Mode & Beauty alle pijlers

Zelfbruiner

28-03-2016 14:23 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames ( en heren)

Ben verstandig geworden en gestopt met zonnebank. Maar wil wel heel graag een bruine kleurtje. Dus ben op zoek naar een mooie Zelfbruiner van goede kwaliteit en makkelijk te gebruiken. Niet te duur, max €30.

Is voor mij de eerste keer dus wil het gaan proberen.

Hoor het graag!
*Zie nu alleen maar OEMPALOEMPAS voor me....*
De angst vooraf,is erger dan de pijn.
quote:TinaTruckster schreef op 02 april 2016 @ 12:27:

*Zie nu alleen maar OEMPALOEMPAS voor me....*Ik hoop het toch niet
quote:Noelle85 schreef op 02 april 2016 @ 11:28:

En dan moet er uiteraard weer zo'n heerlijke aanbieding zijn van die Collistar drops en moet ik ze ook weer hebben Hopelijk krijgt mijn bleke hoofd en ook een beetje een kleurtje van, krijg ze vandaag binnen dus ben benieuwd!Waar is de aanbieding? Mijn flesje is alweer leeg...
Bij de Douglas, een fles van 50 ml voor dezelfde prijs als een flesje van 30 ml. Is een limited edition staat er
Colistar magical drops, zeer fijn spul en ruikt nog redelijk.
He shit, waarom kijk ik nou ook in dit topic, nou moet ik de 50 ml Collistar magic drops ook kopen, fantastisch spul.
Wat leuk dat collistar jullie ook goed bevalt.. Hoe vaak gebruiken jullie het? En mengen jullie het met datcreme of meteen op gezicht?
Ik meng het altijd met dagcreme, soms wat meer, soms wat minder.
Ik meng het nooit. Ik smeer het ook in mijn nek maar merk dat het effect daar wel minder is. Hebben jullie daar ook last van?
quote:Kersje1988 schreef op 02 april 2016 @ 21:58:

He shit, waarom kijk ik nou ook in dit topic, nou moet ik de 50 ml Collistar magic drops ook kopen, fantastisch spul.Douglas heeft vandaag 20% korting ivm Glamour day. Denk ook op collistar.
Ladies, wat collistar gebruikt: ik merk dat ik vlekken krijg na een dag. Ondanks dat ik wel scrub voordat ik het aanbreng.

Komt het omdat ik te veel aanbreng? Ik gebruik 5 druppels. Uiteraard niet elke dag.
Ik gebruik het al een paar jaar maar heb nooit vlekken. Breng je het zo aan of meng je het met dagcreme?
Ik heb ook geen vlekken, ik meng 3 druppels door m'n dagcreme en heb ook nog wel wat droge plekken in m'n gezicht, maar nergens last van.
Hier ook geen vlekken.
Het ligt dus aan mij... Ik meng het met dagcreme.. Vandaag opnieuw aangebracht 3 druppels. Heb eerst gescrubd. Effe kijken of dat beter gaat.,

Hoe vaak per week brengen jullie het aan?
Die drops zijn alleen voor het gezicht, toch? Het gaat mij juist om de benen. Dan zou ik de variant van Collistar moeten gebruiken (body legs)? Heeft iemand daar ervaring mee? Meng je dit ook met bodylotion?

Ik krijg trouwens bij warm, zweterig weer altijd vlekken op mijn voeten waar bandjes van slippers/schoenen hebben gezeten. Door het transpireren gaan die bandjes in je voeten staan en zorgen ervoor dat de zelfbruiner op die plaatsen weggaat. Hebben meerdere mensen hier last van?

Ook heb ik vaak rondom mijn tenen en de achterkant van mijn hakken echt lelijke vlekken. Het smeert op die plaatsen echt niet goed uit, is mijn ervaring. Herkennen jullie dat?
Ik heb de drops v clarins maar niet echt tevreden. De kleur is te gelig voor mij. Wel fijn dat het gewoon gemengd kan worden met mn crème.

Mss die v collistar maar eens proberen.
Iemand ervaring met 'in shower gradual tan - van st tropez?
Geen idee, ik had er gisteren wat over gelezen. Ik hen zelf de Lancaster self tan voor in de douche gekocht, denk dat dat een beetje hetzelfde is. Ik heb hem alleen nog niet geprobeerd.
@ kersje, ja denk dat dat hetzelfde is, benieuwd naar je ervaring ermee! Laat maar weten of het iets is
Nou, ik heb hem nu een keer gebruikt. Het voelt heel grappig aan, alsof er echt een laagje over je huid komt. Dat laagje blijft ook een beetje aangezien je het niet helemaal weg moet spoelen, voelde een beetje als een laagje teflon aan, best grappig. Ik heb denk ik wel iets te veel gebruikt want het is toch niet helemaal egaal (vooral bij mijn voeten niet) en je moet echt oppassen met handen en armen. Blijkbaar ben ik er met een van mijn armen langs gegaan en heb ik die niet op tijd schoongemaakt dus nu is het daar een beetje gevlekt. Mijn handen zijn ook een beetje oranje. Ik denk dat het voornamelijk ligt aan dat ik te veel heb gebruikt.
quote:Kersje1988 schreef op 14 april 2016 @ 07:55:

Nou, ik heb hem nu een keer gebruikt. Het voelt heel grappig aan, alsof er echt een laagje over je huid komt. Dat laagje blijft ook een beetje aangezien je het niet helemaal weg moet spoelen, voelde een beetje als een laagje teflon aan, best grappig. Ik heb denk ik wel iets te veel gebruikt want het is toch niet helemaal egaal (vooral bij mijn voeten niet) en je moet echt oppassen met handen en armen. Blijkbaar ben ik er met een van mijn armen langs gegaan en heb ik die niet op tijd schoongemaakt dus nu is het daar een beetje gevlekt. Mijn handen zijn ook een beetje oranje. Ik denk dat het voornamelijk ligt aan dat ik te veel heb gebruikt.Dus niet zo handig aan te brengen? Wel bruin na 1x smeren?
Nou het was zeker wel handig aan te brengen alleen het voelde best raar en mijn handen werden toch oranje ondanks dat ik ze goed heb gewassen. Mijn benen waren wel bruin maar niet helemaal gelijkmatig, ik denk gewoon dat ik te veel hen gebruikt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven