Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
Arme Sabientje! Maar het zal wel een opluchting zijn dat je eindelijk verlost bent van je verstant?

Lekker rustig aan doen vandaag, hoor! Je mede-Havetjes vangen je wel op!
quote:Livre schreef op 06 november 2008 @ 13:18:

Sabien, wat fijn dat het voorbij is. Ik hoop dat het goed restult opgelost is.

Bedankt voor al het medeleven.

Het is hier even of toppik, maar wat schrijf jij mooi en ingetogen en toch heel humoristisch over je leven in jouw toppik. Zat met tranen in mijn ogen te lezen.

Dan je wel Sabientje. Ik krijg zoveel complimenten in dat toppik. Het is me het leventje wel hè, ik vind eigenlijk al jaren dat ik niks meer meemaak.

Dat klopt ook wel, en daar word ik op een of andere manier gelukkig van: na de episode van het dode Boekje kan het af en toe niet saai genoeg zijn. Trauma genoeg gehad.

Te saai is trouwens ook maar saai hoor.
Dames: hoe bakt Wendela een ei?

Antwoord: Niet.... of met schaal en al.
Bedankt dat jullie het geld hebben overgemaakt voor de tupperwhere. Er zijn wat problemen met de levering, maar ik beloof dat het er zo snel mogelijk aan komt. Ohja,,willen jullie ieder nog zo spoedig mogelijk E15,00 euro overmaken voor de leveringskosten? Alvast bedankt..

Groetjes Madame le coq
quote:Charlotte69 schreef op 06 november 2008 @ 13:35:

Dames: hoe bakt Wendela een ei?

Antwoord: Niet.... of met schaal en al.
quote:Charlotte69 schreef op 06 november 2008 @ 13:26:

Arme Sabientje! Maar het zal wel een opluchting zijn dat je eindelijk verlost bent van je verstant?

Lekker rustig aan doen vandaag, hoor! Je mede-Havetjes vangen je wel op!

Dat is fijn, kan ik bij jullie even lekker uithuilen, want volgens Ellemijn moet het ergste nog komen.

Viel allemaal wel mee hoor qua pijn en zo. Ik heb alleen een nogal twisted gevoel bij artsen, ziekenhuizen en alles wat daarmee te maken heeft, dat komt door vroeghur (als ik de moed heb open ik daar misschien nog wel eens een toppik over). Voelt ook als een enorme overwinning dat ik dit toch maar mooi ondergaan heb (kon ook niet anders natuurlijk ) En dan moest ik vandaag ook nog eens in het ziekenhuis zijn waar ik als kind een tijd gelegen heb. Die hele entourage maakt dan een hoop herinneringen los, vandaar mijn tranen.
Sabine: van mij!

Doe maar lekker een toppikje openen, hoor! Helpt echt!

Ik ken je angsten ook al heb ik zelf nog nooit 1 nacht in een ziekenhuis doorgebracht (zelfs niet met de bevallingen van mijn kindjes) maar mijn tweelingbroertje wel en ik kan hem nog horen huilen als we hem daar achter moesten laten. En het gegil toen ie een ruggemerkpunctie kreeg. Brrr, jeugdtrauma's, komt een mens er ooit overheen?
Wen, ik begrijp nu wel dat sommige mensen jou goor vinden, je loopt natuurlijk de hele dag met je lijf vol eierstruif samen met gulio je spesijale diejeet te doen.

Mevr. de Haan ik zie de bestelling met veel plezier tegemoet, want ik weet van ellende niet meer waar ik me stamppotten moet laten, dus voer ik ze maar aan me kinderen, maar het komt ze zo ondertussen hun strot uit. :puke:
Ja het is inderdaad een beetje vies al dat eigeel op m'n lijf en dan te bedenken dat ik de dochter ben van een eierenboer! Maar Julio vindt het opwindend: seks met etenswaren. En je moet je man tevreden houwen, nietwaar, dus doet ik het maar weer.....
Ahum, Wen, mijn laatste berigt klinkt een beetje raar als rejaktie op de jouwe, maar hat het nog niet gelezen. Ben een Havette, kan niet zo snel tiepen, dan hat ik wel sgoevers die sektaresse-opleiding gedaan.

Je bent liev.
hahahahaha, ik zag het ook, ja, maakt niks uit joh

kussen terug en ik vin jou ook lief!
Meisjes, wat een gezellige boel met al die ziekenhuishaat. Ik sluit daar van harte bij aan.
Ik zie trauwens een mooie spelvaut: ruggemerKpunctie, eg niet ekspres gedaan maar ik vind 'm ijgenleik wel leuk
Ik krijg al nachtmerries als ik bloed moet laten prikken (ben echt een aansteller, hoor). Maar dan ga ik van tevoren helemaal bedenken hoe die naald in mn arm gaat en het bloed eruit zuigt enzo.... brrrr.....
O dat is niet fijn Wendela, dat heb ik gelukkig niet. Ik word zo vaak lek geprikt dat ik het maar gezellig ben gaan vinden.
Is mijn avatort dan ook traumatisch voor je? Want das niet de bedoeling hoor.
toen ik hoogzwanger was moest ik een halve dag met een naald in mijn arm, nuchter , elke uur bloed af laten nemen, om een uur of 1 kon je me oprapen, waardeloos, gelukkig had ik een hele slimme dochter en besloot speciaal voor mij 5 weken vroeger geboren te worden, ander had ik aan de insuline gemoeten.

ik ben niet meer bang voor prikjes, tis een prik of een rimpel, nou dan maar een prik.

werkt die spellingcontrole een beetje, ik lijk wel knap he
Babs, wie is dat dan op je avotort? Vind het juist wel een lekker ding siempatieke meneer.
Dat is House M.D. van de televiesieserie House. Hij heeft volgens mij een spuit vast. In het echt is het de acteur Hugh Laurie.
Is dat dan een injektiespuit?????

Hellup, had dat nou niet gezegd, nu word ik echt bang!

Sarah: mijn angst voor naalden zal voorkomen dat ik ooit een plastiese ingreep zal laten doen. Begrijp me goed: ik ben echt niet tegen maar ik ga niet vrijwillig in me laten snijden of prikken. Dan maar rimpels en als ze me niet mooi vinden, kijken ze de andere kant maar op.

Zo'n procedure die jij benoemt heb ik ooit met Zaadje 2 meegemaakt en dat was eigenlijk nog erger dan dat ik zelf iets moet ondergaan. Dat kind krijsen en Wen maar tranen wegslikken. Tot ie van uitputting in slaap viel: Mén wat heb ik gejankt! Ik zou denk ik echt dood gaan als ik met mijn kinderen moest doorstaan wat Babs heeft meegemaakt.
Ellemijn, knap gespeld hoor!
[quote]Charlotte69 schreef op 06 november 2008 @ 14:36:

Is dat dan een injektiespuit?????

Hellup, had dat nou niet gezegd, nu word ik echt bang!

Sarah: mijn angst voor naalden zal voorkomen dat ik ooit een plastiese ingreep zal laten doen. Begrijp me goed: ik ben echt niet tegen maar ik ga niet vrijwillig in me laten snijden of prikken. Dan maar rimpels en als ze me niet mooi vinden, kijken ze de andere kant maar op.

Zo'n procedure die jij benoemt heb ik ooit met Zaadje 2 meegemaakt en dat was eigenlijk nog erger dan dat ik zelf iets moet ondergaan. Dat kind krijsen en Wen maar tranen wegslikken. Tot ie van uitputting in slaap viel: Mén wat heb ik gejankt! Ik zou denk ik echt dood gaan als ik met mijn kinderen moest doorstaan wat Babs heeft meegemaakt. :'-([/quote]

Ikke ook, en toch leef ik nog. Als het nodig is, kun je meer dan je daarvoor ooit gedacht had.

(Hep ik nou een te wijse uitspraak gedaan, nee toch)
Je hep gewoon niet veel keus in jouw geval, Babs.

Mens, wat een bewondering heb ik voor je!

En dat je wijs bent, wist ik al, hoor! (Je bent tenslotte een nep-Havette kwa opleiding en it shows girl it shows!)
Oh, het is iemand van de teevee. Het wordt tog es tijd dat Margje een toestel voor me vind dat van een vragtwagen is afgevallen. Straks denken jullie nog dat ik dom ben.

Ellemijn, een prik of een rimpel. Jij weet waar je priejoritijt wat belangrijk is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven