Napraattopic 58
donderdag 24 maart 2016 om 18:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 2 april 2016 om 10:34
Pumps is heerlijk eigenzinnig daarom lees ik haar ook graag. Ik zie het al zo voor me dat ze straks een reactie typt waarin ze alle negativiteit van haar afschud en lekker aan het babbelen gaat over van alles en nog wat,heerlijk toch Doet me denken aan Elle. Zulke mensen moeten er zeker ook zijn en is niks raars aan.
zaterdag 2 april 2016 om 10:40
quote:Nouschi schreef op 02 april 2016 @ 10:21:
Oh dat heb ik ook weleens geschreven. Ik snap niks van die drang om hier cryptische posts te doen. En vind het raar.@Wolder was idd niet de enige en eerste met haar kritiek.
Oh dat heb ik ook weleens geschreven. Ik snap niks van die drang om hier cryptische posts te doen. En vind het raar.@Wolder was idd niet de enige en eerste met haar kritiek.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zaterdag 2 april 2016 om 11:11
Pumps schrijft zoals ze schrijft. Lekker heen laten gaan. Ik vind haar, naast de onbegrijpelijke dingen die ze schrijft, ook vaak lieve dingen schrijven.
Je kunt op iedere schrijfstijlslak wel zout leggen. Mensen die veel puntjes gebruiken, mensen die onbegrijpelijk schrijven, mensen die alleen hele korte opmerkingen schrijven.
Je kunt op iedere schrijfstijlslak wel zout leggen. Mensen die veel puntjes gebruiken, mensen die onbegrijpelijk schrijven, mensen die alleen hele korte opmerkingen schrijven.
zaterdag 2 april 2016 om 11:16
quote:Lady_Voldemort schreef op 02 april 2016 @ 01:05:
Van dat laageleterden topic geloof ik ook geen hol.
Als je gaat googelen kom je er anders heel snel achter dat het een bestaande organisatie is, en dat ervaringsdeskundigen daar een grote rol in spelen.
En dat maakt jouw reacties niet fraai, wel verhelderend voor datgene waar die mensen tegenaan lopen.
Van dat laageleterden topic geloof ik ook geen hol.
Als je gaat googelen kom je er anders heel snel achter dat het een bestaande organisatie is, en dat ervaringsdeskundigen daar een grote rol in spelen.
En dat maakt jouw reacties niet fraai, wel verhelderend voor datgene waar die mensen tegenaan lopen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 2 april 2016 om 12:52
quote:laverne schreef op 02 april 2016 @ 12:15:
Enig idee was er nou weer mis was met dat erotisch massage topic?
Ik vind persoonlijk het plotseling verdwijnen van topics erger dan een meltdown.
Dan bestaat de kans dat het een nick is geweest waarvan de mods kunnen zien dat hij/zij een trol-topic heeft geopend.
Dan zou ik het ban-topic erop na lezen.
Enig idee was er nou weer mis was met dat erotisch massage topic?
Ik vind persoonlijk het plotseling verdwijnen van topics erger dan een meltdown.
Dan bestaat de kans dat het een nick is geweest waarvan de mods kunnen zien dat hij/zij een trol-topic heeft geopend.
Dan zou ik het ban-topic erop na lezen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 2 april 2016 om 13:09
zaterdag 2 april 2016 om 13:12
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 02 april 2016 @ 11:11:
Pumps schrijft zoals ze schrijft. Lekker heen laten gaan. Ik vind haar, naast de onbegrijpelijke dingen die ze schrijft, ook vaak lieve dingen schrijven.
Helemaal mee eens.
Ik ben fan van pumps en ik lees haar graag. Net zoals zoveel anderen hier.
Helemaal mee eens.
Ik ben fan van pumps en ik lees haar graag. Net zoals zoveel anderen hier.