Napraattopic 58

24-03-2016 18:06 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:BridgetteDubois schreef op 25 maart 2016 @ 11:56:

[...]

Kittens zijn leuk! hoeveel weken zijn ze?Nu 7 weken... Wil ze pas meegeven rond de 12-13 weken. Ik zal the abuse dus nog even moeten doorstaan. (Ze zijn ook super schattig!! )
Heb je hun nagels al geknipt? Paar dagen achter elkaar doen, dan gaat het 'leven' steeds verder terug en kun je de nageltjes goed kort houden.

Dan kunnen ze zich niet meer vastklauwen en is het zo afgeleerd.

Dan gaan ze gewoon leren springen. Hebben de nieuwe bedienden later ook weer profijt van.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 25 maart 2016 @ 12:03:

Heb je hun nagels al geknipt? Paar dagen achter elkaar doen, dan gaat het 'leven' steeds verder terug en kun je de nageltjes goed kort houden.

Dan kunnen ze zich niet meer vastklauwen en is het zo afgeleerd.

Dan gaan ze gewoon leren springen. Hebben de nieuwe bedienden later ook weer profijt van.

Nee, nog niet gedaan. Goeie tip!

Ja, wil ze ook "lief" afgeven. Niet dat de baasjes een hekel aan ze gaan krijgen.
quote:ana_isabel schreef op 25 maart 2016 @ 12:00:

[...]

Nu 7 weken... Wil ze pas meegeven rond de 12-13 weken. Ik zal the abuse dus nog even moeten doorstaan. (Ze zijn ook super schattig!! )

Ah ja het is inderdaad beter ze langer te houden dan 8 weken!

Wij verwachtten ook een nestje van onze kat omdat ze was ontsnapt, maar helaas is ze vorig weekend overleden ineens ging ze gek doen, dus wij naar de spoed DA en daar hebben ze alles geprobeerd (zelfs keizersnede om de kittens te redden) maar niks is meer gelukt. Bleek ze accuut hartfalen te hebben...

Hebben die van jullie al nieuwe baasjes? En welke kleur zijn ze?
Oh wat naar Bridget
quote:BridgetteDubois schreef op 25 maart 2016 @ 12:06:

[...]

Ah ja het is inderdaad beter ze langer te houden dan 8 weken!

Wij verwachtten ook een nestje van onze kat omdat ze was ontsnapt, maar helaas is ze vorig weekend overleden ineens ging ze gek doen, dus wij naar de spoed DA en daar hebben ze alles geprobeerd (zelfs keizersnede om de kittens te redden) maar niks is meer gelukt. Bleek ze accuut hartfalen te hebben...

Hebben die van jullie al nieuwe baasjes? En welke kleur zijn ze?

Oh, wat erg! Gecondoleerd. Was ze aan het bevallen toen ze zo gek ging doen?

Ja, gelukkig 3 baasjes gevonden. In de familie en een klasgenootje van zoon, dus ze blijven lekker dichtbij.

Het zijn hele mooie lapjes. Prachtig wit, zwart en diep oranje. De moeder is wit-oranje.
quote:ana_isabel schreef op 25 maart 2016 @ 12:10:

[...]

Oh, wat erg! Gecondoleerd. Was ze aan het bevallen toen ze zo gek ging doen?

Ja, gelukkig 3 baasjes gevonden. In de familie en een klasgenootje van zoon, dus ze blijven lekker dichtbij.

Het zijn hele mooie lapjes. Prachtig wit, zwart en diep oranje. De moeder is wit-oranje.

Nee ze had nog een weekje gemoeten dacht de DA.. we zijn er ook echt kapot van, zo ineens weg. Het is echt stil in huis. We hebben nog wel 2 katten, maar 1 is eigenlijk altijd op pad en we hebben de zoon van degene die is overleden nog. En die voelt zich zo eenzaam nu..

Ah mooi,lapjes. Dan zijn t alledrie poesjes, leuk! Wel oppassen met moeders naar buiten laten he, voor je t weet heb je weer een nest
quote:BridgetteDubois schreef op 25 maart 2016 @ 12:13:

[...]

Nee ze had nog een weekje gemoeten dacht de DA.. we zijn er ook echt kapot van, zo ineens weg. Het is echt stil in huis. We hebben nog wel 2 katten, maar 1 is eigenlijk altijd op pad en we hebben de zoon van degene die is overleden nog. En die voelt zich zo eenzaam nu..

Ah mooi,lapjes. Dan zijn t alledrie poesjes, leuk! Wel oppassen met moeders naar buiten laten he, voor je t weet heb je weer een nest

Ik snap je gevoel er ontbreekt er toch altijd 1...

Het zijn inderdaad allemaal vrouwtjes

En ja..wel hebben een wijze les geleerd. .
quote:ThunderassMan schreef op 25 maart 2016 @ 11:32:

[...]

Nog steeds? Blijkbaar wel
Scherven brengen geluk
Ach Bridgette, klote is dat.

Ik heb ook mijn kat vorige week moeten laten inslapen. 16 jaar mijn vriendin. Ik heb er nog wel, maar het is inderdaad anders.

Ik droomde dat mijn pap, inmiddels ook overleden, mij een kitten gaf. Een witte lapjes, met oranje en bruin-zwarte vlekken.

Gek he.
Scherven brengen geluk
quote:Glassnijdersuus schreef op 25 maart 2016 @ 12:46:

Ach Bridgette, klote is dat.

Ik heb ook mijn kat vorige week moeten laten inslapen. 16 jaar mijn vriendin. Ik heb er nog wel, maar het is inderdaad anders.

Ik droomde dat mijn pap, inmiddels ook overleden, mij een kitten gaf. Een witte lapjes, met oranje en bruin-zwarte vlekken.

Gek he.

Wat een fijne droom lijkt mij dat...

"Toevallig" dat je dan weer hier erover leest..kittens. .lapjes enz.

Jij ook gecondoleerd
Ach Suus ja wat naar... 16 jaar bij elkaar is lang! Onze poes was nog maar 3. Maar dan is het weer oneerlijk. Wat dat betreft kun je er beter maar niet aan beginnen, ik kan alleen geen kat om me heen missen!

En zo'n droom.. ik ken het. Ik droomde van de week dat onze poes gewoon weer leefde. Wakker worden is dan zo naar!
Dubbel gevoel, zo'n droom.

Dromen is fijn, wakker worden inderdaad niet.

Ik zou nog wel tig kittens/katten willen, maar het afscheid valt me elke keer weer heel zwaar.

Ik roep nu dat ik, als ik ooit geen dieren meer heb, er nooooooooooit meer een wil. Maar ik kan en wil ergens ook helemaal niet zonder katten.

Ach ja.
Scherven brengen geluk
Toen onze poes net dood was riep ik ook "ik begin er niet meer aan, al die ellende en het verdriet ook altijd!"

Inmiddels hebben we samen met de kinderen al afgesproken dat er een nieuw kitten komt. Ook omdat het andere katje zo alleen is nu. Maar voorlopig even niet. Ik mis met heel veel dagelijkse dingen poes nog. Zoals als we erwtjes eten, daar was ze dol op. Of net met croissantjes maken, dan moesten we haar wel 30 keer van tafel zetten. Dat gemis moet eerst wat slijten voor ik weer aan een ander kitten wil beginnen..
quote:KyloRen schreef op 25 maart 2016 @ 13:33:

Heel herkenbaar dit. Onze kat is een paar weken geleden plotseling verdwenen Gewoon weggelopen bedoel je?
quote:KyloRen schreef op 25 maart 2016 @ 13:41:

[...]

We denken dat hij een rustig plekje is gaan zoeken om te overlijden. Hij was ook al ouder, het was alleen zo onverwacht.

Och ja... dat heeft onze vorige poes ook gedaan ja. Dat is ook zo naar he, dat je niet weet waar hij is en het idee dat hij alleen was toen hij stierf. Bah!

En je blijft ook wachten of je hem toch nog eens ziet, ook al weet je dat dat waarschijnlijk valse hoop is.
quote:KyloRen schreef op 25 maart 2016 @ 13:41:

[...]

We denken dat hij een rustig plekje is gaan zoeken om te overlijden. Hij was ook al ouder, het was alleen zo onverwacht.
Scherven brengen geluk
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 25 maart 2016 @ 00:14:

Wie zou ze toch bedoelen Joehoe!
quote:Eleonora-1 schreef op 25 maart 2016 @ 13:54:

[...]

Joehoe!Een homofiele uil?
Scherven brengen geluk
quote:Glassnijdersuus schreef op 25 maart 2016 @ 14:17:

[...]

Een homofiele uil?

[...]

Een homofiele uil?Oewwww...dat ligt heel gevoelig lieverd....
quote:Eleonora-1 schreef op 25 maart 2016 @ 13:54:

[...]

Joehoe!Dat kan niet hoor

[...]

Een homofiele uil?

[...]

Een homofiele uil?
quote:Eleonora-1 schreef op 25 maart 2016 @ 14:19:

[...]

Oewwww...dat ligt heel gevoelig lieverd....

Ja echt?

Wie stoot ik nu voor zijn hoofd dan?

De uilen?

Of de mensen die denken dat ik anti-homo ben?

Of mensen die geen humor hebben?

Enlighten me please
Scherven brengen geluk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven