Napraattopic 58
donderdag 24 maart 2016 om 18:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 25 maart 2016 om 14:59
quote:Glassnijdersuus schreef op 25 maart 2016 @ 14:56:
[...]
Ik vind ze allebei helemaal het einde.
Maar katten sluiten beter aan op mijn persoonlijkheid. Lui en eigenzinnig Dit. Ze liggen as we speak allebei te slapen, één naast zijn kussen en de ander op tafel bovenop de tekening waar ik mee bezig ben. Precies zoals het hoort dus
[...]
Ik vind ze allebei helemaal het einde.
Maar katten sluiten beter aan op mijn persoonlijkheid. Lui en eigenzinnig Dit. Ze liggen as we speak allebei te slapen, één naast zijn kussen en de ander op tafel bovenop de tekening waar ik mee bezig ben. Precies zoals het hoort dus
Tjezus, wat vals
vrijdag 25 maart 2016 om 15:01
vrijdag 25 maart 2016 om 15:04
quote:MevrouwJack schreef op 25 maart 2016 @ 14:59:
[...]
Dit. Ze liggen as we speak allebei te slapen, één naast zijn kussen en de ander op tafel bovenop de tekening waar ik mee bezig ben. Precies zoals het hoort dus
Zodra ik de krant opensla zit er vanuit het niets een poes op, zich uitrekkend om even goed te gaan liggen onder luid gespin. Studieboeken schijnen ook zo lekker te liggen, net als het blok waarop ik mijn aantekeningen probeer te maken.
Maar echt alleen als ik in de buurt ben. Nu ligt alles open en zit poes in de vensterbank, terwijl ik haar net nog heraaldelijk moest wegduwen
[...]
Dit. Ze liggen as we speak allebei te slapen, één naast zijn kussen en de ander op tafel bovenop de tekening waar ik mee bezig ben. Precies zoals het hoort dus
Zodra ik de krant opensla zit er vanuit het niets een poes op, zich uitrekkend om even goed te gaan liggen onder luid gespin. Studieboeken schijnen ook zo lekker te liggen, net als het blok waarop ik mijn aantekeningen probeer te maken.
Maar echt alleen als ik in de buurt ben. Nu ligt alles open en zit poes in de vensterbank, terwijl ik haar net nog heraaldelijk moest wegduwen
vrijdag 25 maart 2016 om 15:05
quote:Hunniebunnie schreef op 25 maart 2016 @ 15:00:
Haha, mag ook! Ik ben meer hondenmens (vind katten wel ok, maar ben er wel kneiterallergisch voor). Hebben een half Middeleeuws teckeltje. En een kattenluikje, dat dan weer wel.Is er een samenhang tussen de halve teckel en het kattenluikje? Iets als oorzaak en gevolg?
Haha, mag ook! Ik ben meer hondenmens (vind katten wel ok, maar ben er wel kneiterallergisch voor). Hebben een half Middeleeuws teckeltje. En een kattenluikje, dat dan weer wel.Is er een samenhang tussen de halve teckel en het kattenluikje? Iets als oorzaak en gevolg?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
vrijdag 25 maart 2016 om 15:05
quote:MevrouwJack schreef op 25 maart 2016 @ 14:59:
[...]
Hier 2 naast me op de bank, in diepe rust. Dus ik moet zachtjes mijn pretzels uit de zak halen.
En dat andere monster ligt in de aanbouw op de verwarming. Omdat miss-bitch hier bij me, alleen de rooie kater tolereert. Niet de witte.
Trut met borderline is het
[...]
Hier 2 naast me op de bank, in diepe rust. Dus ik moet zachtjes mijn pretzels uit de zak halen.
En dat andere monster ligt in de aanbouw op de verwarming. Omdat miss-bitch hier bij me, alleen de rooie kater tolereert. Niet de witte.
Trut met borderline is het
Scherven brengen geluk
vrijdag 25 maart 2016 om 15:06
quote:Glassnijdersuus schreef op 25 maart 2016 @ 14:25:
[...]
Ja echt?
Wie stoot ik nu voor zijn hoofd dan?
De uilen?
Of de mensen die denken dat ik anti-homo ben?
Of mensen die geen humor hebben?
Enlighten me please
Jij bent vast niet anti homo.
En verder ga ik maar geen ban riskeren.
Op mijn ouwe dag.
[...]
Ja echt?
Wie stoot ik nu voor zijn hoofd dan?
De uilen?
Of de mensen die denken dat ik anti-homo ben?
Of mensen die geen humor hebben?
Enlighten me please
Jij bent vast niet anti homo.
En verder ga ik maar geen ban riskeren.
Op mijn ouwe dag.
vrijdag 25 maart 2016 om 15:09
quote:SuzanneSuus schreef op 25 maart 2016 @ 15:03:
[...]
Zooo subtiel dat het kwartje maar langzaam viel.
Hier nog steeds niet.
Is er een reden dat ik mijn excuus ergens moet gaan aanbieden?
Of is dit humor die ik dan weer niet snap?
Zou het namelijk wel vervelend vinden als ik iemand echt onnodig en onbedoeld kwets.
[...]
Zooo subtiel dat het kwartje maar langzaam viel.
Hier nog steeds niet.
Zou het namelijk wel vervelend vinden als ik iemand echt onnodig en onbedoeld kwets.
Scherven brengen geluk
vrijdag 25 maart 2016 om 15:11
quote:Glassnijdersuus schreef op 25 maart 2016 @ 15:09:
[...]
Hier nog steeds niet.
Zou het namelijk wel vervelend vinden als ik iemand echt onnodig en onbedoeld kwets.Ik zou het gewoon laten en je niet druk maken
[...]
Hier nog steeds niet.
Zou het namelijk wel vervelend vinden als ik iemand echt onnodig en onbedoeld kwets.Ik zou het gewoon laten en je niet druk maken
vrijdag 25 maart 2016 om 15:12