Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO
maandag 20 oktober 2008 om 17:56
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
woensdag 5 november 2008 om 11:59
woensdag 5 november 2008 om 12:46
Roelien, ik heb daar een f5 knopje voor op het toetsenbord, ik drukte er op en toen was babs weer helemaal zichzelf
ik ben ook errug blij met obama, maar ik ga niet cheeren want ik heb peee mmmm sss en dan doet het springen enso een beetje pijn. Na volgende week woensdag heb ik er hopelijk nooit meer last van
ik ben ook errug blij met obama, maar ik ga niet cheeren want ik heb peee mmmm sss en dan doet het springen enso een beetje pijn. Na volgende week woensdag heb ik er hopelijk nooit meer last van
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
woensdag 5 november 2008 om 14:08
Hello Leeedies!
Een spiraaltje laten plaatsen en dan nooit meer pee em es? Lijkt me geweldig! Maar Julio heeft er al een knoop in laten leggen dus antieconsumptie is hier niet meer nodig.
Net de Zaadjes gedumpt bij oma dus eindelijk het rijk alleen. Alleen is Julio er helaas ook niet dus heb ik er niet zoveel aan.
Kunnen we eens ongestoord seksen, is ie er niet! En ik lees net op de relatiepeilert dat ik te goor voor woorden ben. Za'k gaan rellen? Iemand klapstoelen en popcorn op voorraad?
Een spiraaltje laten plaatsen en dan nooit meer pee em es? Lijkt me geweldig! Maar Julio heeft er al een knoop in laten leggen dus antieconsumptie is hier niet meer nodig.
Net de Zaadjes gedumpt bij oma dus eindelijk het rijk alleen. Alleen is Julio er helaas ook niet dus heb ik er niet zoveel aan.
Kunnen we eens ongestoord seksen, is ie er niet! En ik lees net op de relatiepeilert dat ik te goor voor woorden ben. Za'k gaan rellen? Iemand klapstoelen en popcorn op voorraad?
woensdag 5 november 2008 om 14:20
Ja dat spesiale dijeet heb er wel wat mee te maken gloof ik. En doesen doet ik natuurlijk elke dag maar geen stringetje want dat trekt zo tussen de billen maar een lekkere bokser. En die ruikt helegaar niet. En de bedden van de Zaadjes ruiken ook niet vies dus ik snap der ook compleet nada van.
In ieder geval scheint het niet normaal te zijn as je (teveel) seks heb met je man maar slank blijf je er wel van in mijn geval....
In ieder geval scheint het niet normaal te zijn as je (teveel) seks heb met je man maar slank blijf je er wel van in mijn geval....
woensdag 5 november 2008 om 14:26
Volgens mij bedoelen ze dat het viezig is als je seks hebt met je man op een andere plek als dan in het echtelijke bed.
Bedacht me dat als mensen bang zijn dat hun kinderen iets horen van hun seksleven, je ze voor het slapengaan ook gewoon oordopjes in kan doen. Tja, echt Havo he, een praktische eenvoudige oplossing, maar het werkt wel.
Bedacht me dat als mensen bang zijn dat hun kinderen iets horen van hun seksleven, je ze voor het slapengaan ook gewoon oordopjes in kan doen. Tja, echt Havo he, een praktische eenvoudige oplossing, maar het werkt wel.
woensdag 5 november 2008 om 14:29
woensdag 5 november 2008 om 14:34
Nou Sabien, ik las trauwens dat jij ook wel 's een slotje op je slaapkamerdeur mag zetten want dat Kruishaartje van jou heeft nu nog een trouma!
Die oordoppen, da's een goed idee maar jongste Zaadje heeft nogal grote oortjes dus misschien dan maar 2 doppen per oor er in proppen? Want stel je toch voor dat ze wat horen, worden ze later net zo perfert persvers goor als pappa Julio en mamma Wen!
Die oordoppen, da's een goed idee maar jongste Zaadje heeft nogal grote oortjes dus misschien dan maar 2 doppen per oor er in proppen? Want stel je toch voor dat ze wat horen, worden ze later net zo perfert persvers goor als pappa Julio en mamma Wen!
woensdag 5 november 2008 om 15:54
quote:LunaBlue schreef op 05 november 2008 @ 14:26:
Volgens mij bedoelen ze dat het viezig is als je seks hebt met je man op een andere plek als dan in het echtelijke bed.
Bedacht me dat als mensen bang zijn dat hun kinderen iets horen van hun seksleven, je ze voor het slapengaan ook gewoon oordopjes in kan doen. Tja, echt Havo he, een praktische eenvoudige oplossing, maar het werkt wel.rent naar de etos voor oordoppen
Bedacht me dat als mensen bang zijn dat hun kinderen iets horen van hun seksleven, je ze voor het slapengaan ook gewoon oordopjes in kan doen. Tja, echt Havo he, een praktische eenvoudige oplossing, maar het werkt wel.rent naar de etos voor oordoppen
woensdag 5 november 2008 om 16:10
quote:sarah2ndlife schreef op 05 november 2008 @ 15:55:
moet ik ze dan zelf in om niet te horen dat mijn kinderen roepen dat ik moet stoppen met vies doen of moeten zij ze dan in om niet te horen dat wij vies doen???
Ellemijn, jij denkt er echt verder op door, dat bewijst maar weer dat je er al helemaal bijhoort in dit toppik, je bent een ware Havet.
Mijn advies: Je moet je vaak en veel wassen, zodat het minder vies is. Dus voor het vies doen, na het vies doen en als je de tijd hebt tijdens het vies doen. Misschien is het het beste dat je het alleen nog onder de does doet, dat lijkt me de veiligste oplossing.
En gewoon iedereen oordoppen in: jij, je man, alle kinderen, de hond, de kat en de kanarie.
moet ik ze dan zelf in om niet te horen dat mijn kinderen roepen dat ik moet stoppen met vies doen of moeten zij ze dan in om niet te horen dat wij vies doen???
Ellemijn, jij denkt er echt verder op door, dat bewijst maar weer dat je er al helemaal bijhoort in dit toppik, je bent een ware Havet.
Mijn advies: Je moet je vaak en veel wassen, zodat het minder vies is. Dus voor het vies doen, na het vies doen en als je de tijd hebt tijdens het vies doen. Misschien is het het beste dat je het alleen nog onder de does doet, dat lijkt me de veiligste oplossing.
En gewoon iedereen oordoppen in: jij, je man, alle kinderen, de hond, de kat en de kanarie.