speelgoed: Hot Wheels?
woensdag 5 november 2008 om 19:49
Met de sint weer voor de deur ben ik op zoek naar een kado voor oudste, maar helemaal niet thuis in het jongensspeelgoed voor 4-jarigen. Hebben jouw kinderen iets van Hot Wheels en vooral vinden ze dat leuk? Ik zag een garage staan en dat leek me wel wat. Wie heeft ervaring? Of andere tips voor jongens en dan vooral iets met auto's?
woensdag 5 november 2008 om 20:38
woensdag 5 november 2008 om 21:37
Ik vindt de prijs/kwaliteit verhouding van hotwheels niet zo best. Lastig in elkaar zetten (neefje van 5 had een wasstraat gekregen van ons) en makkelijk uit elkaar te halen. Met de auto's zelf speelt hij nog, maar veder heeft niemand zin om het telkens weer voor hem in elkaar te zetten.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
woensdag 5 november 2008 om 21:39
Heb laatst een neefje zo trots als een hond met 7 lullen gemaakt door hem een hot wheels auto te geven... Op goed geluk de dockey kong uitvoering gepakt (wel opletten, want er schijnen ook 'meiden'uitvoeringen te zijn.. heb ik me laten vertellen)... en nu ben ik de aller aller aller liefste!!!
Ook heeft hij heel veel van Thomas de Stoomlocomotief... Het Sodor eiland en allerlei treintjes en natuurlijk de treinrails..
4 jaar ook..
Ook heeft hij heel veel van Thomas de Stoomlocomotief... Het Sodor eiland en allerlei treintjes en natuurlijk de treinrails..
4 jaar ook..
donderdag 6 november 2008 om 09:51
Die Cars-racebaan van 50 eurie SUCKS !!!! Hij valt om de haverklap uit elkaar (zag ik bij vriendjes), dus Moppeman en ik hadden al besloten om dat ding nooit te kopen, maar twee maanden vóór zijn verjaardag kreeg hij dat kreng van opa&oma.
Ja fukkeduk, dus wij kopen voorlopig maar geen échte Carrera-racebaan, laat hij eerst dit geval maar verslijten.
Van mijn collega met een iets oudere zoon hoor ik dat HotWheels erg stevig zijn, en niet snel kapot gaan. Of dat ook geldt voor de racebanen e.d. weet ik niet. Voor Moppekind is "Cars" het helemaal.
Houten garages zijn altijd leuk, maar koop ze liever niet van de Hema, die splinteren, stom waaibomenhout.
Ja fukkeduk, dus wij kopen voorlopig maar geen échte Carrera-racebaan, laat hij eerst dit geval maar verslijten.
Van mijn collega met een iets oudere zoon hoor ik dat HotWheels erg stevig zijn, en niet snel kapot gaan. Of dat ook geldt voor de racebanen e.d. weet ik niet. Voor Moppekind is "Cars" het helemaal.
Houten garages zijn altijd leuk, maar koop ze liever niet van de Hema, die splinteren, stom waaibomenhout.
donderdag 6 november 2008 om 10:57
De auto's zijn geweldig. Niet stuk te krijgen, niet duur en uren speel plezier. Maar de andere attributen die mijn zoon er weleens van krijgt, speelt hij eigenlijk niet zoveel mee. Ook een racebaan, wordt zo'n autootje weggeschoten en maakt een loop. De lol was daar snel vanaf.
Maar de auto's TOP!
Moeder van een Hotwheelsfan zoon
Maar de auto's TOP!
Moeder van een Hotwheelsfan zoon
donderdag 6 november 2008 om 19:33