Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.

Know the feeling...
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Goeiemorgen, leuke updates dames

Hier blijft het nog wel even spannend denk ik, heb hem gisteren weer gezien en de spanning is voelbaar, de toespelingen vliegen over en weer, ik denk dat hij een leuke minnaar voor mij zou kunnen zijn. Maar die echte eerste stap, dat duurt nog even volgens mij. Ach, zo houden we de spanning er nog even in!
Hey Toytje,

Eigenlijk is die spanning toch ook wel heel erg leuk, vind ik, dat je kunt voelen dat het gaat gebeuren, en wanneer en wat....? Geniet ervan!

En hou ons vooral op de hoogte!!
Precies Miss thang, die spanning is superleuk! Als mijn voelsprieten nog steeds goed werken weet ik dat het er een keer van gaat komen, maar wanneer?? Geen idee! Voorlopig lekker genieten van de spanning en afwachten maar. Ik zie hem vaak maar we zijn nooit alleen, maar ik heb hem al uitgenodigd om eens een biertje te komen drinken, komt ie doen zegt ie. Maar wanneer? We zullen zien... En natuurlijk hou ik jullie op de hoogte!
Heerlijk, toytje!

Wat kan die spanning toch een rush zijn, he?
Dat klopt ja, haha

Ik hoop alleen dat er binnenkort wel íets gaat gebeuren want zo maak je een heel droombeeld natuurlijk en stel dat het tegenvalt, kan ook toch? Je zult maar een minnaar met een mini-piemel aan de haak slaan Of stel dat hij niet lekker kan zoenen, dat zou balen zijn toch?! Dus hoop daar binnenkort achter te komen, dat zoenen vast in ieder geval
Oh Toytje, ja, als ie niet kan zoenen..... Dat zou vreselijk zijn. Dat moet je dan maar even tot je nieuwe projectje maken!
Spanning is absoluut een rush.

En ook de kans dat het zou tegenvallen is bestaande.

Maar het kan evengoed zijn dat jullie beiden neergebliksemd worden bij dé ervaring (in positieve zin dan )

Dat jullie beseffen dat jullie voor elkaar gemaakt zijn en dat elke minuut dat je niet bij elkaar bent, verspilde minuten zijn ...

En zo, heb je achteraf weer wat nieuws om over te piekeren ...

Wow, BM, als je het zo zegt, krijg ik meteen alweer zin
en ik dacht dat ik altijd zin had!
Ben jij de OG van miss thang ?
haha dat zou wat zijn! nee hoor misschien in gedachten!
Zou wel grappig zijn als jullie, per toeval, elkaars sv'tjes zouden zijn. Ik dacht in het begin van jou, Piloot, ook dat jij mijn sv was.
Wist jij dat dat niet stewardess ?

Trek jij een kotszak over hun hoofd dan ?
na lange tijd weer een update...

Hier hangt inmiddels vooral spanning waar ik niet direct een rush van krijg. Onze pogingen om de relatie rustig, stapje voor stapje open te maken is mislukt, m'n huwelijk lijkt naar de knoppen, het verdriet en de verwijdering zijn groot. Tsja...het was bekend dat het niet zonder horten en stoten (en dan niet in de letterlijke zin des woords) zou gaan, maar dit was het mij allemaal niet waard.

Waar het is mis gegaan? Overal eigenlijk, ik denk dat ik ondanks de wijze woorden van enkele forumsters onvoldoende mijn eigen grenzen heb bewaakt en mezelf ben verloren. Tegelijk waren we elkaar aan het verliezen, merkten dat wel, maar ondanks alle alarmbellen en gesprekken, gebeurde er niets. Nu is het een grote puinhoop en weet ik niet of ik mezelf in deze relatie nog weer terug kan en wil vinden.

Dus dan maar mondje dicht en gaan voor het geheim, voor de leugen? Dat strookt echt niet met mijn eigen principes, dus dat is het ook niet. Maar goed, dat zal ook wel komen omdat ik in een algehele staat van 'ik weet het niet meer' zit...
Soms is dat nodig, maar niet bij deze Piloot.
dank je stew! wat een gespeculeer! gelukkig weten wij hoe het echt zit!
Haha, BM, ik wil niet piekeren!

Snel eens proberen te zoenen ja, damn, nog lastig hoor, hoe, wat, waar en wanneer??

Wat is OG?

Sorry dames, moet er echt vandoor!

Gizzy, ik ken je (nog) niet maar veel sterkte! Klote voor je...
OG = oude God

Snel zoenen is niet moeilijk, gewoon dicht genoeg komen.

Oei Gizzy, dat loopt blijkbaar goed verkeerd ...
anoniem_23057 wijzigde dit bericht op 05-11-2008 17:02
Reden: oeps !
% gewijzigd
quote:gizzy schreef op 05 november 2008 @ 16:42:

Onze pogingen om de relatie rustig, stapje voor stapje open te maken is mislukt, m'n huwelijk lijkt naar de knoppen, het verdriet en de verwijdering zijn groot.

Waar het is mis gegaan? Overal eigenlijk, ik denk dat ik ondanks de wijze woorden van enkele forumsters onvoldoende mijn eigen grenzen heb bewaakt en mezelf ben verloren. Nu is het een grote puinhoop en weet ik niet of ik mezelf in deze relatie nog weer terug kan en wil vinden.Hey Gizzy, sorry te horen man. Moet een pijnlijke periode voor je zijn nu, ik ken de diverse gevoelens die je beschrijft. Neem de tijd, hopelijk ben je er met voorjaar 2009 weer helemaal bij..
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
@Gizzy - Wat vervelend dat het zo gelopen is... Relaties blijven toch maar wat moeilijk. Sterkte in ieder geval.
@Gizzy wat kl*te voor je,das echt niet leuk.Sterkte!

Zet mij gelijk aan t nadenken of ik wel verder ga met mijn relatie proberen opener te krijgen.
Gizzy, wat vervelend om te horen. Je wist van te voren al dat het niet makkelijk zou zijn, maar ik weet dat je ook verwcht had dat jullie huwelijk sterk genoeg was om wat stormen aan te kunnen.

Ik denk dat dit al hele moeilijk gesprekken zijn op het moment dat er nog geen anderen in het spel zijn, bij jullie speelden er al gevoelens voor anderen mee, lijkt me nog lastiger.

Wat mij opvalt is dat je schrijft of je nu weer terug moet naar de leugen. Ik had verwacht dat je je af zou vragen of je niet weer terug moet naar alleen jullie 2en. Is het niet beter om helemaal op te houden met het open te gooien, en terug te gaan naar de basis waarin jullie de enigen zijn in de relatie?

Ik weet ook hoe je vrouw er een paar maanden geleden inzat, dus misschien is dat niet eens meer mogelijk.

Ik wens je heel veel sterkte, ik hoop dat jullie er nog uitkomen samen.

Gizzy, ik ken je (nog) niet, maar wil je heel veel sterkte toewensen.
quote:Piloot67 schreef op 05 november 2008 @ 16:31:

haha dat zou wat zijn! nee hoor misschien in gedachten!Vertel.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven