Napraattopic 58

24-03-2016 18:06 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:simbalabimba schreef op 31 maart 2016 @ 13:40:

Wat een onzin om de Actueelpijler het afvoerputje van Viva te noemen, alleen om paar topics die je niet zo bevallen.

Er staan op elke pijler wel (in de ogen van sommigen) dubieuze topics.

Ipv telkens te vallen over bepaalde postings/topics op Actueel, zou je ook eens kunnen bijdragen op topics die niet onder het afvalputje vallen/waar je verstand van hebt/iets zinnings over te zeggen hebt.+10000000
LOEP ME MAAR aub.
quote:cochise schreef op 31 maart 2016 @ 13:46:

[...]

Is actueel je persoonlijke projectje? Ik vind het de domste pijler van het forum.+1000000000000
geneet van 't laeve

Wat een onzin om de Actueelpijler het afvoerputje van Viva te noemen, alleen om paar topics die je niet zo bevallen.

Ipv telkens te vallen over bepaalde postings/topics op Actueel, zou je ook eens kunnen bijdragen op topics die niet onder het afvalputje vallen/waar je verstand van hebt/iets zinnings over te zeggen hebt.Ze zullen vast ook de krant opgezegd hebben omdat sommige nieuwsberichten nou eenmaal geen sprookje zijn. Sommige berichten wil ik ook liever niet weten, maar het hoofd in het zand steken is dan ook weer niet mijn ding. Inderdaad, er zijn zat dubieuze topic's op de andere pijlers, Onderwerpen die ik niet wil bezoeken, maar als ik er niet kom kan ik ook geen mening er over geven.

Ik denk dat alle berichten op actueel worden geopend met het nieuwsbericht in de OP en daar kan over gediscussieerd worden met of zonder andere actuele nieuwsberichten.
LOEP ME MAAR aub.

Ipv telkens te vallen over bepaalde postings/topics op Actueel, zou je ook eens kunnen bijdragen op topics die niet onder het afvalputje vallen/waar je verstand van hebt/iets zinnings over te zeggen hebt.Lees het topic over Koen Everink eens door. Vraag je dan eens af hoeveel normale posts er daar staan......
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Hayek schreef op 31 maart 2016 @ 13:57:

[...]

Lees het topic over Koen Everink eens door. Vraag je dan eens af hoeveel normale posts er daar staan......Ik heb het juist niet over 1 topic. Lees de topics op Actueel eens door en vraag je af waarom je die complete pijler zou moeten mijden cq het afvoerputje noemen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)

[...]

Is actueel je persoonlijke projectje? Ik vind het de domste pijler van het forum.+1000000000000
Schijnt bij jullie de zon?
geneet van 't laeve

.Ik denk zomaar dat het niet om de topics gaat, maar om bepaalde reacties.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

[...]

Is actueel je persoonlijke projectje? Ik vind het de domste pijler van het forum.Nee, er is niks persoonlijks van mij bij, opo het hele forum niet.

Ik denk dat het wel makkelijk is om de hele Actueel pijler dom te noemen, dan hoef je je ook niet op de topics te begeven waar niks doms aan is..... maar waar je bijv. ehm de ballen verstand van hebt ( geeft niks, kan ook niet, je kunt niet overal verstand van hebben).
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

Ach, het is weer gezellig drukken hier.

Ik ga nie aan de haal met onze taal.

Have fun verder en daarna ook.
quote:Baankje1 schreef op 31 maart 2016 @ 13:59:

Schijnt bij jullie de zon?Soort van, ja.
quote:simbalabimba schreef op 31 maart 2016 @ 13:59:

[...]

Ik heb het juist niet over 1 topic. Lees de topics op Actueel eens door en vraag je af waarom je die complete pijler zou moeten mijden cq het afvoerputje noemen.Ik ben heel optimistisch begonnen op dit forum, inclusief Actueel. Het is niet voor niets dat ik gestopt ben met te reageren op die pijler. Het topic over Koen Everdink is een goed voorbeeld, geen uitzondering.
quote:Baankje1 schreef op 31 maart 2016 @ 13:59:

Schijnt bij jullie de zon?Voornamelijk achter de wolken.
Ik haal steeds 'Stamcafé' en 'Napraat' door mekander...
quote:Hunniebunnie schreef op 31 maart 2016 @ 14:03:

Ik haal steeds 'Stamcafé' en 'Napraat' door mekander... De verschillen zijn subtiel.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 31 maart 2016 @ 13:59:

[...]

Ik denk zomaar dat het niet om de topics gaat, maar om bepaalde reacties.Daarom vind ik het dus ook onzin om de hele actueel pijler te beschrijven zoals hier gedaan wordt.

quote:simbalabimba schreef op 31 maart 2016 @ 14:01:

[...]

Nee, er is niks persoonlijks van mij bij, opo het hele forum niet.

Ik denk dat het wel makkelijk is om de hele Actueel pijler dom te noemen, dan hoef je je ook niet op de topics te begeven waar niks doms aan is..... maar waar je bijv. ehm de ballen verstand van hebt ( geeft niks, kan ook niet, je kunt niet overal verstand van hebben).Ja dat is vast de reden dat veel mensen die pijler vreselijk en dom vinden.
Wel zon, maar achter de wolken. Is af en toe doordringend.
quote:Hayek schreef op 31 maart 2016 @ 14:02:

[...]

Ik ben heel optimistisch begonnen op dit forum, inclusief Actueel. Het is niet voor niets dat ik gestopt ben met te reageren op die pijler. Het topic over Koen Everdink is een goed voorbeeld, geen uitzondering.Er is geen enkel - actueel politiek onderwerp daar waarover jij iets zou willen zeggen? Niet over winkelsluitingen, topbonussen, Baybasin, patientendossiers, referendum? Jij legt alles langs de 'Koen Everink lat'?

quote:simbalabimba schreef op 31 maart 2016 @ 14:04:

[...]

Daarom vind ik het dus ook onzin om de hele actueel pijler te beschrijven zoals hier gedaan wordt.Ik niet; ik vond het een heel treffende omschrijving.
quote:Goede-Fee schreef op 31 maart 2016 @ 14:05:

[...]

Ja dat is vast de reden dat veel mensen die pijler vreselijk en dom vinden.

Er staan te veel diverse onderwerpen daar om de hele pijler dom te noemen.

Als jij 'm dom vindt, wat vindt jij dan bijv. dom aan het topic Baybasin onterecht levenslang?

quote:simbalabimba schreef op 31 maart 2016 @ 14:11:

[...]

Er staan te veel diverse onderwerpen daar om de hele pijler dom te noemen.

?

,

En als het nou eens niet om de onderwerpen gaat, zoals ik vermoed?
quote:simbalabimba schreef op 31 maart 2016 @ 14:09:

[...]

Er is geen enkel - actueel politiek onderwerp daar waarover jij iets zou willen zeggen? Niet over winkelsluitingen, topbonussen, Baybasin, patientendossiers, referendum? Jij legt alles langs de 'Koen Everink lat'?Juist wel, daarom reageerde ik in het begin wel op actueel. Maar ik merkte dat de discussies vaak (misschien niet altijd) snel afgleden tot een zeer bedenkelijk niveau.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 31 maart 2016 @ 14:09:

[...]

Ik niet; ik vond het een heel treffende omschrijving.Vanwegequote:bepaalde reactiesdus?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven