Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO
maandag 20 oktober 2008 om 17:56
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
woensdag 5 november 2008 om 16:30
Intervieuw vraag en antwoord spel met de voetballer
"Ik stond samen met mijn vriendin onder de douche en van het een kwam het ander.
nah, waarom zo onduidelijk?/ zeg gewoon met of zonder oordoppies
Toen ging ik door mijn knie."
oh yezzzzzzzzzzzzzz
Rojer was net weer begonnen met trainen
na een eerdere blessure aan de knie.
schijnt dus vaak seks onder de douche te hebben
Optimaal ging het herstel nog niet en de speler overwoog toch al een operatie.
ja een peniskluis installeren
"Het is heel vervelend dat ik er nu zo lang uit ben. Aan de andere kant ben ik blij dat ik nu weet waar ik aan toe ben."
ja , aan antisliptegels in de douche
"Ik stond samen met mijn vriendin onder de douche en van het een kwam het ander.
nah, waarom zo onduidelijk?/ zeg gewoon met of zonder oordoppies
Toen ging ik door mijn knie."
oh yezzzzzzzzzzzzzz
Rojer was net weer begonnen met trainen
na een eerdere blessure aan de knie.
schijnt dus vaak seks onder de douche te hebben
Optimaal ging het herstel nog niet en de speler overwoog toch al een operatie.
ja een peniskluis installeren
"Het is heel vervelend dat ik er nu zo lang uit ben. Aan de andere kant ben ik blij dat ik nu weet waar ik aan toe ben."
ja , aan antisliptegels in de douche
woensdag 5 november 2008 om 16:44
Ja, want die kinderen gaan dan weer spiegelogische verbanden leggen en denken dat je van seks een bleszure kan krijgen. Raken dan getrauwmatiseert en seksueel verknipt in het ergste geval. Valt allemaal nog niet mee om beroepsvoetballer te zijn. Ze verdienen dan wel veel en krijgen alle eer, lof, roem en waardering, maar ze hebben ook wel veel niet alle daagse problemen.
woensdag 5 november 2008 om 16:57
quote:Charlotte69 schreef op 05 november 2008 @ 14:08:
Hello Leeedies!
En ik lees net op de relatiepeilert dat ik te goor voor woorden ben. Za'k gaan rellen? Iemand klapstoelen en popcorn op voorraad?
Waaro ben jij goor dan?
Ik heb een hele schuur vol klapstoelen. Die heeft zij van Voor in 't Holt bij me gestald toen ze naar het buitenland vertrok.
Hello Leeedies!
En ik lees net op de relatiepeilert dat ik te goor voor woorden ben. Za'k gaan rellen? Iemand klapstoelen en popcorn op voorraad?
Waaro ben jij goor dan?
Ik heb een hele schuur vol klapstoelen. Die heeft zij van Voor in 't Holt bij me gestald toen ze naar het buitenland vertrok.
woensdag 5 november 2008 om 17:02
quote:eleonora schreef op 05 november 2008 @ 16:57:
[...]
Waaro ben jij goor dan?
Waaro? Waaro? Wen is overal goor dat is juist het probleem. Ze doet vies in de woonkamer, op het aanrecht, in bed, onder de does en dan zonder oordoppen.
Ik vind het niet errug hoor Wen.
[...]
Waaro ben jij goor dan?
Waaro? Waaro? Wen is overal goor dat is juist het probleem. Ze doet vies in de woonkamer, op het aanrecht, in bed, onder de does en dan zonder oordoppen.
Ik vind het niet errug hoor Wen.
woensdag 5 november 2008 om 17:08
Nah ja, en het ergste is dan natuurlijk in de kinderkamers omdat de kinderen ons bed in beslag hebben genomen. Dat ken eg nie volgens een aantal van onze mede-forumsters. Dat zijn wss geen Havettes want die lusten er allemaal wel pap van.
Dus ja Roelien, ik vind Orama Boerak ook echt wel het soppen waard, hoor!
Dus ja Roelien, ik vind Orama Boerak ook echt wel het soppen waard, hoor!
woensdag 5 november 2008 om 20:05
Bedoelen jullie die Doerak Obony? Heerlijke man! En ook zo Politiek Corect dat hij nu de baas is daar want vroeger zei jongeheer bokje bij elk zwarte medemens op de televisie ah mam, kijk wat een lief aapje en als de r in de maand is hee daar heb je zwarte piet en nu zegt hij hee doerak oboema! Bij allemaal dus he. En bij elke bejaarde: is dat die oude man die ook de baas wou worden maar niet zo goed was als Borat Obami?!
pure winst als je het mij vraagt.
pure winst als je het mij vraagt.
woensdag 5 november 2008 om 21:39
woensdag 5 november 2008 om 21:54
Heb jij een elektriese fiets, Roel? Wat stoer, maar pas je wel op dat je niet gelektrokute een schok krijgt als je door de regen fietst. Mijn man is heel tegnies en die zegt dat elektra en water niet samen gaan.
Vanavond ga ik maar vroeg naar bed, moet morgen heel vroeg bij de kaaksjierurg zijn voor vanwege het verwijderen van me verstand.
Vanavond ga ik maar vroeg naar bed, moet morgen heel vroeg bij de kaaksjierurg zijn voor vanwege het verwijderen van me verstand.
woensdag 5 november 2008 om 22:04
Oow Here Jezus te paard dat is ook zo Sabien jij moet morgen naar de chirurg ja om die verstantsellende er uit te laten bikken! Ik zal meteen wat kaarsen gaan branden. Niet dat ik daarin geloof maar het ziet er zo sweervol uit en het geeft een warm gevoel, interimenselijk bedoel ik.
Ik fiets bijna nooit op me elektriese fiets hoor, ik doe de moter altijd aan, dan gaat 'ie vanzelf.
Ik fiets bijna nooit op me elektriese fiets hoor, ik doe de moter altijd aan, dan gaat 'ie vanzelf.
woensdag 5 november 2008 om 22:05
woensdag 5 november 2008 om 22:11
woensdag 5 november 2008 om 22:32
woensdag 5 november 2008 om 22:40
donderdag 6 november 2008 om 06:43
donderdag 6 november 2008 om 13:01
Hoi Havettes, nou ik heb het overleefd hoor. De chirurg heeft onder allebei mijn verstandskiezen getrokken. Nu heb ik een hele verdoofde onderkaak ik kreeg ook nog van die proppen gaas in me mond. Leek wel net die ene gast uit die maffiafilm, maar dan met een nog erger spraakgebrek en het gevoel dat het kwijl langs me kin liep. Dus een beetje flirten met de knappe jonge dokters zat er helaas niet in.
Ik was wel heel stoer en koelbloedig in het ziekenhuis, (kan ik heel goed me groot houden) maar later kwamen er toch wat tranen.
Annelies, je hebt het maar druk. Aan je karjeere werken en dan ook nog naar Theo Maassen. Van mij mag hij best bij de Havettes, vin hem leuk.
Ik was wel heel stoer en koelbloedig in het ziekenhuis, (kan ik heel goed me groot houden) maar later kwamen er toch wat tranen.
Annelies, je hebt het maar druk. Aan je karjeere werken en dan ook nog naar Theo Maassen. Van mij mag hij best bij de Havettes, vin hem leuk.
donderdag 6 november 2008 om 13:20
donderdag 6 november 2008 om 13:22
Hij heeft me ook nog in mijn mond genaaid gehecht. Misschien heeft hij net dat ene speldraadje dat een beetje los zat weer vast gezet. Of het kan ook zijn dat het de verdoving is, die is nog niet helemaal uitgewerkt. Wees gerust, het komt wel goed, als straks de verdoving het niet meer doet, ga ik vast weer vaut spellen.