Het stamcafé deel IX

27-03-2016 03:06 3004 berichten
Deel negen van ons heerlijke café!

We zijn in Afrika neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Alle reacties Link kopieren
quote:LittleRedRidingHood schreef op 28 maart 2016 @ 01:10:

Na, jullie hadden gerust ook een stukje cheesecake gemogen hoor

Maar dat restaurant is eens en nooit weer. Volgende keer Indiaas, dan heb je pas veel vega opties..

Ik mag dus nog een keer mee?
Thuisblijven, Leo en uitzieken.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Eleonora-1 schreef op 28 maart 2016 @ 01:16:

'k lig al uren in bed.

Had nog onsdekingsremmers, voor de arm en Herban.

Slaben gaat op zich brima alleen word ik sdeeds gudsend van het zweet wakker.

Kijk borgen wel inderdaad.Ben je ook high?
quote:Amaqanda schreef op 28 maart 2016 @ 01:17:

[...]

Ik mag dus nog een keer mee?Tuurlijk!
quote:Amaqanda schreef op 28 maart 2016 @ 01:18:

[...]

Ben je ook high?

Wazzet maar waar....

Wél licht in mijn hoofd.
quote:Eleonora-1 schreef op 28 maart 2016 @ 01:21:

[...]

Wazzet maar waar....

Wél licht in mijn hoofd.lampje uit doen in je hoofd
quote:Amaqanda schreef op 28 maart 2016 @ 01:17:

[...]

Ik mag dus nog een keer mee?Nou, Red, wat denk je? Pakken we d'r volgende keer nog mee?
Life is short. Eat dessert first.
LV: dus geef mij eens één goeie reden waarom je het DNA van je broer dan nodig zou hebben voor een vaderschapsonderzoek.

Omdat de 'vader' geen DNA wil afstaan? Omdat de moeder heel erg hoopt dat hij niet de vader is zodat ze wellicht definitief van de man af kan komen? Omdat het kind misschien (gezien jouw verhaal) echt in gevaar is en zij via het DNA van jouw man wil bewijzen dat de veronderstelde 'biologische vader' dus geen enkel recht heeft om bij kind in de buurt te komen?

Echt geen enkel idee of mijn denken hierboven klopt. Ik hoop het niet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Of ze zijn zo volkomen idioot en gestoord dat zij op deze wijze weer toenadering zoeken.

Tip: Blokkeer, verschans en negeer.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik heb nog geen ei gegeten. Maar heb wel twee hele verliefde konijntjes die de hele dag zitten te knuffelen. Zo schattig! Bob en Roos zijn helemaal in luuuuv.

Beterschap, Leo! Ik zou niet gaan want je steekt iedereen aan zo. Je neusholtes spoelen met een pipet zout water, kan helpen met de oorpijn. Dan haal je de druk eraf, als het goed is. Wel je hoofd helemaal goed naar achteren houden en naar links en rechts draaien, zodat het op de juiste plekken terecht komt. Of stomen. Ik heb de griep gehad en blijf maar snotteren af en toe, alleen niet zo erg als jij.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Goedemorgen.

Al maanden en maanden word ik vrijwel standaard om 5.50 wakker. Had ik me enorm verheugd op de zomertijd, want dan zou ik pas om 6.50 wakker worden.

Was het idee.

5.24.

Dus.

The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Goedemorgen Solo, dat is vroeg!

Ik heb mijn wekker gezet vandaag, wil gelijk in het ritme komen. Maar dan valt het toch een beetje tegen. Voel je dat je heel vroeg bent opgestaan, is het al 6 uur.
Wekker om half acht gezet, maar dat voelt zo vreselijk vroeg!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 28 maart 2016 @ 08:11:

Wekker om half acht gezet, maar dat voelt zo vreselijk vroeg!Erg hè? Hier ging de wekker om 6.30, er moeten kinderen werken dus om 7.30 aan een uitgebreid paasontbijt. Nu nog effe terug in bed.
Ik leef (blijkbaar) zo volgens de klok, dat ik direct 'om' ben wanneer de zomer- of wintertijd ingaat.
quote:Solomio schreef op 28 maart 2016 @ 08:37:

Ik leef (blijkbaar) zo volgens de klok, dat ik direct 'om' ben wanneer de zomer- of wintertijd ingaat.Tja voor iemand die zoveel klokken bezit, vind ik dat niet gek, je bent gaan identificeren met je passie en nu ben je zelf een klok.
Ik verzamel mokken, met roosjes-opdruk. Wat gaat er gebeuren als ik me daar mee ga identificeren?
Goedemorgen

Ik word nu een uur later wakker. Terwijl ik liever een uur eerder wakker word. Ik zet niet graag een wekker. Maar ben nu wel lekker uitgeslapen.
quote:fietsie schreef op 28 maart 2016 @ 08:45:

Ik verzamel mokken, met roosjes-opdruk. Wat gaat er gebeuren als ik me daar mee ga identificeren?Dan word je een harde vrouw, een van steen met rode kleren aan?
quote:fietsie schreef op 28 maart 2016 @ 08:43:

[...]

Tja voor iemand die zoveel klokken bezit, vind ik dat niet gek, je bent gaan identificeren met je passie en nu ben je zelf een klok. Tegen dat ik alle klokken gelijk heb gezet is mijn biologische klok ook meteen verzet. Handig hoor.
quote:Rocinante schreef op 28 maart 2016 @ 00:35:

Lees net het nieuws uit Lahore. Ik ben wel toe aan alcohol.ja, triest he, las het ook vanmorgen

goedemorgen allen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Vanmorgen mijn oven schoongemaakt. Had er ammoniak ingezet gisteravond, want dan zou het een makkie zijn. Nou, dat was even een desillusie! Voorlopig kan hij er mee door, maar volgende keer ga ik toch maar iets anders proberen.

Als iemand nog een gouden tip heeft hoor ik het graag.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 28 maart 2016 @ 09:31:

Vanmorgen mijn oven schoongemaakt. Had er ammoniak ingezet gisteravond, want dan zou het een makkie zijn. Nou, dat was even een desillusie! Voorlopig kan hij er mee door, maar volgende keer ga ik toch maar iets anders proberen.

Als iemand nog een gouden tip heeft hoor ik het graag. Gouden tip: nieuwe kopen en dan niet zo lang wachten met schoonmaken.
quote:Solomio schreef op 28 maart 2016 @ 09:34:

[...]

Gouden tip: nieuwe kopen en dan niet zo lang wachten met schoonmaken.
Mogguh!

Leo, beterschap!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven