De Pilstoppers gaan nog steeds door !!!

10-09-2008 21:32 3178 berichten
Alle reacties Link kopieren
*breekt ff in om Nala een hele dikke knuffel te geven*

(((((((((knuf)))))))))
Hoest nu Nala, beetje geslapen?

Mooie tattoo brab!
Noa gefe met nog een meid opkomst!
Ik leef nog steeds hoor. (heb gelukkig goed geslapen Amy) Maar ben ff in meeleesmodus.

Ff geen zin om op iedereen te reageren. Solly.
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen, Nala. Dat begrijpen we allemaal best.

Brabbel, mooie tattoo. Lijkt me wel een gevoelige plek op je pols.

Ga zo met Nick cakjes bakken van Alfred jodokus kwak. Maar laat hem eerst even uitrazen na het bezoek aan de psz

Groetjes
Meld, met beeb in buik...

Knuf voor Nala! Dnek aan je!

Leuk zeg Noa, een meid erbij! Fijn dat alles goed was met de echo!

Quint, ik hoop ook steeds dat het voortekenen zijn, maar vooralsnog gewoon buikgrieperigheid, denk ik. Wat maar niet echt over wil gaan ofzo.

Nou ga me zo maar even naar buiten slepen, theedrinken bij mijn moeder, even wat afleiding voor ons allebei!

Liefs allemaal!
Nala, sterkte meid!

Noa, leukleukleuk, nog een meisje.... arme man van je...

Kayleigh, hopelijk gaat het gewoon van start binnen afzienbare tijd, je bent er wel klaarvoor, he? anders.... geduld....

Hera, cakejes gelukt?

Brabs, mooi hoor, je tattoo!!
Kom ik thuis van een boodschappie doen, komt de buuf naar buiten met een mooie bos bloemen!

Hadden ze ff bij haar gebracht, omdat ik er niet was.

Wat zijn jullie toch lief! Hartstikke bedankt allemaal!!!
nou, sollicitante was uitermate geschikt, en kan maandag beginnen, gelukkig!! das snel geregeld.....

Nu staan er drie drukke weken op de planning..... morgen effe relaxen op mijn vrije dag en volgende week lekker sauna!!!

Fijne avond allemaal!!!
Tis je gegund (hm... ???? klopt dit???), hoor, meissie!! Geniet lekker van je ruikertje!!!
Hey wauwwww, Overtoom ofzo? Wat snel, die bloemen!
Fleuropje denk ik??? ik ben onschuldig...
Nala
Graag gedaan Nala, geniet er maar mooi van.

Stiertje, wat fijn dat de sollicitante zo snel kan beginnen en geschikt is. Dat is ook wel lekker voor je baas.

Veel plezier morgen in de sauna.
Graag gedaan Nala, hoe is het met je?

Kan je beetje afleiding vinden?

Hier weinig fut. Merk dat twee keer per nacht eruit me toch beetje begint op te breken. Ben overdag ook nog druk en probeer tussendoor ook nog wat voor te bereiden voor de verhuizing.

Morgen en donderdag Ties naar kdv. Hoop dat Fenne beetje rustig is dan kan ik misschien ook nog beetje bijslapen.
Hoi,

Nala, hoe waren de bloemen? Was het een mooie bos? Jullie verdienen echt wel een bloemetje nu hoor!!

12-9 Ik hoop dat Fenne een beetje lief voor je is morgen!

Stier, wat fijn dat je zo snel iemand voor je baan gevonden hebt. Ga je toch een stuk geruster weg denk ik. Niet dat het jou iets zou moeten schelen, maar ik zou het me wel aantrekken, dus jij misshcien ook wel

Hera, en? Hoe waren de cakejes geworden?

Kay Ik hoop dat het nog een beetje gaat deze laatste dagen. Ik ben zo benieuwd wanneer je zal bevallen! Maar ja, jij vast ook Zijn jullie al wel helemaal uit de naam nu?

Vandaag heb ik ingevallen in groep 7. Leuk clubje. Was erg gezellig . Ze waren allemaal voor Obama want die vonden ze 'vet cool' Nu een beetje last van de buik. Dus zit al e hele avond lekker rustig op de bank
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
12-9 ik hoop dat Fenne morgen (en het liefst al vannacht) je wat rust gunt. Wanneer gaan jullie verhuizen?

Frans, leuk hoor weer een dagje invallen in groep 7.

Kayleigh, ik hoop dat de baby snel komt. Kan me voorstellen dat je het zat begint te worden.

De cakejes zijn erg lekker geworden. Nick had zo'n lol tijdens het maken. Zo schattig hij zette alle vormpjes op de bakplaat en was ze toen al aan het uitdelen.

1 voor L (buurjongen)

1 voor mama L

1 voor papa L

1 voor D (andere buurjongen)

1 voor papa D

1 voor mama D

1 voor Nick

1 voor mama

1 voor papa

1 voor Luke....nee dat kan niet

En toen hield hij er nog een paar over en begon weer opnieuw

Ga weer gauw verder, hoor een hoop gepruttel uit de box komen

12-9 NIET VERDER LEZEN!!

Luke slaapt nu al 2 nachten achter elkaar door van 21:45 tot 6:00
Goodmorning!

'Happy Obama day', noemden ze het op het nieuws. Voor mij begon de dag helaas om 3:00 uur toen onze Afrikaanse buren luid feest begonnen te vieren met trommels en al. Geweldig. Ik was klaarwakker en kon niet meer slapen, dus ben maar op de bank gaan liggen met een boekje en CNN aan. Toch wel grappig om te zien hoe de hele states in rep en roer waren. Ik vind het super en baanbrekend dat Obama heeft gewonnen. Ben heel benieuwd hoe het Amerika zal vergaan vanaf 20 januari. Hebben jullie trouwens het American Breakfast gezien van de Amerikaanse ambassade? (Vanuit Scheveningen) *glimt*

Nala fijn dat je de bloemen hebt gekregen en mooi vind! Dat je even niet reageert snappen we allemaal wel hoor. Als je er weer aan toe bent zien we je wel weer verschijnen.

Hera wat leuk dat de cakejes zo'n succes waren. Ik denk dat ik met Jano ook maar eens zoiets moet doen. En wat een luxe zeg, jouw nachten.

Frans hoe is het met je buik? Rustig aan he!

Oef Kay, ik hoop dat het nou toch snel gaat beginnen. Die laatste loodjes zijn echt het allerzwaarst he? Hoe is het met de buikgriep, gaat dat al beter?

Noa!! Leuk zeg weer een dochtertje!! Je man is maar een bofferd, omringd door dames. Kende je Bad Pyrmont trouwens, dat plaatsje waar we eigenlijk heen zouden gaan afgelopen weekend?

Stier lekker zeg, zo snel iemand aangenomen! Zo mag het inderdaad ook wel eens gaan. Sterkte met de drukte!

Brabbel, mooie tattoe!! Wat Hera al zegt, pijnlijke plek!! Ik heb er zelf ook eentje op die plek, en ik ben serieus bijna flauwgevallen toen ze hem zetten. Als ik dat vooraf had geweten had ik het nooit gedaan eerlijk gezegd. Superlieve foto trouwens van jou en Kaj op je Hyves!

De rest dikke kus. Ik ga Jano en mezelf badderen en naar buiten nu het nog droog is.

Pssst: NOD (gisteren) kwam en ging... voel helemaal niets. Zaterdag testen als het zo doorgaat.
ooooe ik reageer alleen even op je witte zinnetje: spannnendddd!!!

*en gauw weer door met werk*
Spannend Quintie.

Net belde vrienden van ons op dat ze gisteren om 23:30 vader en moeder zijn geworden van een zoon.

Zo leuk we zijn zondagavond nog even geweest en Nick riep toen tegen de baby KOM BABY!

En maandagmiddag zijn de vliezen gebroken hahaha.

Uiteindelijk dus met een keizersnede geboren, dus wel een heftige bevalling. Maar alles is goed en dat is het belangrijkste.

12-9 hopelijk heb je vannacht wat beter geslapen en kun je vandaag ook nog wat bijkomen.

Nala, ik denk aan je en we zien je wel weer als je daar behoefte aan hebt.

Ga nu even wat doen vanmiddag komen nog wat collega's op bezoek.

Groetjes
Oeh Quint, ik moet ook even reageren op je laatste zinnetje hoor...Spannend! Enne Bad Pyrmont, geen idee eigenlijk...waar in Duitsland ligt het eigenlijk?

Hera, veel plezier met je collega's vanmiddag. Enne, wat een supernachten met Luke

12-9 Ik hoop dat Fenne je een beetje in rust laat. Kun je bijslapen, kan me voorstellen dat het je op begint te breken hoor.

Nala, geniet van je bloemen meissie. Doe rustig aan en als je de behoefte voelt om je even te uiten dan zijn we er voor je hoor!

Stier, super dat je zo snel een goede kracht hebt gevonden. Ga je idd wat ontspannender weg he?

Ik ben weer weg. Druk bezig hier. Morgen wordt Lotte alweer 2 jaar. We vieren het pas zaterdag ivm alle familie uit Nederland natuurlijk. Maar goed, boodschappen en poetsen is hier al begonnen.

Tot later!
Spannend hoor Quinty.

Hera, kan Nick dat ook even tegen mijn beeb zeggen, haha en dat er dan een baby komt na een iets minder heftige bevalling?

12-sept, hoop dat je een lekker bijkomdagje hebt vandaag! Kan me voorstellen dat je bekaf bent.

Nala, knuffel van mij

Nou hier nog geen nieuws. Gisteravond en vannacht heel veel krampen gahad en ook helemaal leeggelopen (bleh), maar het gaat nog niet over in weeen ofzo. Vanmorgen naar het ziekenhuis geweest en alles ging weer net als de vorige keer. Nog wel gevraagd, maar het gaat vooral om de bevalling, dan moet ik in het ziekenhuis zijn, voor asl het litteken het niet meer houdt. Verder kunnen ze niet anders dan zo checken. Dus zit hier nog even aan vast. Mocht er ooit nog een kind komen, zal ik wel zolang mogelijk proberen bij de vk te blijven. Nou ga mijn dochter van het kdv halen, ging vandaag weer goed met brengen!

Tot morgen of straks ofzo!
Kayleigh nog even geduld dus..! Sterkte!

Noa, alvast fijne verjaardag van Lotte morgen!
Nala fijn dat de bloemen goed over zijn gekomen *knuffel*

Noa alvast gefe meid!

Quint spannend zeg!!!!!

Kay ik hoop dat het niet al te lang meer duurt voor je!!

Hera wat maakt luke lekkere nachten zeg!! toppie!

Nou dames ik ga er weer van door, heb late dienst, morgen ook en dan 3 nachtdiensten!

kussies!
Jemig Lotte ook alweer 2 jaar. Pfff dat gaat echt hard.

Wat hebben jullie gekocht?

Nou Kayleigh, Nick heeft de magische woorden gezegd hoor Baby KOM! dus wie weet helpt het

Maarre even serieus dat je leegloopt met krampen kan wel een begin zijn hoor. En misschien heb je dan wel net zoveel mazzel als ik. Dat je denkt dat er niks aan de hand is met die paar krampen en dat je als het voor jouw gevoel echt begint al 8 cm ontstluiting hebt. Ik hoop het

gaat de bel en moet ik over mijn net gedweilde vloer lopen voor een pakje van de buren.

Quintie, wat voor tattoo heb jij dan op je pols staan?

Nick is met zijn papa mee en Luke slaapt dus even relaxen.

Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven