Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
Welkom dus Fritzie! En jij ook Ellemijn!

Fritzie, wel een noot van waarschuwing: hier is het moment om je kritiese jasje uit te trekken. Want ironie en vliegen af vangen daar doen we hier niet aan hoor, terwijl jij dat graag doet en er zo goed in bent. Maar ik weet zeker dat wij Haviettes de andere kant van Frits naar buiten kunnen halen, onder de veilige bescherming van je alter alias Edo of Siebrand etc.

Maar dat werkt dus alleen als je er open voor staat he, net als bij elke betrouwbare paragnost.
Ik vind Frits ook wel iemand met -berg iets....

Edo Hoppenberg

Waldo Uppenberg

Roemer Goldberg

Hugo Wahlberg

Alfred Op den Berg
Als voornaam vind ik Hubert het best bij Frits passen.
Hubert op den Berg!
Zo ik was even buurten bij andere toppiks en ik heb weer veel geleerd o.a. over het sekleven van Wendela en ook dat Bert en Ernie homo zijn.

Egt een enorme verreiking van me leve dit forum.

Julio is nou eenmaal een heet ding, Sabine! En hij heb me draadje gemaakt en nu ben ik weer zonder dus ja, het mot weer beuren vanavond en er ligt er nu al 1 in mijn bed omdat de oppas in zijn bed ligt. Wat moeten we nu?

Het aanrecht was toch een mooie tip van JOJanneke dus ik denk dat ik dat maar 's ga voorstellen.

Wel ff afnemen voordat we morgenochtend de bammen smeren!
Als je het maar zachtjes doet he, Wen Anders krijg je straks op het volgende verjaardagsfeestje het zelfde wat ik met mijn kind had. Meid, het schaamrood stond tot achter mijn oren.
Hahaha, ja dat was inderdaad een mooi verhaal! En is ie er nog erg van in de war? Dat arme kind!

Wij zijn van plan om het heeeeeeeeeel z8tjes te gaan doen. Dus: tot morgen lieve Havettes!
Dank jullie wel, meisjes. Om toepasselijk te antwoorden: I humbly (ernstige blik) accept your nomination (galm) for the name òòòfff........ Edo Koetschruiter!!! (gegil, applaus, confetti uit de plafonds, vlaggetjesgezwaai, iedereen een plas, alles zoals het was)

Enfin, Koetschruiter is voortaan de naam. Edo Koetschruiter.
Ellemijn den Aantrekker meld zich.

Is die Edo wel te vertrouwen als enige man in het Havettes fietshok, ik weet het niet hoor.

abba heeft gewonnen, we hebben een nieuwe president
Goedemorgen deze morgen, ik zal Ellemijn en Edo even in de lijst zetten voor erbij te horen. Geeft toch een gevoel van schaamhorigheid.
Lidewij, heb jij je woe-hoe-mail wel gezien? Graag reactie!
Welkom Edo en Ellemijn!
Verrek, daar heb je de president ook! Ik wist niet dat u een havette was, meneer de president.
das die meneer die gisteren op televisie was, die was wel heel beroemd, maar ook heel intelektueel denk ik

goedemorgen meneer

welkom edo en ellemijn
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Da's de president van amerika, Marg. Die gaat in z'n eentje de economische crisis oplossen en dat er nooit meer oorlog komt. Knap he?
das dan wel een hele knappert die meneer de president. Woonde hij dan ook in die grot
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Nou, als we de replublikijnen mogen geloven heeft hij banden met die grot Margje....Hij heet natuurlijk ook net als die bommenwerper en dan heb je al gauw de plublisitijt buplieke obinie tegen je.

Ik vond die bejaarde die ze bij de replublikijnen hadden uitgekozen trouwens een engerd. Hij lijkt op een TV domino die toen naar de hoeren was geweest en toen zijn ecxkuses exkuuses sorry ging zeggen op de televisie.
quote:korenwolf schreef op 05 november 2008 @ 08:53:

Da's de president van amerika, Marg. Die gaat in z'n eentje de economische crisis oplossen en dat er nooit meer oorlog komt. Knap he?Hij gaat ook de belastingen verlagen en de wereltvrede aanpakken, want dat moet nou ook maar eens afgelopen zijn!
die oude president had nooit zijn ambt kunnen voltooien van vier jaar, de dokter geeft hem 2 jaar hahahahah,

typisch havette, lachen om je eigen slechte grappies

ik ben benieuwd of harry potter baas der nederlanden zijn kop in een demoreet kan krijgen.

maar ik ben absoluut Obama voorstander, ik hou ook van dromen.

iedereen moet gewoon lief zijn voor elkaar, dan komt alles goed.

ik heb een heel hoog EQ vote Ellemijn
quote:sarah2ndlife schreef op 05 november 2008 @ 10:57:

die oude president had nooit zijn ambt kunnen voltooien van vier jaar, de dokter geeft hem 2 jaar hahahahah,

O ja? Is McFlurry onverbeterlijk ziek?
als je hem ziet zou je zeggen van wel toch?
NOU DOEI HE!!!!

Ik vind hem altijd zo op een spitting imagepop lijken. Uit die poppenserie van 100 jaar geleden, toen ik nog jong was. Vorige eeuw dus.
Mc Cain nee I say more, voor diegene die engels hebben laten vallen Is het nodig dat ik nog meer zeg??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven