Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Oh Geheim, wat frustrerend, dat hij nou juist nu moet werken. Klinkt een beetje bekend. ik vraag me echt af waarom ik (en jij) hier nog steeds mee door gaan. Maar ik 'vertrouw' hem (op geheimhouding en sexuele handelingen) en hij is ontzettend lekker in bed.

Nu was zijn antwoord ook niet: ik kan niet. Maar: graag, maar ik kan helaas niet. Dus ik ben niet aan de kant geschoven, maar wil graag een afspraak. Daar komt het eigenlijk op neer.

Waar het ook op neer komt is dat ik nu geil ben (of zó kan worden) en hij deze week niet beschikbaar is.

Vanavond toch maar bellen.

Zie je hem nog een andere keer binnenkort?
Tja, ik ga ermee door om dezelfde redenen als jij denk ik. Ik vertrouw hem en hij is lekker. Ik zal hem van de week vast nog wel zien, maar dan hebben we weer niet echt tijd, en dat frustreert me erg. Dat zouden we deze dagen volop gehad moeten hebben. Het voelt als een gemiste kans, en ik ben nijdig. Niet op hem, maar op de omstandigheden.
Mac, waar komt het gevoel vandaan dat hij niet kan vanwege een ander meisje?
Geheim, wat een frustrerende situatie! Ik ken dat wel. Toen ik nog getrouwd was had ik ook een sv die op de een of andere manier altijd moest werken als ik eens een nacht de tijd had! Frustrerend, want een week later lagen we weer ergens in een auto te kneuzen...

Maar goed, de aanhouder wint, ik kan me onze enorme climax nog herinneren, een nacht in een hotel, waar we geen oog dicht gedaan hebben en ik uiteindelijk bijna in een rolstoel naar buiten gerold moest worden

Waarmee ik maar wil zeggen: Jullie moment komt echt!!!

(Maar daar heb je nou natuurlijk geen ene zak aan.....)
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
@miss thang haha je weet nooit! maar geef hier niets prijs!

ben jaloers op je nu je vanavond weer zo'n lekkere afspraak hebt!
Hahaha, nee, daar heb ik geen zak aan, maar toch bedankt.

Ik weet ook dat we heus wel weer eens de kans krijgen, maar verdomme...

Ik wilde het nu.
iets warms met borsthaar.........................nou hier ben ik dan
@Piloot, haha, en nu lijk je nog meer op hem..... Ga hem volgende keer dat ik hem spreek eens voorzichtig peilen....

@Geheim, I know, I know! Tis gewoon KUT!
haha wanneer zie je hem weer?
quote:datmeenjeniet schreef op 04 november 2008 @ 14:52:

iets warms met borsthaar.........................nou hier ben ik danNou, da's tenminste iets...
quote:Piloot67 schreef op 04 november 2008 @ 14:56:

haha wanneer zie je hem weer?Tja, wanneer zie ik je weer ?
quote:geheim1972 schreef op 04 november 2008 @ 14:39:

Mac, waar komt het gevoel vandaan dat hij niet kan vanwege een ander meisje?Hij heeft weer contact met een meisje van vroeger. Dat is een van de 'nadelen' als je ook vrienden bent, dan hoor je wel eens dingen die je misschien niet wilt horen. Maar uiteindelijk moet hij natuurlijk ook gelukkig worden in een relatie, dat gun ik hem van harte. Ik zou het alleen jammer vinden als mijn hobby dan opeens voorbij is. Ik weet niet of hij niet kan vanwege dat meisje, ik denk eerder vanwege werk.
MissThang: dat klinkt als een fantastische nacht!
Mac, blijf in jezelf geloven, hoor! Contact met een meisje kan natuurlijk ook gewoon contact met een meisje zijn!

(Wordt geen 'nacht', hoor, bij mij, eerder een uurtje, hij moet op tijd weer naar huis, anders gaan ze zich thuis dingen afvragen)
quote:datmeenjeniet schreef op 04 november 2008 @ 14:52:

iets warms met borsthaar.........................nou hier ben ik danIk heb toch echt liever iets warms.. zonder haar!
@miss thang donderdag dan?
Is dat zo, Piloot...??
Anyway, mensen, wilde jullie met een grote grijns op mijn gezicht laten weten dat mijn sv'tje zich vanavond overtroffen heeft.....!!! Da's nog eens wat ik noem een ouderwets goede beurt......
Ja, wrijf het er maar in...
sorry, lieverd.......

Was niet verkeerd bedoeld, hoor, maar moest het toch even aan iemand kwijt
Geeft niets hoor, ik ben zelf om half 4 's nachts alsnog naar sv gereden om de rest van de nacht met hem door te brengen.

Dan spoor je toch niet?

Ik ben moe, dat wil je niet weten, maar het was nog wel even erg lekker.
Wauw, jawel, ik wil alles weten!!!

Heb je goed gedaan, trouwens, zou een actie van mij kunnen zijn!!
Ik was er om kwart voor 4, we zijn om een uur of 6 in slaap gesukkeld, en om een uur of 8 werd ik wakker van sv die liep te stressen omdat hij eigenlijk om 8 uur al op zijn werk had moeten zijn.
hahahaha! Honger weer gestild?
For now....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven