk havemout met bessen uit de diepvries en framboos. Ligt eraan hoe ik uit bed kom.
Tussendoor: een muesli reep of stuk fruit meestal appel of een cracker met appelstroop of kaas ligt eraan.
Lunch: speltbrood op allerlei manieren met kaas of een gebakken/gekookt eitje salade tosti etc......
Tussendoor niks eigenlijk ik snaai wel eens wat maar dat is voor mij een enorme valkuil tussen lunch en warm eten en na warm eten ook dat zijn snaai momenten bij mij. Grr
Avond eten: speltpasta of groente bio vlees zilvervlies rijst of rissoto en.... Whatever the wheater. Meestal eet ik samen met vriend maar als hij op zakenreis is eet ik alleen.
En dan een kop thee en probeer ik niks te snaaien.
Ik drink veel water met munt of met citroen geen sapjes of fris daar ben ik van afgekikt. Ik lust ook geen suiker in de thee of suiker en melk in de koffie vind ik ook goor.
Mijn eetschema is als volgt
Ochtend: volle yoghurt/kwark of geitenyoghurt/kwark (onbewerkt voedsel schijnt gezonder te zijn) met granola biologisch, of met havermout en banaan. Of havermout met soyamelk of amandelmelk havemout met bessen uit de diepvries en framboos. Ligt eraan hoe ik uit bed kom.
Tussendoor: een muesli reep of stuk fruit meestal appel of een cracker met appelstroop of kaas ligt eraan.
Lunch: speltbrood op allerlei manieren met kaas of een gebakken/gekookt eitje salade tosti etc......
Tussendoor niks eigenlijk ik snaai wel eens wat maar dat is voor mij een enorme valkuil tussen lunch en warm eten en na warm eten ook dat zijn snaai momenten bij mij. Grr
Avond eten: speltpasta of groente bio vlees zilvervlies rijst of rissoto en.... Whatever the wheater. Meestal eet ik samen met vriend maar als hij op zakenreis is eet ik alleen.
En dan een kop thee en probeer ik niks te snaaien.
Ik drink veel water met munt of met citroen geen sapjes of fris daar ben ik van afgekikt. Ik lust ook geen suiker in de thee of suiker en melk in de koffie vind ik ook goor.
maandag 4 april 2016 om 08:55
Oeps weer vergeten te wegen, doe ik morgen.
Hier zit de klant er een beetje in. Een zwak tijdstip is savond rond 21.30. Dan heb ik lekkere en hartige trek.
Het sporten, daar heb ik nog geen ritme in gevonden. Mijn schaatsles is gestopt. Wil graag yogalatis doen. Alleen door de kinderen, ziekte lukte het niet.
Dus voor mij een nieuwe maand nieuwe kansen.
Ga zo eerst eens mijn tuin workout doen of wel tuinieren.
Hier zit de klant er een beetje in. Een zwak tijdstip is savond rond 21.30. Dan heb ik lekkere en hartige trek.
Het sporten, daar heb ik nog geen ritme in gevonden. Mijn schaatsles is gestopt. Wil graag yogalatis doen. Alleen door de kinderen, ziekte lukte het niet.
Dus voor mij een nieuwe maand nieuwe kansen.
Ga zo eerst eens mijn tuin workout doen of wel tuinieren.
maandag 4 april 2016 om 11:39
Ontbijt 1a2 volkoren krackers met mager beleg.
Td thuis: niets op het werk : pakje melba toastje
Lunch 2 boterhammen met zuivelspread Light losgeroerd met chilisaus met daarop heel veel komkommer of tomaat. Of 2 boterhammen met ander beleg en heel veel rauwkost.
Td fruit of pakje melba toast
Avondeten: waar ik zin in heb. Ik moet ook rekening houden met twee kinderen wat zij lekker vinden. Maar ik Let wel op de portie grote. En ben matig met bijvoorbeeld aardappels.
S avonds. Liever niets. Maar als ik echt nog trek heb een kracker met smeerkaas Light of een paar zoute stokjes.
Td thuis: niets op het werk : pakje melba toastje
Lunch 2 boterhammen met zuivelspread Light losgeroerd met chilisaus met daarop heel veel komkommer of tomaat. Of 2 boterhammen met ander beleg en heel veel rauwkost.
Td fruit of pakje melba toast
Avondeten: waar ik zin in heb. Ik moet ook rekening houden met twee kinderen wat zij lekker vinden. Maar ik Let wel op de portie grote. En ben matig met bijvoorbeeld aardappels.
S avonds. Liever niets. Maar als ik echt nog trek heb een kracker met smeerkaas Light of een paar zoute stokjes.
maandag 4 april 2016 om 11:51
93,8 kilo. Halve kilo eraf, in totaal 14,2 kilo.
Ik ben niet zo van de eetlijstjes, maar mijn ontbijt is meestal havermoutpap met kaneel en een stuk fruit. Lunch een boterham of broodje, altijd volkoren met beleg waar ik zin heb, momenteel vaak filet americain. Meestal 2 stuks. Avondeten, waar we zin in hebben, op vrijdag altijd pannenkoeken
Qua tussendoortjes is het meestal fruit of snackgroente, afhankelijk van de hoeveelheid punten die ik nog heb misschien een stukje chocola of een koekje. Ik eet wat ik lekker vind, binnen de punten. Ik drink eigenlijk alleen water, heel af en toe in het weekend een glaasje light frisdrank.
Ik ben niet zo van de eetlijstjes, maar mijn ontbijt is meestal havermoutpap met kaneel en een stuk fruit. Lunch een boterham of broodje, altijd volkoren met beleg waar ik zin heb, momenteel vaak filet americain. Meestal 2 stuks. Avondeten, waar we zin in hebben, op vrijdag altijd pannenkoeken
Qua tussendoortjes is het meestal fruit of snackgroente, afhankelijk van de hoeveelheid punten die ik nog heb misschien een stukje chocola of een koekje. Ik eet wat ik lekker vind, binnen de punten. Ik drink eigenlijk alleen water, heel af en toe in het weekend een glaasje light frisdrank.

maandag 4 april 2016 om 14:52
Ik woog 84,6 vanmorgen. Ik ben redelijk tevreden. 2 kilo afgelopen maand wel wat weinig maar was ook ziek.
Die 7 komt dichterbij! Ik ben weer helemaal gemotiveerd, vanmorgen voor m'n werk al gesport, voelt echt goed.
Zet m op allemaal!
Ttass echt goed dat je er weer voor wilt gaan.
Kom op Dana probeer weer de spirit te vinden. Lees even terug in dit topic, je eigen motivatie van tijdje terug werkt misschien motiverend?
Die 7 komt dichterbij! Ik ben weer helemaal gemotiveerd, vanmorgen voor m'n werk al gesport, voelt echt goed.
Zet m op allemaal!
Ttass echt goed dat je er weer voor wilt gaan.
Kom op Dana probeer weer de spirit te vinden. Lees even terug in dit topic, je eigen motivatie van tijdje terug werkt misschien motiverend?
maandag 4 april 2016 om 18:38
Ik merk wel dat mijn broeken nu te wijd worden. Maar ik wil pas gaan winkelen als ik mijn doel bereikt hebt. Gelukkig is mijn huidige garderobe niet heel veel vooral ook omdat ik een hekel heb aan winkelen. Naast te dik vooral in de buik zone heb ik daar niet bijpassende kleine borsten bij waardoor dingen vaak heel raar staan. Ik hoop dus als de buik verdwenen is dat ik winkelen ook weer wat leuker ga vinden omdat het met een wat normalere maat makkelijker is om wat te vinden wat leuk staat.
dinsdag 5 april 2016 om 10:51
Vanochtend 85,9 dus tov vorige week 0,2 erbij. Valt me zo mee! Thanks voor jullie motiverende woorden, ik ben weer back on track. Volgende week is mijn gewicht weer lekker naar beneden. Nu in totaal 1,6 kwijt. Volgende week MOET ik boven de 2 kilo kwijt zijn zitten, dus ff hard eraan trekken deze week. Nieuwe maand=nieuwe kansen