zwanger worden in 2008??

28-01-2008 18:50 3878 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!

ik heb al zo vaak meegelezen op het forum over zwanger worden en baby's, dat ik nu zelf besluit een topic te openen. dus, wie is er net als ik ook al met de pil gestopt en bezig om zwanger te worden?? ik ben zelf 3 maanden met de pil gestopt en tot op heen helaas nog niet zwanger. wie kletst er mee??

@ Ringel: ja dat ken ik ook wel. Als ik een film zie over een vader-kind relatie moet ik ook altijd huilen. Of als een ouder doord gaat... brrrrr.... ik moet er niet aan denken dat mijn mama er straks niet meer zou zijn.

En met dat boek was idd ongeveer hetzelfde. Ik las het boekje en zag mijn man al helemaal met onze baby bezig zijn enzo... pure emoties!

@ Ukkie: hoe gaat het met je? Al bijna beginnen met je nieuwe functie! Spannend joh!

@ Koe: hoe is het nu met je meid? Lukt het vandaag een beetje? hoe is het met je hart?

@ xaartje: ik heb idd een test van Predictor. Had ik dan toch beter een andere kunnen halen? Mmmhhh... ik ga hem eerst morgen doen en anders haal ik alsnog een andere.

Vervelend is ook dat ik vanaf donderdagavond weg ga en pas maandagavond terug kom. En dan komt ook nog mijn moeder hierheen. Dus eigenlijk zijn we alleen morgen nog samen met z'n 2-en. Daarom wil ik het heel graag morgen weten!

Meiden: allemaal bedankt voor het vele duimen!! En het steunen en alles! Ik vind het ook zo spannend! Nog 1 nachtje slapen... in de hoop dan echte duidelijkheid te hebben!
Aapje, gaat nu wel weer goed met me hoor....gelukkig! ben weer beetje over de schrik heen!! maar als ik dan maar iets licht in mijn hoofd word of mijn hart iets sneller begint te kloppen denk ik alweer oh oh als't maar niet weer gebeurt.. maar goed dat moet ik ff van mij afzetten.....dat komt ook wel weer goed!

Vandaag echt genoten van de kleine meid, ze is enorm druk!!

Krijg zo visite, nicht van mijn mannetje belde, ze hoorde van mijn tante{die er zondag aaf bij was, is haar moeder} dat niet zo goed ging met me dusse ze komt zo ff gezellig!!..

Iedereen leeft met me mee en belt me zo lief allemaal !! echt super!

Fijne avond meiden
@aapje, eigenlijk zou het niet moeten uitmaken welke test je gebruikt.....heb persoonlijke erg goede ervaringen met de huismerk testen van de DA (beide keren op de 1e dag van uitgebleven menstruatie getest) de 2e keer was het een erg licht streepje en heb de dag daarna een clearblue test gehaald maar dat gaf ook een licht streepje....maar ben dus overduidelijk zwanger...streepje is streepje ging bij mij dus wel op.

Ooooooo ik help het je zo hopen! (duimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduim)
geen streepje...

Nu begin ik het wel vervelend te vinden. Ik wil duidelijkheid!!

Nu hoorde ik van mijn zus dat zij na 1,5 week pas positief testte...

Ik ga zo naar de apotheek om even te overleggen of ik misschien zo een extra sensitieve test kan gaan doen en anders bel ik de huisarts.

Ik weet het, een beetje overdreven enzo, maar ik wil het gewoon weten. En anders kan ik pas maandag avond heel laat testen en dan ik mijn moeder ook hier...

En als dat dan gaat gebeuren is het op zich ook prima, maar als ik duidelijkheid kan krijgen en dan probeer ik dat toch!

Oh en verder: Geweldige verkiezings-uitslag in Amerika! Ik vond het echt wel een beetje spannend, maar ben nu heel blij dat er weer een democratische president is. En ook nog een zwarte! Geweldig!
Ben net ongesteld geworden! Eindelijk duidelijkheid!!

Vind het niet eens echt heel erg, werd vooral gek van de onzekerheid! Wel heel erg jammer natuurlijk, had toch wel wat hoop opgebouwd enzo... eens kijken hoe het voelt als het nog meer doordringt...

Vind het wel heel raar dat mijn cyclus zo in de war is. Vorige maand 26 dagen en deze maand 32 dagen, terwijl hij anders altijd 28 dagen is!

Ga nu aan het werk!

Meiden: heel erg bedankt voor het vele duimen! Heeft mij echt goed gedaan!
Aapje, wat k*t voor je!! Fijn dat je het zo goed oppakt zeg, dapper van je!!...volgende maand duimen we gewoon weer voor je hoor!! geen probleem!!..

Gisteravond belde mijn lieve vriendje Jayden {zoontje van Ukkie} mij ff, die schat!! Deed me goed hem ff te horen.. ik mis het werk wel, de kids en mijn lieve collega's die regelmatig contact met me opnemen!!!! Gaat wel goed met mij, maar moet rustig aan doen!! Gister aaf weer heel even hartkloppingen, gelukkig zakte het na 5min af!! Wel eng hoor...

Groetjes Koe
Eigenlijk ben ik gewoon een beetje verbaasd...

@ Koe: wat fijn dat Jayden je belde. Geweldig om zo contact te kunnen houden! En blijf het lekker rustig aan doen, Dat is het belangrijkste voor jou en je kleine meid!

Wat doe je zo de hele dag? Slaap je ook veel?
Aapje wat balen. Je pakt het inderdaad goed op.

Vreemd he als je cyclus ineens zo warrig is. Die van mij was ook echt geen pijl op te trekken. Ik was echt 1 maand verwijderd van het aanschaffen van ovulatietesten.

Voor nu in ieder geval een dikke knuf en we duimen de volgende maand weer door.
Aapje, tja wat doe ik eigenlijk....... nou slaap niet echt uit hoor, ga eigenlijk elke ochtend rond negen uur wel uit bed { anders word je echt lui!!}.. ff heerlijk rustig voor de tv ontbijten/ mail checken/forum lezen!! Beetje dvd's kijken/ mijn geheim/anoniem lezen.. af en toe komt er gezellig iemand bij me langs...of krijg telefoon!! dus opzich vermaak ik me wel redelijk hoor! Zit ook af en toe heerlijk in mijn eentje op de baby kamer te dromen.....hoe het strakies zal zijn als de kleine meid er is/hoe ze eruit zal zien! meestal 's middags lig ik echt wel een tijdje op de bank hoor, muziekje aan en ff helemaal niks,nergens aan denken en genieten van het getrappel in mijn buik!!...

En natuurlijk zorg ik ervoor dat mijn mannetje 's avonds krijgt te eten!!........
heeeee aapje wat naar....maar zoals je zelf ook al zegt, duidelijkheid........kun je, je gedachten er een beetje van af zetten?

@koe, wil je een weekje ruilen? lijkt me heerlijk om weer eens tot 9.00 te kunnen uitslapen en te kunnen toegeven aan vermoeidheid.......:-) nee hoor, je hebt het nodig en geneit er maar van, voorat je het weet heb je, je kleine meid in je armen en kun je "live" van haar genieten, maar het trappelen in je buik blijft heeeeeeel bijzonder.

hmmmm volgens mij is mijn kleine boef aan het spoken en uit d'r bed gekropen.
hallo allemaal

ik kom ook weer is een keertje kijken.

koe ik schrok wel van je verhaal hoor, maar waardoor komt het? te druk maken?

aapje, jammer dat je niet ongesteld bent geworden. maar ja volgende maand vast beter! wanneer ben jij van plan om ervoor naar de dokter te gaan?

ik en mn vriend zijn helaas ook nog steeds niet zwanger, hij gaat de aankomende maanden ook weer veel weg dus dan zal het waarschijnlijk ook wel weer niet lukken.

het voelt goed voor mij dat ik er wat meer afstand van heb gedaan, heb in ieder geval niet meer dat gevoel dat ik echt wat mis in mijn leven, en het is ook gewoon fijn om er niet 24/7 mee bezig te zijn.

wij zijn gister terug gekomen van 2 dagen gent en antwerpen.

Gent supermooi, vanalles bekeken, maar wat een chaotische kut stad is antwerpen. alleen de zoo vond ik wel leuk maar verder, bah, veel te druk, onoverzichtelijk, niks voor mij!

dus ik ben best blij dat ik gewoon weer thuis ben hoor.

ik ga morgen lekker naar de sauna met mijn 2lingszus, ik moet alleen wel vrijdag ongesteld worden dus ik hoop niet dat het een dag eerder komt...

ukkie hoe bevalt het jou met je 2 kids?

heb je met je man er al eerder over gesproken om er een knoop in te liggen (veel mannen willen dat niet, verlies van mannelijkheid blablabla)

nou ik kom snel weer een keertje kijken!!
ik meld me ook weer! verbaas me enorm over het verhaal van aapje!! ook ik ben overtijd geweest!! ( ja, je leest het goed, weer ongesteld geworden..) ik zou zaterdag ongesteld worden. gebeurde neit en toen zondag al negatief getest.. afgewacht en gewacht en voornamelijk gehoopt en gehoopt. wilde het hier niet posten omdat ik dan mezelf helemaal in de 7e hemel prijs. maar goed, vandaag in alle heftigheid ongesteld geworden...

vriend was ervan overtuigd dat ik zwanger was. helemaal verbaasd net en sneu..

koe!! ik schrik van je verhaal!! maar je was toch al gestopt met werken?? ben je zo'n bezige bij? of ook vooral aan het malen en denken en je dan druk maken??? fijn dat je nu lekker geniet en je rust neemt. is de muurschildering al af??

ukkie: leuk, je nieuwe functie! is het vooral op beleidsniveau bezig gaan of richting methodiek/behandeling ?? lit je ambitite ook in die richting??

ringel; hoe ist? hou je t nog vol? nog ziek? babykamer al klaar?? wat een vragen, haha

KK; klote!!!

verder weet ik het niet meer! groetjes!
@lola, voor jou ook knap k*t dus van het weekend......en je had zaterdag ongesteld meoten worden en werd het pas vandaag? pffft slopend lijkt me dat.

@kk fijn dat je ook weer eens komt kijken....goed om te horen dat je er niet meer 24/7 mee bezig bent. En wat enorm naar dat je vent de komende tijd weer veel weg is. Trek je het sowieso wel dat je een realtie hebt maar dat je wederhelft er de het grootste gedeelte van de tijd niet is? (en helemaal als het straks wel gelukt is om zwanger te raken en later nog weer een kindje)

babykamer is nog niet klaar, kleuren zijn alwel bekend en ook welk behang ik wil. Is al heel wat voor ons doen. Maar we hebben nog 3 maanden. Mayte moet eerst helemaal goed op haar nieuwe kamer gewend zijn en dan kan pas haar ledikant uitelkaar. En ook het uitruimen van haar oude kamertje (wat nu dus weer baby kamer wordt) wil ik zo geleidelijk mogelijk doen.

en verder hang ik nog steeds ziek thuis rond. de harde buiken nemen al wel wat in getal af, maar nog niet zo zeer in heftigheid. Kan nog steeds niet heel veel doen (iig niet wat ik zou willen) en breng het grootste gedeelte van m'n tijd dan ook al zittend/ liggend/ hangend op de bank door.
ff een heel kort bericht om me af te melden. Ik vertrek morgen vanuit mijn werk gelijk richting Nijmegen om vanuit daar op vrijdag naar London te gaan! Ben dinsdag pas weer hier!

@ Lola: heb vol verbazing jouw verhaal gelezen! Bizar dat we zo gelijk op gaan.

@ KK: leuk om weer van je te horen.

@ de rest: bedankt voor de lieve woorden... het is doorgedrongen en ik vind het toch wel erg jammer. Vooral omdat ik echt al best veel hoop had... zo lang overtijd en dan toch niets... die onzekerheid viel me echt niet mee. Nu ga ik lekker een weekend genieten.

Tot volgende week.
KK, leuk om weer wat van je te horen !! Fijn dat het goed met je gaat en dat je je er goed onder voelt dat je wat afstand van ons neemt!!

Ik weet niet precies waardoor de hartkloppingen komen, kan te maken hebben met lage bloeddruk/te druk/gewichtstoename.. tja zeg het maar het is in ieder geval erg vervelend!!

LolaM, balen zeg!! Dat geloof ik best dat je sneu bent omdat je eigenlijk dacht dat je wel zwanger was, dan is het wel ene domper als je dan ongesteld word!! Kop op meid!!

De muurschildering is al af, is super mooi, krijg allemaal leuke reacties er op!!!

Ik ben best wel een bezige bij idd, dat heb je helemaal goed! Ik kan slecht stil zitten ha ha!!Zal nu wel moeten en 't gaat me nog redelijk goed af ook!!

Ringel, vervelend he die harde buiken, als ik teveel doe of ff naar de supermarkt ga krijg ik het ook!! En tja na de sex heb ik der ook last van das helemaal niet leuk...............maar goed hoort erbij en gaat wel weer over!!

