Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
Ik hep dan weer een ander probleem Roelien: ik vergeet te eten en als ik 100 kg afval weeg ik -45 kg dus dat gaat 'm niet worden. Volgens mij hep ik ook de meeste bloedjes van ons allemaal (3)? Klopt dat of hep een andere Havette er nog meer?

Ik heb trauwens ook een kleintje: 6 jaar en 1m6cm en ik was gewoon gezont tijdens de dragt, hoor!
ik hep per ongeluk een topic geopent met HOOFDLETTERS, dat komt omdat ik nooit typecursus hep gehad en elke keer weer miskleun op me toestenbord. ( o wat haat ik dat me)

maar t filmpje wat ik geplaatst heb onder de antivriesvraag is wel hilarisch leuk.

is dit reclame ??
mijn jongste vrucht is 11 en nog maar 146, das ook niet zo groot he??

Die andere van twaalluf is 1,76 en ik maar 1.62 en dat is echt geen gezicht als ik boos op haar ben, ik moet tegen haar opkijken,
Roel, voor de hoge bloeddruk krijg ik pillen, kun jij geen pillen krijgen dan? Das allemaal vreschillende soorten van pillen, maar dus wel pillen voor om je te helpen.
ik heet geen Roel ,
ik vind hem leuk
ow ik snap het al , ik sta niet op de lijst, sorry voor de inbraak
Ik heb drie bloedjes van kinderen, de oudste van 18 heeft normale lengte, maar is een heel magere spriet. Die van 15 is even groot als zijn broertje van 10, (1.45 ongeveer) heel klein dus. Is wel grappig soms, als we in een winkel zijn en ze vragen heel infantiel of hij een snoepje, of een kleurplaat wil. Terwijl hij al in de derde van het gym zit. En dan kan hij zo heel wijs en volwassen de verkoper vertellen dat hij niet geinteresseerd is.

Maar elke keer de buschauffeur uitleggen dat hij niet meer met een rode strippenkaart mag rijden, wordt soms wel eens vermoeiend. En dan die reacties, alsof hij op de kermis moet gaan staan.

Als hij zijn id niet bij zich heeft wil niemand geloven dat hij al echt 15 jaar is.
Sarah, je kan ook op de lijst hoor, moet je gewoon zelluf een alijas andere naam verzinnen, of aan Roelien vragen, die kan dat heel goed. Wij Havettes zijn heel torelant aardig.
te groot zijn voor een kind heeft ook zijn nadeel, die van mij was al heel vroeg erg groot, en als ze dan jankte keken de mensen zo van:; tjie, wat een hysterische meid, doe normaal, maar toen was ze 5 of 6 en leek qua lengte al 10.
quote:Livre schreef op 04 november 2008 @ 16:34:

Roel, voor de hoge bloeddruk krijg ik pillen, kun jij geen pillen krijgen dan? Das allemaal vreschillende soorten van pillen, maar dus wel pillen voor om je te helpen.

Nee Saar, ik ben hier Roel, dat is een alias, net als Beyoncée heb

Babs, ik wil van die bloeddruk af door gewicht te verliezen want anders gaan ik dood en dat kan niet want wie moet anders hiero die aliassen verzinnen? Ik had altijd een mooie bloeddruk toen ik lichter was dus daar werken we nu aan, we als in ik dus.
quote:LunaBlue schreef op 04 november 2008 @ 16:42:

Sarah, je kan ook op de lijst hoor, moet je gewoon zelluf een alijas andere naam verzinnen, of aan Roelien vragen, die kan dat heel goed. Wij Havettes zijn heel torelant aardig.

echt?????

Een andere naam..............................

sarah2ndlife: botoxide dramateur

vinden jullie dat wat??

Hij klopt wel.
Ik verzin voor jou zo ook een alias hoor Saar.
Roel heppie dan al een rampenplan bedacht om dat gewicht van je af te gooien???

Hep nog wel wat suggesties ideeën.
1.46 vind ik niet klein hoor, volgens mij een heel normale lengte voor een kind van 10, 11 jaar.

Ja, als een kind te groot is wordt er vaak te veel van verwacht, kan lastig zijn.

Wanneer een kind te klein is wordt het weer vaak onderschat. Daar weet mijn middelste soms op een heel grappige manier gebruik van te maken. Hij is klein van stuk, maar van binnen is hij groots.
kleintjes zijn wel vechters
ik bedoel doorzetters
Jemig de pemig, wat doe ik zerejeus. Even me Havette-modus weer aan.

Botoxide, vin ik een heel gekke naam, is dat iets in een vreemde buitenlandse taal?
Ik eet gewoon drie keer per dag Saar, 's morgens crackers, tussen de middag bruin brood en avondeten zonder vetrijke sauzen en sjú en zo. Ik moet het mijn hele leven vol houden dus ik doe het zo makkelijk mogelijk. Tussedoor natuurlijk wel fruit maar verder geen tussendoors omdat die mijn Waterloe zijn altijd.
quote:LunaBlue schreef op 04 november 2008 @ 16:52:

Jemig de pemig, wat doe ik zerejeus. Even me Havette-modus weer aan.

Botoxide, vin ik een heel gekke naam, is dat iets in een vreemde buitenlandse taal?Ik vinnet wel even goed hoor Sabien, geeft niks dat je even uit je rol viel. Je zit er ook zo weer in gelukkig!
quote:eleonora schreef op 04 november 2008 @ 16:54:

[...]

Ik vinnet wel even goed hoor Sabien, geeft niks dat je even uit je rol viel. Je zit er ook zo weer in gelukkig!

Ja, het was ook een emosjonele dag voor mij. Maar ben wel apetrots op me eigen dat ik naar de tandarts was en over twee dagen naar de sjirurg. Voordat jullie denken dat ik me harses niet helemaal op het juiste rijtje heb, ik ben harstikke bang voor dokters. Heb er zeg maar een getroebeleerde verstandsverhouding mee. Dat komt door me jeugd en dan kome de trauwmaas weer in me naar boven drijven.

Geef me eigen nu maar de hele teit sgouderklopjes. Die heb ik verdient.

Roelien, hoop egt opregt dat het je lukt met dat afvallen. Lijkt me heul moeilijk. Zet hem op!
Nah, me laptop met ut draatje doet het ook nie, hoor! Dus zo knap is die Julio van mij niet. Ik belde hem en zei: hij doetutnie en hij zei: kastje draadloos is stuk, ga een nieuwe halen. Maar ik heb geen tijd want bloedje 1 moet trenen en dus eten en vanaaf leuk 10-minuten gesprekken op school. Dus heb ik

nauw een andere compoetert gepakt maar die toetsen hebben allemaal gekke kleurtjes dus ik hoop dat ik de F5 toets ken finde want die is wel belangrijk in dit topic.
Het lijk wel of die Gulio van jou je gewoon aan het lijntje hout door je van het lijntje af te breken. Je moet met je vuist op het buro slaan en ijsen dat ie je komputer maakt. We kennen jou tog niet missen als Havet.
ja ik most eigenlijk al weg wezen nou ik ga rennen daaaahaaag!
Ga in therapie!
Ja Sabien je heb gelijk, pop! Assie vanavond thuis komp zal ie het weten! En zal me been strak houwen tot het geregeld is! Tss die Gulio probeert mij gewoon de hele avond voor zichzelf te houwen. Issie gek geworden ofzo. Ik zeg altijd zo: mannen komen en gaan, vriendinnen zijn foreffer!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven