Het stamcafé deel IX

27-03-2016 03:06 3004 berichten
Deel negen van ons heerlijke café!

We zijn in Afrika neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Ik had gisteren zoiets leuks. Had de deur naar het balkon open staan en was in de keuken bezig. Op een gegeven moment ging ik in de kamer zitten, wilde even iemand bellen, en toen zag ik opeens een koolmeesje binnen in mijn woonkamer. Zat op een fotolijstje op de vensterbank. En bleef rustig zitten, ik kon er zelfs een foto van nemen, terwijl ik niet meer dan 2 meter van hem af zat.
Alle reacties Link kopieren
Oudblond en Lady wat naar toch om je moeder zo te moeten zien

Geen nieuws van het babyfront wel midden in de nacht telefoon, verkeerd nummer
I like being a mess. It's who I am.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 27 maart 2016 @ 20:02:

Ik had gisteren zoiets leuks. Had de deur naar het balkon open staan en was in de keuken bezig. Op een gegeven moment ging ik in de kamer zitten, wilde even iemand bellen, en toen zag ik opeens een koolmeesje binnen in mijn woonkamer. Zat op een fotolijstje op de vensterbank. En bleef rustig zitten, ik kon er zelfs een foto van nemen, terwijl ik niet meer dan 2 meter van hem af zat.

wat schattig.

Dat is zo'n moment dat de wereld even stilstaat. Ik stond ooit ineens oog in oog met een hert tijdens een boswandeling.
Vervelend Ally! Hoe durven ze!

Zo, even m'n eetmomentje pakken.

Ik vind dat ik geweldig lekker gekookt heb. Ben trots op mezelf!
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 27 maart 2016 @ 19:50:

[...]

Haha, er zijn al anderen die het doen, had ik niet verwacht.Zwangerosaurus is het. Gewoon aan de andere kant van de kamer gaan zitten, niks aan de hand.
quote:Peacy schreef op 27 maart 2016 @ 20:08:

Vervelend Ally! Hoe durven ze!

Zo, even m'n eetmomentje pakken.

Ik vind dat ik geweldig lekker gekookt heb. Ben trots op mezelf!Eet smakelijk
Wat een herrie hier, normaal hoor ik alleen de koeien rond deze tijd maar het is paasvuur natuurlijk.
quote:SaveTheDay schreef op 27 maart 2016 @ 20:10:

Wat een herrie hier, normaal hoor ik alleen de koeien rond deze tijd maar het is paasvuur natuurlijk.Niet aardig zo over je kroeggenoten praten.
quote:Star schreef op 27 maart 2016 @ 20:11:

[...]

Niet aardig zo over je kroeggenoten praten.

Oei, ik heb je bijna per ongeluk gestaft

Mensen lopen hier langs op weg naar het weiland. Ik hoorde net; Delanoooooh kom daaaan
quote:SaveTheDay schreef op 27 maart 2016 @ 20:17:

[...]

Oei, ik heb je bijna per ongeluk gestaft

Mensen lopen hier langs op weg naar het weiland. Ik hoorde net; Delanoooooh kom daaaan Hippe namen geven ze die koeien tegenwoordig.
quote:Star schreef op 27 maart 2016 @ 20:20:

[...]

Hippe namen geven ze die koeien tegenwoordig.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Iemand Black Sails al gezien op Netflix? Aanrader, veel bezweette en ontblootte gespierde mannen.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Star schreef op 27 maart 2016 @ 20:20:

[...]

Hippe namen geven ze die koeien tegenwoordig.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 27 maart 2016 @ 19:50:

[...]

Haha, er zijn al anderen die het doen, had ik niet verwacht.Jammer. Had je net willen voorstellen om met een peuk of gewoon een volle asbak te gaan gooien.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Pasen met oma viel alleszins mee. Afgezien van een verhandeling over het vaccinatieprogramma in de Veenkoloniën in de jaren '30 (nog een best lang verhaal, vooral daar er helemaal geen vaccinatieprogramma in de Veenkoloniën in de jaren '30 was) was het allemaal heel gezellig.
quote:barbaracartland schreef op 27 maart 2016 @ 20:57:

Pasen met oma viel alleszins mee. Afgezien van een verhandeling over het vaccinatieprogramma in de Veenkoloniën in de jaren '30 (nog een best lang verhaal, vooral daar er helemaal geen vaccinatieprogramma in de Veenkoloniën in de jaren '30 was) was het allemaal heel gezellig.
Leuk hoor Babs, nu ben ik nieuwsgierig naar een niet bestaand vaccinatieprogramma. Of in ieder geval naar de verhandeling daarover.

Daar ga ik raar van dromen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Jeetje Oudblond, weet even niks te zeggen.
Barbara: Je hebt het voor elkaar hoor. Ik zit in mijn eentje te schateren!

Dank je Fietsje, er zijn ook gewoon geen woorden. Ik beland te vaak in ' woordenloze situaties' de jongste jaren.
quote:feow schreef op 27 maart 2016 @ 21:01:

Leuk hoor Babs, nu ben ik nieuwsgierig naar een niet bestaand vaccinatieprogramma. Of in ieder geval naar de verhandeling daarover.

Daar ga ik raar van dromen.

Oma heeft een magisch talent. Om een kort verhaal lang te maken, zo zou je het kunnen noemen. Ze is echt lief, dat uiteraard.

Oudblond: graag gedaan. Heel veel sterkte met alles!
quote:barbaracartland schreef op 27 maart 2016 @ 20:57:

Phool! zit je nog steeds in de zon?
Hoi Ally, nee ben weer thuis. Houd je je zenuwen nog in bedwang?
quote:Phoolan schreef op 27 maart 2016 @ 21:15:

Hoi Ally, nee ben weer thuis. Houd je je zenuwen nog in bedwang?

Ja hoor, ik begin al ervaren te worden.

quote:AllyMcBeal schreef op 27 maart 2016 @ 21:17:

[...]

Ja hoor, ik begin al ervaren te worden.

Je hupst heel mooi liefje! Kleine stuiterbal ben je. Dus zenuwen onder controle? We zullen het maar gezonde spanning noemen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven