Tangle Teezer
woensdag 16 maart 2016 om 19:54
Ik heb ooit eens een goedkope tangle teezer gekocht bij de primark en die vond ik veel te hard en helemaal niet prettig dus ik dacht zoiets is niks voor mij. Laatst was ik bij de kapper waar mijn haar geborsteld werd met een tangle teezer en wat een verschil, dat ding gleed zowat door mijn haar. Aangezien ik binnenkort toch een nieuwe borstel wil halen omdat mijn huidige aan vervanging toe is zit ik er aan te denken om een echte tangle teezer te kopen.
Ik vraag mij echter een paar dingen af:
- Hoe lang gaan ze mee? Gaan die pinnetjes niet een keer scheef staan?
- Zijn ze makkelijk schoon te maken met al die pinnetjes (last van roos)?
- Weet iemand het verschil tussen de 'gewone' en de elite salon editie?
Ik zie dat de salon editie goedkoper is dan de gewone bij bol.com maar ik zou zelf verwachten dat het andersom is.
Ik vraag mij echter een paar dingen af:
- Hoe lang gaan ze mee? Gaan die pinnetjes niet een keer scheef staan?
- Zijn ze makkelijk schoon te maken met al die pinnetjes (last van roos)?
- Weet iemand het verschil tussen de 'gewone' en de elite salon editie?
Ik zie dat de salon editie goedkoper is dan de gewone bij bol.com maar ik zou zelf verwachten dat het andersom is.
zaterdag 2 april 2016 om 23:41
Ik gebruik hem nu inmiddels een tijdje en ik merk wel dat ik toch nog ook mijn gewone borstel gebruik voor als ik een staart wil maken en dergelijke. Ik gebruik mijn tangle teezer vooral in de ochtend als ik net uit bed kom en onder de douche als ik er conditioner of een haarmasker in heb zitten. Sommige beweren wel dat door de tangle teezer ze bijna geen haar meer in de borstel hebben zitten maar dat verschil merk ik bij mezelf dus niet ook al heb ik wel het idee dat het zachter kamt.
zondag 3 april 2016 om 13:11
Ik wou ook een zachtere borstel om mn haren minder te beschadigen maar met zon borstel van haar ofzo kwam ik niet door al mijn haar heen, dan zou ik het in lagen moeten gaan verdelen etc.. maar de tangle teezer lukt het wel in 1x! Het gaat ook veel sneller doordat je er zowat doorheen glijdt ipv blijven haken aan klitten. Ik borstel nooit meer met een normale borstel