Reactie- en Bugtopic 3
woensdag 25 november 2015 om 18:55
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 25 maart 2016 om 08:45
vrijdag 25 maart 2016 om 15:38
Beste forummers,
Onze focus lag op het op volle snelheid krijgen van het forum, op de nieuwe servers. De TD lijkt het probleem gevonden te hebben en succesvol te hebben opgelost. Tijdens het paasweekend staan zij stand-by mocht er toch onverhoopt iets mis gaan.
De volgende problemen zijn bij de TD gemeld en zullen na het weekend op worden gepakt:
- Sommige speciale tekens veranderen in vraagtekens
- Niet alle smileys doen het goed
Het feit dat de kleur van het aantal reacties blokje niet klopt, kan te maken hebben met zogenaamde caching binnen de nieuwe servers. Dit zou zich vanzelf op moeten lossen. Zo niet, dan pakken we dit uiteraard ook op.
Groet en alvast een fijn paasweekend allemaal,
CM VIVA
Onze focus lag op het op volle snelheid krijgen van het forum, op de nieuwe servers. De TD lijkt het probleem gevonden te hebben en succesvol te hebben opgelost. Tijdens het paasweekend staan zij stand-by mocht er toch onverhoopt iets mis gaan.
De volgende problemen zijn bij de TD gemeld en zullen na het weekend op worden gepakt:
- Sommige speciale tekens veranderen in vraagtekens
- Niet alle smileys doen het goed
Het feit dat de kleur van het aantal reacties blokje niet klopt, kan te maken hebben met zogenaamde caching binnen de nieuwe servers. Dit zou zich vanzelf op moeten lossen. Zo niet, dan pakken we dit uiteraard ook op.
Groet en alvast een fijn paasweekend allemaal,
CM VIVA
zondag 27 maart 2016 om 10:36
woensdag 30 maart 2016 om 11:57
woensdag 30 maart 2016 om 13:25
woensdag 30 maart 2016 om 22:08
quote:coolpack2 schreef op 30 maart 2016 @ 21:01:
Nog steeds werken de meeste smileys niet. Windows Phone 8.1. Ik weet niet hoe ruim ik 'na het weekend ' moet opvatten, dus ik meld het nog maar even...
Kun je aangeven wat er precies niet werkt? Zijn de smileys niet zichtbaar in het overzicht? Dus dat je alleen de afkorting ziet, of werkt het niet op het moment dat je de smiley daadwerkelijk plaatst?
Groet,
CM VIVA
Nog steeds werken de meeste smileys niet. Windows Phone 8.1. Ik weet niet hoe ruim ik 'na het weekend ' moet opvatten, dus ik meld het nog maar even...
Kun je aangeven wat er precies niet werkt? Zijn de smileys niet zichtbaar in het overzicht? Dus dat je alleen de afkorting ziet, of werkt het niet op het moment dat je de smiley daadwerkelijk plaatst?
Groet,
CM VIVA
donderdag 31 maart 2016 om 09:45
quote:coolpack2 schreef op 30 maart 2016 @ 22:30:
De vraagtekens bij het plaatsen ???? ik test er nu even een paar Kon er namelijk geen peil op trekken
Enzo
Het uitklapscherm krijg ik dus wel.
Oh nu zijn het blijkbaar alleen de 'eigen' smileys ???????? ????
De vraagtekens krijg je als je smileys plaatst die op je eigen telefoon geïnstalleerd zijn. Deze staan niet op het forum en worden niet herkend, vandaar de vraagtekens. Onze 'eigen smileys' zouden het wel gewoon moeten doen. De KO-smiley ga ik nog even achteraan, want die vertoont een z.g.n. 'broken image'.
Groet,
CM VIVA
De vraagtekens bij het plaatsen ???? ik test er nu even een paar Kon er namelijk geen peil op trekken
Enzo
Het uitklapscherm krijg ik dus wel.
Oh nu zijn het blijkbaar alleen de 'eigen' smileys ???????? ????
De vraagtekens krijg je als je smileys plaatst die op je eigen telefoon geïnstalleerd zijn. Deze staan niet op het forum en worden niet herkend, vandaar de vraagtekens. Onze 'eigen smileys' zouden het wel gewoon moeten doen. De KO-smiley ga ik nog even achteraan, want die vertoont een z.g.n. 'broken image'.
Groet,
CM VIVA