Aapje, Veel succes in London, wat ga je daar precies doen??

Gister avond wel geteld 3x hartkloppingen gehad, alle mensen was het helemaal zat, gelukkig duurde het steeds niet zo lang, 1x was het tien min de rest minder!! Ik kijk het ff aan als ik het nu steeds vaker krijg ga ik mooi ff naar de cardioloog.. vind dit echt niks zo!!...buiten dat om gaat alles super en groeit mijn buikkie goed!!

Ukkie, hoe was je eerste dag als coordinator?? Wel wennen zeker? denk dat ik je vanavond nog wel ff bel!!

Strakies met mijn mannetje naar het ziekenhuis voor zijn knie, is helaas nog steeds niet goed, veel vocht in zijn knie en af en toe flinke pijn!! dusse ben benieuwd wat ze zeggen in het ziekenhuis!!

Ga nog ff lekker lang uit op de bank, ben moe!
wat is het rustig..... heeft iedereen het druk??

Vandaag laatste x voor fysio, ze kan op moment niet veel meer voor mij betekenen, gaat aardig goed met mijn rug! tja kan ook niet anders met zoveel rust.. als ik weer meer pijn krijg mag ik haar bellen en dan helpt ze mij gewoon weer!!...

Ukkie, gefeliciteerd met je zoon!! tot morgen......

Groetjes Koe
halloooo!!

helaas nog wakker.. kat is al n poos van huis weg en kan niet slapen voordat ie thuis is. vriend gaat op onderzoek uit en loopt in de buurt te roepen. zei net al, wacht maar tot je 3 dochters hebt, hihi.. we zij nu al ongerust. maandag maar snel afspraak maken om te castreren.

verder lekker wezen wokken.

aapje zit al lekker in london, werk of non stop shopping????

ukkie; hoe bevalt je niewe functie??

koe, rustig aan he!!! als t goed is nemen de hartkloppingen nu toch af????

fijn wkd!!
kat is dood, net gevonden door mijn vriend, kop is eraf.. onder auto gekomen..
LolaM, wat erg zeg...ik leef met je mee meid!! Ik moet er niet aan denken heb zelf ook 2 schatten van katten!!! Hou je taai

Heb nog steeds last van hartkloppingen helaas.... weet ook niet wat het is! moet volg.wk vrijdag naar gyneacoloog, dusse meldt het wel ff!!

Vanmiddag naar Ukkie en fam.. Jayden was gisteren jarig, dusse ga ff mijn spetter een cadeautje brengen.. mijn zusje rijdt ff met mij mee, hoef ik tenminste niet alleen in de auto naar haar toe, want het is wel 25 min rijden!!..

Vanmorgen een nicht van mijn mannetje op visite gehad!! Dusse aanspraak genoeg, gelukkig!!

Voel me goed vandaag, gelukkig.. ben nu alweer 31 weken zwanger, pfffffff de tijd vliegt voorbij!!

Fijn weekend dames.. Groetjes Koe {31wk}

LolaM,Kop op meid
Hoihoi,

Lola M wat naar, niet leuk zijn die dingen, sterkte ermee.

Koe, hij is weer kalm hoor, maar was echt even heel sneu dat je wegging. Jayden moest erg hard huilen toen Koe bij ons wegging vanmiddag, was er echt verdrietig van. Hij mist haar dan ook heel erg op de creche en nu ging ze dus ook weer weg. Wat een verdriet had hij, niet leuk.

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik laat mijn man, man blijven. Hij zit er niet om te springen om zich te laten steriliseren en daarbij hoeft het van mij ook niet. Ik heb geen bijwerkingen van de pil momenteel en stel dat we ooit toch voor een derde zouden willen gaan? Of dat 1 van ons iets overkomt of dat we uit elkaar zouden gaan, gaan we niet vanuit, maar dan wil ik niet zo'n beslissing iemand opdringen.

Oh Joya is wakker, hoor buiten gehuil Ga haar snel naar binnen halen, net heerlijk 2 uurtjes liggen pitten.

Jayden topverjaardag gehad gisteren

Groetjes
Ukkie, gelukkig dat Jayden weer rustig is, hij was echt verdrietig zeg.. vond wel ff moeilijk hoor!! Het is ook echt mijn spetter!!......... Ben ook helemaal gek van hem en dat weet hij!!

Ik zal mijn mannetje ook niet zeggen dat hij zich moet laten sterilliseren, ben het helemaal met Ukkie eens....

Verder niets te melden eigenlijk, ben moe!! dus ga languit op de bank!!

Groetjes
Goedemorgen,

Wat een rustig weekend, heeft iedereen het druk?? Of last van de herfstbladeren die vallen??

Vannacht waarschijnlijk het bewijs gehad dat Joya niet tegen gewone flesvoeding kan. Ze had gisteravond een fles gehad van mij, omdat ik uit wilde proberen of ze daar beter op zou slapen en omdat ik even wilde zien wat ik kolf op een avond. Nou madam dronk 190 cc en ik kolfde met moeite 2 borsten 100cc(normaal drinkt ze 1, zit wel meer in dan, want kolven kan ik niet echt momenteel) Alleen vannacht rond half 3 hoorden we rare geluiden uit de wieg, spuugde ze echt grote golven melk uit. (doet ze anders werkelijk nooit) Ze sliep gewoon door en dus heb ik voorzichtig het doekje, de hoofdluier en haar knuffelsschaap onder haar weg gehaald. Zaten er helemaal onder, uurtje later opnieuw een enorme golf, nu was ze wederom niet wakker, maar alles was er nu wel uit gelukkig. Ze sliep wel door tot 7 uur, lekker vies was ze, maar na de borst viel ze ook in slaap en in heb haar wat gepoetst, schone hoofluier erop en weer in bed. Nu spuugde ze niet en dat doet ze tot op heden nog niet weer op de bv. Nadat ze om 9 uur wakker was hebben Jayden en ik haar even lekker gewassen in bad, want ze had het overal zitten! Zal toch dus echt wel aan de flesvoeding gelegen hebben. Ze is namelijk niet ziek, doet het anders nooit, wel eens kleine hoeveelheden(dagelijks) maar dit was echt met grote golven en het rook ook nog naar nutrilon en niet echt zuur, terwijl het al bijna 4 uur in de maag gezeten had, was net alsof de fles in haar bed omgegooid was. Kan ze toch niet verteren dan ofzo denk ik. Ik mail zo het cb wel even, want die reageren altijd heel alert met mail. Is echt super geregeld hier in deze wijk.

Jayden en ik hebben net cakejes gebakken voor zijn verjaardag morgen en een lekkere kruidkoek(brak net bij het draaien op de plank, was iets te snel denk ik, was niet genoeg afgekoeld)

Ik heb de derde was erin, 4 bedden verschoond en ook was opgevouwen en alweer in de kasten opgeborgen, de vaatwasser is ook al uit- en ingeruimd. De droger draait ook en straks nog 2 kleine wasjes van elk een half uurtje. Vanmiddag naar mijn ouders, want mijn vader viert zijn verjaaardag! We eten daar een broodje met soep en dan morgen weer aan het werk.

Alles goed met iedereen verder??

Gisteravond met een collega de hele avond op de wii gespeeld. Nog geen spierpijn, maar kan nog komen, ik verwacht het eigenlijk wel.

Groetjes Ukkie
Ukkie, wat een gedoe zeg met de gewone voeding, moet je nu dan toch over op speciale voeding?? vervelend & duur!!

Jayden viert vandaag zijn verjaardag he?? had hij er zin in? vast wel zelf cakejes gebakken natuurlijk!! {die topper}..

Dus was wel gezellig zat.aaf met de wii?? leuk hoor!! Hoop dat ik jullie ook snel weer zie....

Dames, waar is iedereen??????????? Allemaal een druk weekend gehad ofzo?? Wij niet heerlijk rustig... gister lekker hele dag op de bank gelegen samen met mijn mannetje... gezellige middag gehad..

Groetjes Koe
Heyyy ladies,

sorry ik schrijf veeeeeeeel te weinig. Ik kijk wel af en toe of er nog wat nieuws staat, maar zelf even schrijven, ho maar. foei.

Hier gaat alles goed. Afgelopen vrijdag hadden we vrij. Zijn we in ondertrouw gegaan. Het is saaier dan het klinkt hahaha. Het was al weinig soeps want vriendlief is ziek. Zware griep, koorts hoesten. Dus ons geplande romantische dinertje ging niet door.

Ons weekend bestond verder vooral uit, dakkappelen inmeten, kozijnen aanvragen, badkamer uitzoeken....

Gelukkig wel even kunnen shoppen. Vond bij ons in de buurt een winkel die allemaal mamalicious kleding heeft (dat is het positiemerk van Vera Moda) oftewel vlotte kleding die betaalbaar is. Hier heb ik mezelf getrakteerd op wat nieuwe dingen (ben niet zon shopper dus het was een hele aanwinst)

Met baby gaat alles lekker. Hij trappelt vrolijk, mn vriend heeft m afgelopen week voor het eerst kunnen voelen. Wat gaat dat snel. Ik voel hem elke dag wel en soms voel ik m draaien. Zo gezellig :-)

Hoe is het verder met iedereen???

Lolam, Hele dikke knuf. Kan er niets zinnigs over zeggen. Vind het echt heel erg voor je.

Uk, wat een gedoe zeg met die flesvoeding. Hoop dat je snel iets vind dat werkt. Ook zo waardeloos om nu telkens een bus melk te kopen niet wetend of ze er tegen kan. Kan je geen proefmonsters krijgen bij het CB ofzo?

Veel plezier met het feestje vandaag!!!

Koe, voel jij je al wat beter? Zorg je goed voor jezelf.

Ik merk dat ik heel snel hartkloppingen krijg. Van een trap oplopen of als ik me (maar een beetje) druk maak, zelfs als de kookwekker afgaat of ik aanvoel dat mn stiefzoontje stout aan het doen is (haha). Dat hoort er wel een beetje bij, moet er niet aan denken dat het zo erg is zoals bij jou. Hoop dat je er niet te veel last van hebt.

Aapje heb je het lekker (gehad)?

Ringelding, voel jij je al wat beter?

Ik ga weer aan het werk. tot gauw

liefs
Hier ook een relatief rustig weekend gehad. Ook wel eens lekker hoor, anders zijn we altijd de hort op. Lief heeft Mayte's oude kamertje helemaal leeg geplukt dus die is helemaal klaar om opnieuw een babykamer te gaan worden (ZIN IN) en ik heb gisteren alle kleding van Mayte uitgezocht en alle unisex dingen er tussen uitgeplukt. De kledingkast van de baby is iig al lekker vol. heerlijk om al die kleine rompertjes en dingetjes weer even te zien (en vnl ook te ruiken) heb een aantal dingen eruit gehaald die ik wil bewaren voor Mayte, zoals het pakje wat ze aanhad toen ze met ons mee naar huis ging uit het ziekenhuis enzo. zijn wel speciale kledingstukjes.

verder nog de maxicosi even uitsoppen, de bak op het onderstel van de wandelwagen passen nieuwe commode uitgezocht op marktplaats en Mayte's nieuwe kamer weer wat meer afgemaakt met knuffels en anders speelgoed.

@Ukkie van harte gefeliciteerd met Jayden;s verjaardag! en succes emt Joya en de voeding. lijkt me toch behoorlijk frustrerend dat ze zo slecht op de flesvoeding reageert.....

Hoe bevalt je nieuwe functie?

@lola gecondoleerd met je kat, heeft je vriend hem ook meegenomen? heb helemaal niks met katten, maar dit soort dingen grijpen je toch altijd wel aan.

@xaar lekker aan het zwangeren dus....heoveel weken ben je nu?

hier gaat het op zich wel redelijk, ben vandaag weer gaan werken, nou ja heb aanweizgheids plicht. Maar ben momenteel erg erg erg boos. Blijkt dat ik vorige week maandag al beter ben gemeld (en niet eens door mezelf!!!!) en daardoor geen brief van de arbo heb gehad, waar ik toch op zat te wachten.

Ach je wordt gewoon genaaid waar je bij staat. Het is ook niet zo dat ik niet wil werken, grag zelfs, maar 32 uur red ik simpelweg gewoon niet. Helemaal niet om op de groep te staan (die momenteel vrij heftig is met 3 nieuwe kinderen) maar om nu alleen achter een bureau te gaan zitten is ook niet goed voor m'n bekken (blijk toch een behoorlijk bekken probleem te hebben en hier te lang mee doorgelopen) ik mag zoveel rond lopen als ik wil en ik mag zelf m'n uren indelen zoals ik het wil. Maar daar red ik geen 32 uur mee.

ga nu zo meisje van bed halen want ga m'n lieffie van het wekr halen, daar ff lekker m'n gal spuien (en m'n telefoon heeft kuren!!!!!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven