Het stamcafé VIII

18-03-2016 18:13 3006 berichten
Deel acht van ons heerlijke café!

Ditmaal een mix tussen noordelijke sferen en het zonnige zuiden.

Virtueel kan tenslotte alles.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu bij een concert van FrogerT beland.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 maart 2016 @ 22:32:

[...]

OMG, die snor. En dat vonden we vroeger nog normaal ook.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 26 maart 2016 @ 22:34:

Ik ben nu bij een concert van FrogerT beland. Je knoppen zitten vast?

Ik ben nu bij een concert van FrogerT beland. Hoe?!
quote:Moiren_ schreef op 26 maart 2016 @ 22:34:

[...]

Die wil ik! Zonder boot.We vliegen.

De bar.

Ik ben nu bij een concert van FrogerT beland.

Ja, ik ook. Lelijk he. Ik vind zijn maniertjes ook hilarisch. En zijn broek zit slecht.

Aan de andere kant, behalve werkwoorden vervoegen en pubermeisjes boos aankijken, kan ik zelf ook niet zo gek veel. En dat zelfs niet perfect.
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 maart 2016 @ 22:36:

[afbeelding]

Ik ga denk ik mijn reistabletten maar bestellen!
quote:barbaracartland schreef op 26 maart 2016 @ 22:37:

[...]

Ja, ik ook. Lelijk he. Ik vind zijn maniertjes ook hilarisch. En zijn broek zit slecht.

Aan de andere kant, behalve werkwoorden vervoegen en pubermeisjes boos aankijken, kan ik zelf ook niet zo gek veel. En dat zelfs niet perfect.Zelfs dat laatste kan ik niet. Ik probeer het wel eens, maar dan maakt mijn pubermeisje geheid een rare opmerking en dan schiet ik weer in de lach. Maar ik kan wel echt heel goed onderbroeken vouwen.
Ik stem voor Cochise haar optie. Hoe ziet de barman er uit?
Zie hierboven Moi.
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 maart 2016 @ 22:41:

[...]

Zelfs dat laatste kan ik niet. Ik probeer het wel eens, maar dan maakt mijn pubermeisje geheid een rare opmerking en dan schiet ik weer in de lach. Maar ik kan wel echt heel goed onderbroeken vouwen.

De pubermeisjes zijn niet mijn eigen. Dat scheelt. Na 50 minuten zijn ze weg en 's avonds hangen ze niet obstinaat op mijn bankstel. Dat komt nog, als mijn eigen kinderen puber worden. Joechei.

Ik heb onderbroeken gestreken. Als onderdeel van betaald werk, maar ik vond het leuker om zakdoeken te strijken.
quote:cochise schreef op 26 maart 2016 @ 22:39:

[afbeelding]

[afbeelding]Deze?
quote:Moiren_ schreef op 26 maart 2016 @ 22:44:

[...]

Deze? Voldoet niet aan je eis zeker?
quote:Moiren_ schreef op 26 maart 2016 @ 22:35:

[...]

Je knoppen zitten vast?

Ik had tvgids.nl geraadpleegd, stond er bij ned. 3 'de zwarte lijst'. Zal wel een crimi zijn toch? Is het een leuk muziekprogramma Ik kan niet zonder gids.

Geen antwoord op je vraag, maar toch.
quote:Nouschi schreef op 26 maart 2016 @ 22:45:

[...]

Ik had tvgids.nl geraadpleegd, stond er bij ned. 3 'de zwarte lijst'. Zal wel een crimi zijn toch? Is het een leuk muziekprogramma Ik kan niet zonder gids.

Geen antwoord op je vraag, maar toch.Je kan het programma aanklikken en dan zie je de beschrijving.
Mijn stront(pre)pubers zitten nu anders al urenlang heel lief boggle te spelen. In het Engels. En ze delen heel gebroederlijk een restje ijs, gewoon met twee lepels uit de bak.
Er zijn er vast meer.
quote:Peacy schreef op 26 maart 2016 @ 22:45:

[...]

Voldoet niet aan je eis zeker?Nee
quote:Moiren_ schreef op 26 maart 2016 @ 22:44:

[...]

Deze? Wat is daar mis mee??
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 maart 2016 @ 22:46:

Mijn stront(pre)pubers zitten nu anders al urenlang heel lief boggle te spelen. In het Engels. En ze delen heel gebroederlijk een restje ijs, gewoon met twee lepels uit de bak.Zo leuk. Ik vind het echt jammer dat kind dat moet missen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven