Het stamcafé VIII

18-03-2016 18:13 3006 berichten
Deel acht van ons heerlijke café!

Ditmaal een mix tussen noordelijke sferen en het zonnige zuiden.

Virtueel kan tenslotte alles.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Alle reacties Link kopieren
Hoe is het op de meet?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Star schreef op 26 maart 2016 @ 13:29:

Ik haat zwemles.

Zwemles haat jou ook

Ik ga paaseitjes scoren voor mijn geliefde
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ik heb huisgemaaket saucijzenbroodjes van mijn slager. Zitten nu in de oven, zal mij benieuwen of de broodjes van de beste bakker in de stad gaan overtreffen.
quote:hatsetats schreef op 26 maart 2016 @ 13:33:

[...]

Zwemles haat jou ook

Ik ga paaseitjes scoren voor mijn geliefde

Ja het is wederzijds inderdaad

Succes in de winkels. Het was hier een ramp net.
Hier was het goed te doen. Morgen voor de laatste verse dingen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 26 maart 2016 @ 13:32:

Hoe is het op de meet?Meet is nog niet begonnen.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Star schreef op 26 maart 2016 @ 13:29:

Ik haat zwemles.

Ik heb daar een briljante oplossing voor.

Hier was het niet extra druk in de supermarkt.
quote:Solomio schreef op 26 maart 2016 @ 13:40:

[...]

Meet is nog niet begonnen.We zijn we bijna!
quote:Peacy schreef op 26 maart 2016 @ 13:42:

[...]

We zijn we bijna!Ik nog bijnaer.
quote:Solomio schreef op 26 maart 2016 @ 13:41:

[...]

Ik heb daar een briljante oplossing voor.

Vertel?
Wij zijn al aan de meet begonnen hoor Solo
quote:Solomio schreef op 26 maart 2016 @ 13:45:

[...]

Ik nog bijnaer.Welke Ikea is het dit keer?
quote:Star schreef op 26 maart 2016 @ 13:36:

[...]

Ja het is wederzijds inderdaad

Succes in de winkels. Het was hier een ramp net.

Hier was het prima te doen. Drie supermarkten, twee drogisterijen, de Hema en de Marokkaanse slager overleefd Bij die laatste was het helemaal niet druk maar duurde het langst hahahahha.

En bij de Lidl, twee van die heerlijke pubermeiden achter de kassa met alle interesse voor elkaar en niet voor de klant. 'Ooooooowwwwww eeeeeecht???????? Zei hij dat?????? Neeee!!!! Wat zei hij nog meer????????' Dus ik 'Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar!' Daar moesten ze wel om lachen. 'Jóngens' zei ze hahahhaaa. Dus ik 'Als ie niet aardig is of jaloers, dan gewoon dumpen!' Zegt dat andere grietje 'Zie je wel, dat zeg ik toch!'

Ik hou dr zo van!
Heerlijk toch! En bij de slager hing om de 5 seconden de dochter aan de telefoon. Dan bij papa, dan bij mama, toen bij d'r broer. Want ze was ziek thuis. Of ze al snel thuis kwamen. Op zaterdag. Om een uur of 12 hahahahaha.
Geweldige slipcursus gedaan! Echt te leuk! Had ik de hele dag wel kunnen slippen!
Ik heb al zoveel lekkere PreProef gehad dat ik géén behoefte meer heb aan extra lekkere hapjes.

Ik mag trouwens steeds vaker voor met een paar dingen in mijn mandje bij de super.

Aardige mannen bij wie het geen straf is om er achter te staan wachten. Kijk, dan het opeens allemaal wel.

Maar een lekker sapje, afbakbroodje en vers fruit. Ik ga straks even vlak voor sluiting.
Het was supergaaaaaaaaaf! Echt dat wil ik morgen weer!!!!!!!

Slippen is echt vet!

En ook nog geoefend hoe ik uit de auto en riemen kom als de auto op de kop ligt. Was maar een heel klein beetje eng. De rest ......een grote adrenaline kick!
quote:BridgetteDubois schreef op 26 maart 2016 @ 12:36:

Sta ik dan op zaterdagmiddag in het konijnenhok poep te vegen, in het zonnetje. En daarna de kattenbak.

Ik wil ook mieten

Maar goed, oudste moet afzwemmen vandaag voor A. Ook leuk!

Ik steun je in bijna alles Ik heb de kattenbak gesopt en wil ook mieten (niet dat ik uitgenodigd was hoor.. )

In een dampig zwembad staan kijken doe ik dan weer niet aan mee. Succes
quote:Nicotientje schreef op 26 maart 2016 @ 14:42:

Het was supergaaaaaaaaaf! Echt dat wil ik morgen weer!!!!!!!

Slippen is echt vet!

En ook nog geoefend hoe ik uit de auto en riemen kom als de auto op de kop ligt. Was maar een heel klein beetje eng. De rest ......een grote adrenaline kick!Ontzettend cool zeg!!
quote:hatsetats schreef op 26 maart 2016 @ 14:05:

[...]

Hier was het prima te doen. Drie supermarkten, twee drogisterijen, de Hema en de Marokkaanse slager overleefd Bij die laatste was het helemaal niet druk maar duurde het langst hahahahha.

En bij de Lidl, twee van die heerlijke pubermeiden achter de kassa met alle interesse voor elkaar en niet voor de klant. 'Ooooooowwwwww eeeeeecht???????? Zei hij dat?????? Neeee!!!! Wat zei hij nog meer????????' Dus ik 'Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar!' Daar moesten ze wel om lachen. 'Jóngens' zei ze hahahhaaa. Dus ik 'Als ie niet aardig is of jaloers, dan gewoon dumpen!' Zegt dat andere grietje 'Zie je wel, dat zeg ik toch!'

Ik hou dr zo van!Geweldig dit!
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 26 maart 2016 @ 15:08:

[...]

...wil ook mieten (niet dat ik uitgenodigd was hoor.. )

Volgens mij ben je al 100x uitgenodigd.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 26 maart 2016 @ 15:08:

[...]

Ik steun je in bijna alles Ik heb de kattenbak gesopt en wil ook mieten (niet dat ik uitgenodigd was hoor.. )

In een dampig zwembad staan kijken doe ik dan weer niet aan mee. Succes

Ik was wel uitgenodigd maar ja, prioriteiten nu kan ik de volgende miet natuurlijk vergeten...

Maar goed kind heeft haar diploma gehaald! En ik nu knallende hoofdpijn door dat dampige zwembad
Ik ben niet op de miet, want ziek (toiletgerelateerd, dus treinreizigen was geen optie). Tussen mijn innige omhelzingen met de pot door hebben we wel wat riesurtsj gedaan en we weten nu waarom zwager mijn mans DNA nodig heeft: hij zit in geldnood en heeft bedacht dat mijn man die alimentatie maar beter kan betalen, dus nu denkt hij dat mijn man de vader is. Man gaat hier nu door het leven als Jozef .
quote:BridgetteDubois schreef op 26 maart 2016 @ 15:21:

[...]

Ik was wel uitgenodigd maar ja, prioriteiten nu kan ik de volgende miet natuurlijk vergeten...

Maar goed kind heeft haar diploma gehaald! En ik nu knallende hoofdpijn door dat dampige zwembad

Gefeliciteerd met het A diploma van kind!

Ik was niet uitgenodigd voor de miet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven