Minnaar
dinsdag 4 november 2008 om 14:31
Oh Geheim, wat frustrerend, dat hij nou juist nu moet werken. Klinkt een beetje bekend. ik vraag me echt af waarom ik (en jij) hier nog steeds mee door gaan. Maar ik 'vertrouw' hem (op geheimhouding en sexuele handelingen) en hij is ontzettend lekker in bed.
Nu was zijn antwoord ook niet: ik kan niet. Maar: graag, maar ik kan helaas niet. Dus ik ben niet aan de kant geschoven, maar wil graag een afspraak. Daar komt het eigenlijk op neer.
Waar het ook op neer komt is dat ik nu geil ben (of zó kan worden) en hij deze week niet beschikbaar is.
Vanavond toch maar bellen.
Zie je hem nog een andere keer binnenkort?
Nu was zijn antwoord ook niet: ik kan niet. Maar: graag, maar ik kan helaas niet. Dus ik ben niet aan de kant geschoven, maar wil graag een afspraak. Daar komt het eigenlijk op neer.
Waar het ook op neer komt is dat ik nu geil ben (of zó kan worden) en hij deze week niet beschikbaar is.
Vanavond toch maar bellen.
Zie je hem nog een andere keer binnenkort?
dinsdag 4 november 2008 om 14:37
Tja, ik ga ermee door om dezelfde redenen als jij denk ik. Ik vertrouw hem en hij is lekker. Ik zal hem van de week vast nog wel zien, maar dan hebben we weer niet echt tijd, en dat frustreert me erg. Dat zouden we deze dagen volop gehad moeten hebben. Het voelt als een gemiste kans, en ik ben nijdig. Niet op hem, maar op de omstandigheden.
dinsdag 4 november 2008 om 14:45
Geheim, wat een frustrerende situatie! Ik ken dat wel. Toen ik nog getrouwd was had ik ook een sv die op de een of andere manier altijd moest werken als ik eens een nacht de tijd had! Frustrerend, want een week later lagen we weer ergens in een auto te kneuzen...
Maar goed, de aanhouder wint, ik kan me onze enorme climax nog herinneren, een nacht in een hotel, waar we geen oog dicht gedaan hebben en ik uiteindelijk bijna in een rolstoel naar buiten gerold moest worden
Waarmee ik maar wil zeggen: Jullie moment komt echt!!!
(Maar daar heb je nou natuurlijk geen ene zak aan.....)
Maar goed, de aanhouder wint, ik kan me onze enorme climax nog herinneren, een nacht in een hotel, waar we geen oog dicht gedaan hebben en ik uiteindelijk bijna in een rolstoel naar buiten gerold moest worden
Waarmee ik maar wil zeggen: Jullie moment komt echt!!!
(Maar daar heb je nou natuurlijk geen ene zak aan.....)
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
dinsdag 4 november 2008 om 14:58
quote:geheim1972 schreef op 04 november 2008 @ 14:39:
Mac, waar komt het gevoel vandaan dat hij niet kan vanwege een ander meisje?Hij heeft weer contact met een meisje van vroeger. Dat is een van de 'nadelen' als je ook vrienden bent, dan hoor je wel eens dingen die je misschien niet wilt horen. Maar uiteindelijk moet hij natuurlijk ook gelukkig worden in een relatie, dat gun ik hem van harte. Ik zou het alleen jammer vinden als mijn hobby dan opeens voorbij is. Ik weet niet of hij niet kan vanwege dat meisje, ik denk eerder vanwege werk.
Mac, waar komt het gevoel vandaan dat hij niet kan vanwege een ander meisje?Hij heeft weer contact met een meisje van vroeger. Dat is een van de 'nadelen' als je ook vrienden bent, dan hoor je wel eens dingen die je misschien niet wilt horen. Maar uiteindelijk moet hij natuurlijk ook gelukkig worden in een relatie, dat gun ik hem van harte. Ik zou het alleen jammer vinden als mijn hobby dan opeens voorbij is. Ik weet niet of hij niet kan vanwege dat meisje, ik denk eerder vanwege werk.
dinsdag 4 november 2008 om 15:00
woensdag 5 november 2008 om 00:02