Ik ben er klaar mee

30-03-2016 11:38 133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er zo genoeg van.

Ik voel me zo gespannen. Constant angst.

Ik wil het niet meer. Ik wil niet obsessief bezig zijn met mezelf, met anderen en mijn verslaving.

Ik voel me zo klote en ik ben er zo KLAAR mee. Ik wil niet meer leven op deze manier.

Steeds probeer ik te veranderen, maar steeds val ik weer. Ik weet gewoon niet of het me lukt om dit keer weer op te staan.
En met de hulp van je psych en/of de ribw kun je uitzoeken hoe je dat onveilige zo veilig mogelijk kunt maken.
Ik heb er even naar gekeken. Handig om te bespreken met mijn psych. Ik ga morgen mailen. Echt.

Ik wil beter worden of iig ermee kunnen omgaan. Ik ga de sprong wagen.. en dan bedoel ik uit de cirkel ;)
Goed zo!
En ribw, dat is wel heel beschermd. Misschien helpt het je wel om gewoon regelmatig gesprekken te voeren, of dat er af en toe even iemand bij je komt checken hoe het gaat?

Ben je ooit wel eens naar een NA of een CA groep geweest? Misschien vind je daar wat herkenning, aandacht, contacten, enz van mensen die ongeveer in hetzelfde schuitje zitten.

Stoppen met drugs is lastig, uitvinden waarom je zoveel gebruikte is ingewikkeld, maar je leven opbouwen na die tijd is misschien wel het lastigst.

Ik zal je nog even pb'en
Ja ik ben wel eens bij zo'n groep geweest, was tijdens de opname ook verplicht om te doen. Toch vind ik het niet fijn in zo'n grote groep en heb ik het liever wat rustiger.

Dat laatste wat je zegt. Poeh ja.

Ik ben bang dat het me nooit lukt :(

En dat ik het middel nodig heb om me weer "echt goed" te voelen.
Psych gemaild, snel antwoord gehad

Wegens de noodzaak kan ik morgen al terecht. Blij en zenuwachtig.
Het lukt je wel, alleen duurt het even.

En superknap dat je gemaild hebt! Hoppa!
Whoa, wat goed dat je ondanks alles de mail hebt verstuurd!

Vind ik super. Niet makkelijk, maar tòch gedaan.

En fijn dat je zo snel al terecht kan.

Niet teveel tijd om er tegenop te zien, en je kunt vlot een begin maken.

Het zit je nu zo hoog, dat het ook niet veel langer moet duren. De volgende dag is best uitzonderlijk,

hoor.))
Known to cause insanity in laboratory mice
quote:notalwaysdark schreef op 31 maart 2016 @ 09:12:

Ja ik ben wel eens bij zo'n groep geweest, was tijdens de opname ook verplicht om te doen. Toch vind ik het niet fijn in zo'n grote groep en heb ik het liever wat rustiger.

Dat laatste wat je zegt. Poeh ja.

Ik ben bang dat het me nooit lukt :(

En dat ik het middel nodig heb om me weer "echt goed" te voelen.

Jawel, hoor, dit kan jou zeker wel lukken Er zijn je al velen voorgegaan!

De drang naar drugs blijft lang bij je. Het is zo een makkelijk middel om snel even (kortdurend) profijt te hebben. Maar dat is van korte duur èn je zit er dan snel weer aan met alle problemen van dien.

En jeetje, bedenk je eens wat je gedaan hebt om die zooi uit je leven te bannen. En hoe lang je dat al met succes doet!!

Is geen kattepis, dame! En daar mag je echt heel erg trots op zijn.

Ik vind het wel logisch dat je die gedachten hebt, niet juist, maar ik snap het wel.

En ik gun je dat je weer gelukkig en tevreden wordt.))

Ik probeer iedere dag even hier langs te komen.
Het zit me inderdaad echt hoog.

Ik wil niet terugvallen. Wil dat leven niet. Wil wil wil het niet. Toch is de drang soms sterker dan de wil en dat moet ik zien te voorkomen. Vooral nu.

Ik voel me erg opgejaagd, maar ik ga morgen, wat er ook gebeurt. Eerst sollicitatiegesprek en dan naar psych.

Bedankt voor de steun Lys!
Dan wens ik je voor allebei succes!!

Spannende dag, dat snap ik. Maar stel je alvast voor, dat je vanavond op de bank zit en kunt denken: Zo, ondanks dat ik me zo bagger voelde heb ik het maar mooi even gedaan.)

En geef aan dat je het spannend vind, dat snappen ze best wel.

Fijne dag alvast!
Wat ben je goed bezig! Veel succes vandaag.
Dank jullie wel.

Zit inmiddels in de trein, ben redelijk ontspannen. Hopelijk komt het goed.
Met terugwerkende kracht heel veel succes.

Hoe is het gegaan? En wat knap dat je toch gegaan bent!
Ik ben heel stiekem een klein beetje trots.

Ik ben aangenomen en heb alles eruit gegooid bij de psych (tot janken aan toe). Ben nu op weg naar huis en moet het eventjes laten bezinken. Had dit niet verwacht.
Jeuj!

Je bent ook nog even dat sollicitatiegesprek gaan doen?!?!?

Natuurlijk ben je trots! En terecht!
Ik wil gewoon niet meer belemmerd worden door al die kl*te gedachtes, dus ik heb gewoon gedaan alsof ik mezelf niet was en ben gewoon de trein ingestapt.

Was vlak voor het gesprek wel erg zenuwachtig btw. Ik weet dan ook nooit zo goed wat te doen. En heel krampachtig ontspanningsoefeningen doen werkt ook nooit zo goed bij mij.

Maar toch blij. Komt ook door het mooie weer denk ik
Nee, doordat je iets hebt gedaan met succes terwijl je er tegenop zag. En je hebt hulp gevraagd omdat je die nodig had. Dat is goed voor jezelf zorgen, daar heeft het mooie weer geen klap mee te maken.
Dat is waar! Toch moet ik ook credits geven aan de zon, want het maakt iig mijn stemming wat vrolijker.
quote:notalwaysdark schreef op 01 april 2016 @ 15:23:

Ik ben heel stiekem een klein beetje trots.

Ik ben aangenomen en heb alles eruit gegooid bij de psych (tot janken aan toe). Ben nu op weg naar huis en moet het eventjes laten bezinken. Had dit niet verwacht.

Say what??? Aangenomen in de tussentijd.... tsssk.

Superrrrrr!

En ook al bij je psych geweest, man, je kunt jou ook niet een paar uur alleen laten, hè?

Laat 't maar even bezinken.

En probeer te genieten van wat jij hebt gepresteerd vandaag!

Ik ben gewoon trots op je!

Trots als een moederslak die haar kleintje zijn eerste slijmspoortje ziet trekken))))

Ga jezelf ook even wat cudo's geven! Meer dan verdiend.
Ik zit hier echt met een brede grijns.

Je maakt me blij))
Als ik eenmaal op gang ben....

Maar dat kan echt ontzettend lang duren.

Jij maakt mij blij Lys met je lieve berichten!

Bedankt daarvoor! Hoop dat jij ook van het mooie weer kan genieten vandaag.
quote:notalwaysdark schreef op 01 april 2016 @ 16:19:

Als ik eenmaal op gang ben....

Maar dat kan echt ontzettend lang duren.

Jij maakt mij blij Lys met je lieve berichten!

Bedankt daarvoor! Hoop dat jij ook van het mooie weer kan genieten vandaag.

Dank je))

Nou, ik zal eens heel eerlijk zijn: ik voel mij vandaag erg goed, gewoon blij, zelfs.

En dat is het voor het eerst in 2 jaar tijd. Dus ik snap wel een beetje hoe je je voelt.

Ik werd vanochtend zo wakker. En ik dacht: Lys komt weer terug. Niiiiice. Ik miste haar heel erg en daar was ze weer.

Dus ik zat al te stralen. Dat de zon schijnt maakte me nog vrolijker.

En dat jij dan komt met zo'n bericht, nou echt, ik krijg de grijns niet meer van mijn gezicht.
Welkom terug Lys

Maar wat fijn om te horen zeg!
Grouphug

Goed bezig Lys!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven