Napraattopic 58

24-03-2016 18:06 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Baankje1 schreef op 26 maart 2016 @ 09:20:

Ik ben niet ziek maar ik zit wel op mijn handen Waarom Baankje? Wel handig zo je eigen bankje als je op je handen wil gaan zitten!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
ik zou graag in sommige topics willen reageren maar dan staan ze bij mijn favorieten. wat kunnen sommigen toch opscheppen en overdrijven.
geneet van 't laeve
quote:Baankje1 schreef op 26 maart 2016 @ 09:28:

ik zou graag in sommige topics willen reageren maar dan staan ze bij mijn favorieten. wat kunnen sommigen toch opscheppen en overdrijven.Ah, je zou ook wel kunnen reageren en tvp's in andere topics kunnen plaatsen zodat die in je favorieten staan! Maar het blijft stom dat je niet zelf kunt bepalen welke topics daar staan.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 26 maart 2016 @ 09:33:

[...]

Ah, je zou ook wel kunnen reageren en tvp's in andere topics kunnen plaatsen zodat die in je favorieten staan! Maar het blijft stom dat je niet zelf kunt bepalen welke topics daar staan.Zooooo irritant, echt heel erg stom vind ik die feature.
Je bent zelf een theepot
Wat zijn die lui in het supermarkt ergernissen topic toch een stel onverdraagzame (vul maar in) met elkaar.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ik vraag mij af wat het nut is om een oud nu.nl artikel op te zoeken uit 2013, en dat op actueel neer te zetten als discussie onderwerp, zonder de officiele link er bij alsof het een nieuw nu.nl artikel is.
quote:hatsetats schreef op 26 maart 2016 @ 14:49:

Wat zijn die lui in het supermarkt ergernissen topic toch een stel onverdraagzame (vul maar in) met elkaar.

Nee dan dat gemiep over al het vreetwerk met de Pasen en dat het net Kerst is.

Je hoeft niet mee te doehoeeeeeen
quote:Star schreef op 26 maart 2016 @ 14:52:

[...]

Je hoeft niet mee te doehoeeeeeen Jaweeeeeeeel want 'ze' laten het je doen!!
quote:Star schreef op 26 maart 2016 @ 14:52:

[...]

Je hoeft niet mee te doehoeeeeeen En dan maar weer stil blijven in zo'n topic? Blijft zo weinig over dan met reageren he..
quote:hatsetats schreef op 26 maart 2016 @ 14:53:

[...]

Jaweeeeeeeel want 'ze' laten het je doen!!O ik vroeg me al af waarom de supermarktmanagert vanmorgen met een kalasjnikov bij de ingang stond.
quote:Star schreef op 26 maart 2016 @ 14:54:

[...]

O ik vroeg me al af waarom de supermarktmanagert vanmorgen met een kalasjnikov bij de ingang stond.Voor een aanslag op de paaseitjes.
quote:WD-40 schreef op 26 maart 2016 @ 14:55:

[...]

Voor een aanslag op de paaseitjes.Scherp
quote:Star schreef op 26 maart 2016 @ 14:54:

[...]

O ik vroeg me al af waarom de supermarktmanagert vanmorgen met een kalasjnikov bij de ingang stond.Ja duuuhuhhhhh
Dat zijn alle schoonmoeders die denken mooi weer een feestdag waarbij ik gezelligheid kan claimen want de AH zegt dat je moet brunchen/lunchen en dineren met de hele familie.
quote:Goede-Fee schreef op 26 maart 2016 @ 15:00:

Dat zijn alle schoonmoeders die denken mooi weer een feestdag waarbij ik gezelligheid kan claimen want de AH zegt dat je moet brunchen/lunchen en dineren met de hele familie. O ja dan krijgen we morgen leuke topics als 'mijn zoon gaat liever bij zijn schoonouders brunchen'
Morgen heb ik niks te doen dus dan vind ik niks leukers dan dat soort topics te lezen
geneet van 't laeve
Bedenk me nu dat we Maandag even een omweg moeten maken als ik naar huis ga zodat we niet in de file naar de woonboulevard terecht komen.
geneet van 't laeve
quote:Star schreef op 26 maart 2016 @ 15:02:

[...]

O ja dan krijgen we morgen leuke topics als 'mijn zoon gaat liever bij zijn schoonouders brunchen' Wijze schoonmoeders tackelen dat probleem door ook de ouders van hun schone dochter uit te nodigen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Goede-Fee schreef op 26 maart 2016 @ 15:00:

Dat zijn alle schoonmoeders die denken mooi weer een feestdag waarbij ik gezelligheid kan claimen want de AH zegt dat je moet brunchen/lunchen en dineren met de hele familie. Dat claimen laat je toch zelf gebeuren denk ik altijd maar. (Schoon)ma kan je uitnodigen, jij kan gewoon 'nee' zeggen toch?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 maart 2016 @ 15:07:

[...]

Wijze schoonmoeders tackelen dat probleem door ook de ouders van hun schone dochter uit te nodigen.Nee joh, altijd een heel andere stand hier. Altijd Tokkies de tegenpartij. Die wil je niet uit je brunch.
quote:Star schreef op 26 maart 2016 @ 15:13:

[...]

Nee joh, altijd een heel andere stand hier. Altijd Tokkies de tegenpartij. Die wil je niet uit je brunch.O ja. Dat is waar. Dat is zo niet des Viva's.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 maart 2016 @ 15:15:

[...]

O ja. Dat is waar. Dat is zo niet des Viva's.
quote:yasmijn schreef op 26 maart 2016 @ 15:19:

[...]

Ja, lach maar. Ik ben tenslotte degene die met de billen bloot moet in het " ik beken " topic.

Wat een rot topic is dat trouwens geworden. Bizar hoeveel mensen de strekking van dat topic ook totaal niet begrepen hebben. Begrijpend lezen is nogal " een dingetje " voor vele, vele mensen.
Dat zei ik vanochtend ook, rot topic.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 maart 2016 @ 15:22:

[...]

Ja, lach maar. Ik ben tenslotte degene die met de billen bloot moet in het " ik beken " topic.

Wat een rot topic is dat trouwens geworden. Bizar hoeveel mensen de strekking van dat topic ook totaal niet begrepen hebben. Begrijpend lezen is nogal " een dingetje " voor vele, vele mensen.Al jaren en jaren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven