Het stamcafé deel IX
zondag 27 maart 2016 om 03:06
Deel negen van ons heerlijke café!
We zijn in Afrika neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
We zijn in Afrika neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
maandag 28 maart 2016 om 00:56
quote:Amaqanda schreef op 28 maart 2016 @ 00:54:
[...]
En toen was ik weer jaloers op roodkapje, want die had wat anders
Lol, ik ook! Maar ik was halverwege ineens niet lekker. Denk dat ik te snel heb gegeten van het voorgerecht. Durfde daardoor geen dessert aan.
Kregen we het dessert, ging het ineens beter en had ik dan m'n koffie met een bolletje ijs erin
[...]
En toen was ik weer jaloers op roodkapje, want die had wat anders
Lol, ik ook! Maar ik was halverwege ineens niet lekker. Denk dat ik te snel heb gegeten van het voorgerecht. Durfde daardoor geen dessert aan.
Kregen we het dessert, ging het ineens beter en had ik dan m'n koffie met een bolletje ijs erin
maandag 28 maart 2016 om 01:12
quote:Eleonora-1 schreef op 28 maart 2016 @ 01:09:
Jongends...
Borgen heb ik 'de baabrundch' met de beste vrienden baar ik ben sinds gisderen zo vdeselijk bekouben en heb oorbijn!
Dat heb ik al in geen honderd jaar gehad.
De brundch is 70 km verderob.
Ik ging det blassen en ik zag al sderretjes.
Wadt dou?!Grog maken, je bedje in kruipen en hopen op beterschap morgen!
Jongends...
Borgen heb ik 'de baabrundch' met de beste vrienden baar ik ben sinds gisderen zo vdeselijk bekouben en heb oorbijn!
Wadt dou?!Grog maken, je bedje in kruipen en hopen op beterschap morgen!
maandag 28 maart 2016 om 01:13
quote:Eleonora-1 schreef op 28 maart 2016 @ 01:09:
Jongends...
Wadt dou?!
Voor nu: in je bed en slapen. Morgenochtend kijken hoe het dan gaat en dan beslissen of je gaat of niet. Op dit tijdstip kun je toch niet meer gaan bellen.
Beterschap ....
Jongends...
Wadt dou?!
Voor nu: in je bed en slapen. Morgenochtend kijken hoe het dan gaat en dan beslissen of je gaat of niet. Op dit tijdstip kun je toch niet meer gaan bellen.
Beterschap ....