Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
Intervieuw vraag en antwoord spel met de voetballer

"Ik stond samen met mijn vriendin onder de douche en van het een kwam het ander.

nah, waarom zo onduidelijk?/ zeg gewoon met of zonder oordoppies

Toen ging ik door mijn knie."

oh yezzzzzzzzzzzzzz

Rojer was net weer begonnen met trainen

na een eerdere blessure aan de knie.

schijnt dus vaak seks onder de douche te hebben

Optimaal ging het herstel nog niet en de speler overwoog toch al een operatie.

ja een peniskluis installeren

"Het is heel vervelend dat ik er nu zo lang uit ben. Aan de andere kant ben ik blij dat ik nu weet waar ik aan toe ben."

ja , aan antisliptegels in de douche
Belangrijker is de vraag: Heeft ie kinderen? En zo ja, hoe legt ie dit dan uit?
Ja, want die kinderen gaan dan weer spiegelogische verbanden leggen en denken dat je van seks een bleszure kan krijgen. Raken dan getrauwmatiseert en seksueel verknipt in het ergste geval. Valt allemaal nog niet mee om beroepsvoetballer te zijn. Ze verdienen dan wel veel en krijgen alle eer, lof, roem en waardering, maar ze hebben ook wel veel niet alle daagse problemen.
quote:Charlotte69 schreef op 05 november 2008 @ 14:08:

Hello Leeedies!

En ik lees net op de relatiepeilert dat ik te goor voor woorden ben. Za'k gaan rellen? Iemand klapstoelen en popcorn op voorraad?

Waaro ben jij goor dan?

Ik heb een hele schuur vol klapstoelen. Die heeft zij van Voor in 't Holt bij me gestald toen ze naar het buitenland vertrok.
Trouwens, ik gooi het hier ook maar even in de groep, het gaat er overal al over, dus ik wil het hier ook nou wel eens weten maar krijgen jullie dan ook drupvocht van Barak Oeboema?

Ik lees niet anders dan dat men masalig over de diverse barkrukken zakt.
quote:eleonora schreef op 05 november 2008 @ 16:57:

[...]

Waaro ben jij goor dan?

Ik heb een hele schuur vol klapstoelen. Die heeft zij van Voor in 't Holt bij me gestald toen ze naar het buitenland vertrok.

Waaro? Waaro? Wen is overal goor dat is juist het probleem. Ze doet vies in de woonkamer, op het aanrecht, in bed, onder de does en dan zonder oordoppen.

Ik vind het niet errug hoor Wen.
Nah ja, en het ergste is dan natuurlijk in de kinderkamers omdat de kinderen ons bed in beslag hebben genomen. Dat ken eg nie volgens een aantal van onze mede-forumsters. Dat zijn wss geen Havettes want die lusten er allemaal wel pap van.

Dus ja Roelien, ik vind Orama Boerak ook echt wel het soppen waard, hoor!
ik had ook al zo mijn fantsietjes over de man.

yes we can, o yes
Bedoelen jullie die Doerak Obony? Heerlijke man! En ook zo Politiek Corect dat hij nu de baas is daar want vroeger zei jongeheer bokje bij elk zwarte medemens op de televisie ah mam, kijk wat een lief aapje en als de r in de maand is hee daar heb je zwarte piet en nu zegt hij hee doerak oboema! Bij allemaal dus he. En bij elke bejaarde: is dat die oude man die ook de baas wou worden maar niet zo goed was als Borat Obami?!

pure winst als je het mij vraagt.
Nou ik moet het nog zien met die mooie meneer. Praten kan ie, maar verder?.... Eerst mijn spaarcenten veilig! Mijn Ford Mondeo rijd niet op lucht. Toch?
Zo is het Edo.

Mijn fiets steek je trouwens gewoon in het stopcontact maar je kunt er ook op fietsen, een rijbewijs heb ik nog niet. Waarom je dat niet gewoon bij je HAVO diploma krijgt is mij een volkomen raadzel. Kan die Obami daar nou niks aan doen als nieuwe bevrijder van de Nieuwe Wereld?
Heb jij een elektriese fiets, Roel? Wat stoer, maar pas je wel op dat je niet gelektrokute een schok krijgt als je door de regen fietst. Mijn man is heel tegnies en die zegt dat elektra en water niet samen gaan.

Vanavond ga ik maar vroeg naar bed, moet morgen heel vroeg bij de kaaksjierurg zijn voor vanwege het verwijderen van me verstand.
Oow Here Jezus te paard dat is ook zo Sabien jij moet morgen naar de chirurg ja om die verstantsellende er uit te laten bikken! Ik zal meteen wat kaarsen gaan branden. Niet dat ik daarin geloof maar het ziet er zo sweervol uit en het geeft een warm gevoel, interimenselijk bedoel ik.

Ik fiets bijna nooit op me elektriese fiets hoor, ik doe de moter altijd aan, dan gaat 'ie vanzelf.
O ja, heel veel sterkte Sabien met het verlies van je verstand morgen! (ik ben plaatsvervangend bang).

Jij heb wel een bizondere fiets Roelien, ik wou dat ik er zo eentje had. Misschien gaat Oragami Bullock voor dit soort fietsen soebsidie uitdelen aan arme Havettes in Nederland?

Yes he can!
Roelien hoeveel wielen heeft jou fiets?

Sabien hoeveel tanden heb je nog over morgen?

Charlotte hoeveel supsidie heb je nodig voor zo'n fiets? En denk je echt dat Badboy Ohmama nog genoeg in zijn verkiezingskas heeft voor een Nederlands Haviette-witte-fietsenplan?
En oja Emma ik zal die woe hoe mail even bekijken, snorrie.
Wat kost zo'n apparaat, Roelientje?

Lidewij, ik hoop het wel dat Brakke Omaha nog wat centen over heeft. Hij zei het zelf: Change is here for efferieboddie, dus ook voor een arme Havet zonder snorfiets.

Ik mag er toch vanuit gaan dat ie niet diskrimeneert?
ik wil ook wel op de lijst voor zo een elektrische fiets soepsidie hoor. Ik heb alleen een fiets met twee wielen

sabien, ik ga aan jouw denken morgen. Ik mag niet met kaarzen in de auto want mijn man zegt brand zit in een klein hoekje
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Meiden en heer, sorry dat ik er gister niet was. Ik was naar Teo Maasen. Ook leuk maar natuurlijk niet zo leuk als hier bij de havettes.

Maar....wat denken jullie. thejo Maasen is ook een havette Hij zei het zelf. Zullen we hem vragen ons groepje te versterken?

Sabien, sterkte vandaag.
Charlotte!!! diskrimeneert hahahahahahaha, die is leuk.

en dicrimevrouwt dan??

alleen dat op zich is alweer discriminant!
Hoi Havettes, nou ik heb het overleefd hoor. De chirurg heeft onder allebei mijn verstandskiezen getrokken. Nu heb ik een hele verdoofde onderkaak ik kreeg ook nog van die proppen gaas in me mond. Leek wel net die ene gast uit die maffiafilm, maar dan met een nog erger spraakgebrek en het gevoel dat het kwijl langs me kin liep. Dus een beetje flirten met de knappe jonge dokters zat er helaas niet in.

Ik was wel heel stoer en koelbloedig in het ziekenhuis, (kan ik heel goed me groot houden) maar later kwamen er toch wat tranen.

Annelies, je hebt het maar druk. Aan je karjeere werken en dan ook nog naar Theo Maassen. Van mij mag hij best bij de Havettes, vin hem leuk.
Sabien, het lijkt wel of je beter speld dan eerst Misschien heeft de tandarts alleen je kies eruit gehaald, maar je verstant laten ziten.

Ik zal Theo eens bellen om te polsen.
Sabien, wat fijn dat het voorbij is. Ik hoop dat het goed restult opgelost is.
hahahahaha,

ik weet wat je doormaakt, heb er ook eens door een chirurg wat verstandskiezen eruit moeten laten snijden, die zaten onder het tandvlees te ontsteken, het feest begon toen de verdoving was uitgewerkt,dus neem op tijd pijnstillers in.

sterkte
Hij heeft me ook nog in mijn mond genaaid gehecht. Misschien heeft hij net dat ene speldraadje dat een beetje los zat weer vast gezet. Of het kan ook zijn dat het de verdoving is, die is nog niet helemaal uitgewerkt. Wees gerust, het komt wel goed, als straks de verdoving het niet meer doet, ga ik vast weer vaut spellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven