Het stamcafé deel IX

27-03-2016 03:06 3004 berichten
Deel negen van ons heerlijke café!

We zijn in Afrika neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 27 maart 2016 @ 21:45:

[...]

Dat hd mijn pa een keer met het konijn van mijn nichtjes Jullie aten konijn die dag?
I like being a mess. It's who I am.
quote:AllyMcBeal schreef op 27 maart 2016 @ 21:42:

[...]

Oeh ik had het een keer niet in de gaten, trekken aan de deur omdat hij niet dicht wilde Ik was een peuter, mijn moeder sloot de deur, ik gilde! Een van de weinige herinneringen uit het huisje waar woonde tot ik 3,5 jaar oud was.
quote:Oudblond schreef op 27 maart 2016 @ 21:47:

[...]

Wat erg Hats! Mijn schoonvader reed ooit achteruit de garage uit over het konijn van man (die toen nog een jongetje was). Ze kibbelen nog steeds over 'wiens schuld het was'.

Och welnee. Die kids (nouja hun moeder) hadden dat konijn bijna laten verhongeren. Want ze 'vergaten' steeds eten te geven. Dus mijn pa had dat beest meegenomen zodat er goed voor werd gezorgd. En dat werd er, beestje trok weer helemaal bij.

Nu is mijn pa absoluut van dat je goed voor dieren moet zorgen, maar geen gekkigheid. Dus het beestje zat in een redelijk groot hok, kreeg goed te eten. Maar pa was niet gewend aan loslopende konijnen in de achtertuin. Dus toen de schuurdeur niet zo makkelijk dicht ging, trok ie nog een keer. En nog eens. En dat was t konijn.

Het beest had lulliger aan zijn einde gekomen als ie nog in dat hok bij die kids zat.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:AllyMcBeal schreef op 27 maart 2016 @ 21:49:

[...]

Jullie aten konijn die dag? Nee, niet eens :(
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Oudblond schreef op 27 maart 2016 @ 21:45:

Heeft Peacy al een jurk voor 'het grote feest'? Of heb ik dat gemist?Geen jurk nog
quote:Peacy schreef op 27 maart 2016 @ 21:54:

[...]

Geen jurk nog Ik heb toch iets over een perzikpak voorbij zien komen
quote:Peacy schreef op 27 maart 2016 @ 21:54:

[...]

Geen jurk nog Te veel goede tips gekregen? Dan wordt het vast de little black dress waar vriend door weggeblazen werd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Talkinghead schreef op 27 maart 2016 @ 21:57:

[...]

Ik heb toch iets over een perzikpak voorbij zien komen Perzikje: Doen!!! komen wij met z'n allen rollen ( )
quote:Talkinghead schreef op 27 maart 2016 @ 21:57:

[...]

Ik heb toch iets over een perzikpak voorbij zien komen Hahaha, ja! Bij een volgende meet zou ik een perzikpak aan doen
quote:Oudblond schreef op 27 maart 2016 @ 21:59:

[...]

Te veel goede tips gekregen? Dan wordt het vast de little black dress waar vriend door weggeblazen werd Heel veel goede tips. Ga binnenkort eens shoppen .
Dank stammers! Jullie zijn lief <3

Meneer L en ik zitten op de bank bij te komen van bezoek aan moeder en schoonmoeder. Ze wonen dezelfde kant op van ons uit gezien dus we plannen vaker beide bezoeken op één dag. Maar beide dames zijn nogal vergeetachtig en tamelijk (behoorlijk) eigenwijs. Best vermoeiend... Gelukkig zijn ze allebei ook lief.
The owls are not what they seem
quote:Peacy schreef op 27 maart 2016 @ 22:01:

[...]

Hahaha, ja! Bij een volgende meer zou ik een perzikpak aan doen . Doe ik zo'n wolk met tekst in mijn haar. Maar succes met shoppen voor de echte feestjurk dan!
quote:Talkinghead schreef op 27 maart 2016 @ 22:08:

[...]

. Doe ik zo'n wolk met tekst in mijn haar. Maar succes met shoppen voor de echte feestjurk dan!

Deal! Doen we!

(Nu hopen dat het niet met carnaval is in Brabant of Comic Con in Utrecht, want dan vallen we nog niet op)
quote:LadyL0101 schreef op 27 maart 2016 @ 22:08:

Meneer L en ik zitten op de bank bij te komen van bezoek aan moeder en schoonmoeder. Ze wonen dezelfde kant op van ons uit gezien dus we plannen vaker beide bezoeken op één dag. Maar beide dames zijn nogal vergeetachtig en tamelijk (behoorlijk) eigenwijs. Best vermoeiend... Gelukkig zijn ze allebei ook lief.

Zo herkenbaar lady. Fijn als ouders en schoonouders het ook goed met elkaar kunnen vinden. Was hier ook altijd zo. En ze kwamen ook vaak samen en dat was heerlijk maar ook heeeel intensief. Hoe oud is je moeder en lees ik nu goed dat ook schoonmoeder het allemaal niet heel goed meer weet?

Sorry niet goed gelezen, jullie zijn hun kant uit geweest
quote:LadyL0101 schreef op 27 maart 2016 @ 22:08:

Meneer L en ik zitten op de bank bij te komen van bezoek aan moeder en schoonmoeder. Ze wonen dezelfde kant op van ons uit gezien dus we plannen vaker beide bezoeken op één dag. Maar beide dames zijn nogal vergeetachtig en tamelijk (behoorlijk) eigenwijs. Best vermoeiend... Gelukkig zijn ze allebei ook lief.Lekker uitblussen nu!
Ik draag geen rood, geen rode laarsjes irl.
quote:Oudblond schreef op 27 maart 2016 @ 22:12:

[...]

Zo herkenbaar lady. Fijn als ouders en schoonouders het ook goed met elkaar kunnen vinden. Was hier ook altijd zo. En ze kwamen ook vaak samen en dat was heerlijk maar ook heeeel intensief. Hoe oud is je moeder en lees ik nu goed dat ook schoonmoeder het allemaal niet heel goed meer weet?

Mijn moeder wordt binnenkort 84. Schoonmoeder is veel jonger maar moet een behoorlijk zware cocktail aan medicijnen slikken waar haar korte termijngeheugen nogal onder te lijden heeft. Dat betekent wel dat schoonmoeder andere dingen nog wel heeft, zoals gevatheid en gevoel voor humor. Waar mijn moeder een grapje vaak helemaal niet meer doorheeft omdat het gesprek haar te snel gaat kun je met schoonmoeder nog flink lachen.

Edit: wij zijn daarheen geweest idd. Beide dames zijn niet meer zo mobiel.
quote:Peacy schreef op 27 maart 2016 @ 22:14:

[...]

Lekker uitblussen nu!Daar zeg je iets, een lekkere cocktail zou best smaken!
quote:LadyL0101 schreef op 27 maart 2016 @ 22:20:

[...]

Daar zeg je iets, een lekkere cocktail zou best smaken!
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 27 maart 2016 @ 22:17:

Ik draag geen rood, geen rode laarsjes irl.Hoe kan ik je nou herkennen dan?
quote:LadyL0101 schreef op 27 maart 2016 @ 22:20:

[...]

Daar zeg je iets, een lekkere cocktail zou best smaken!

Caipirinha voor jou.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 27 maart 2016 @ 22:17:

Ik draag geen rood, geen rode laarsjes irl.

Ow en ik maar denken: die Puss heeft nogal een schoenrekening! 2 paar bij elke aankoop en dan ook nog altijd zoeken naar dezelfde rode!

Ik draag vaak rood en ook rode hakken. Want ik ben vooral van de ton sur ton.
quote:Peacy schreef op 27 maart 2016 @ 22:28:

[...]

[img]https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q= ... 6870419371[/img]

Caipirinha voor jou.Dank je, proost (links doen t even niet op mn aifoon en smileys ook niet helaas)
quote:Peacy schreef op 27 maart 2016 @ 22:26:

[...]

Hoe kan ik je nou herkennen dan?

Aan het accent is zeker heul erg flauw he

Maar geen probleem, ik wijs haar wel aan
quote:Peacy schreef op 27 maart 2016 @ 22:26:

[...]

Hoe kan ik je nou herkennen dan?

Ik vind jou wel

Deze toch?

anoniem_247077 wijzigde dit bericht op 27-03-2016 22:44
Reden: Privacypoef :-)
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven