speelgoed: Hot Wheels?

05-11-2008 19:49 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met de sint weer voor de deur ben ik op zoek naar een kado voor oudste, maar helemaal niet thuis in het jongensspeelgoed voor 4-jarigen. Hebben jouw kinderen iets van Hot Wheels en vooral vinden ze dat leuk? Ik zag een garage staan en dat leek me wel wat. Wie heeft ervaring? Of andere tips voor jongens en dan vooral iets met auto's?
Cars!!!!!!!

Alles wat maar met de film Cars te maken heeft vind mijn zoon geweldig.

Hotwheels ook trouwens,ook al heeft hij dat niet
Bedankt voor de tip. Ik heb alleen het idee dat er vooral veel is met een cars-jasje, zoals een laptop van cars, een puzzel van cars. En eigenlijk ben ik op zoek naar iets om met auto's mee te spelen. Een garage oid, maar ben echt niet thuis in dat soort speelgoed.
Ja, HotWheels is leuk! Mijn dochter is gek van jongensspeelgoed, en helemaal van HotWheels. Inmiddels is ze 10 en ze speelt er nog steeds mee!
Lampie, wat heeft je dochter dan zoal?
Als je een garage zoekt, zou ik gewoon een houten garage kopen. Die zijn een stuk steviger dan dat plastic spul.
Ik vindt de prijs/kwaliteit verhouding van hotwheels niet zo best. Lastig in elkaar zetten (neefje van 5 had een wasstraat gekregen van ons) en makkelijk uit elkaar te halen. Met de auto's zelf speelt hij nog, maar veder heeft niemand zin om het telkens weer voor hem in elkaar te zetten.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Van Cars heb je ook een racebaan.

Maar van Hotwheels ook, die heeft mijn zoon en hij is er blij mee.

Van Hotwheels heb je ook Megatrucks, daar is mijn zoon ook wild van.
Wat ikbenikhetisnietanders zegt is waar vind ik. Het is best lastig om de baan in elkaar te zetten, een 4 jarige heeft die techniek niet zo snel onder de knie.
houten garage in aanbieding bij karwei

Ik heb de little people garage en die is hier succes...
Heb laatst een neefje zo trots als een hond met 7 lullen gemaakt door hem een hot wheels auto te geven... Op goed geluk de dockey kong uitvoering gepakt (wel opletten, want er schijnen ook 'meiden'uitvoeringen te zijn.. heb ik me laten vertellen)... en nu ben ik de aller aller aller liefste!!!

Ook heeft hij heel veel van Thomas de Stoomlocomotief... Het Sodor eiland en allerlei treintjes en natuurlijk de treinrails..

4 jaar ook..
Die Cars-racebaan van 50 eurie SUCKS !!!! Hij valt om de haverklap uit elkaar (zag ik bij vriendjes), dus Moppeman en ik hadden al besloten om dat ding nooit te kopen, maar twee maanden vóór zijn verjaardag kreeg hij dat kreng van opa&oma.

Ja fukkeduk, dus wij kopen voorlopig maar geen échte Carrera-racebaan, laat hij eerst dit geval maar verslijten.

Van mijn collega met een iets oudere zoon hoor ik dat HotWheels erg stevig zijn, en niet snel kapot gaan. Of dat ook geldt voor de racebanen e.d. weet ik niet. Voor Moppekind is "Cars" het helemaal.

Houten garages zijn altijd leuk, maar koop ze liever niet van de Hema, die splinteren, stom waaibomenhout.
De auto's zijn geweldig. Niet stuk te krijgen, niet duur en uren speel plezier. Maar de andere attributen die mijn zoon er weleens van krijgt, speelt hij eigenlijk niet zoveel mee. Ook een racebaan, wordt zo'n autootje weggeschoten en maakt een loop. De lol was daar snel vanaf.

Maar de auto's TOP!

Moeder van een Hotwheelsfan zoon
Mijn zoon is overigens vijf en vond Cars ook even geweldig, nu vindt hij het suf...

Ze worden veel te snel groot!
Wat fijn al die tips en ervaringen

Die tip van de garage van Karwei is een goede. Houten speelgoed is altijd goed!

En als ik het zo lees: voor kinderen van bijna 5 is Hot Wheels waarschijnlijk geschikter dan Cars, de auto's zijn dus ok, de rest is twijfelachtig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven