Centraal Moderatortopic

09-11-2015 09:38 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier is het reactie/bugstopic deel 3 terug te vinden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

Hier vind je de mogelijkheid om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:tinypotato schreef op 03 april 2016 @ 16:12:

Wanneer mag een topic nu wel en niet worden verwijderd? Ik bedoel, als je privacy gevoelige info hebt geplaatst kan je dat toch zelf aanpassen/weghalen? Jammer dat zomaar hele topics zo verdwijnen. Dat topic 'verdwenen zelf' eerst vraagt TO hier of het verwijderd kan worden, omdat ze zich vergist heeft en het hier 'niet past'. Nu is het verwijderd wegens privacy? (niet dat ik dat topic wilde lezen, maar als voorbeeld)

Ivm herkenbaarheid is het topic verwijderd. De forummer had zelf al informatie verwijderd, maar de quotes gaven nog teveel privacy gevoelige informatie vrij.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

quote:ModeratorViva schreef op 03 april 2016 @ 12:17:

Beste forummers,

Het topic 'student die onderzoek kan doen naar laageleterheid bij jonge' is na overleg teruggeplaatst op het prikbord. Excuses voor de onduidelijkheden en het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Moderator VivaOp de eerste pagina vh topic staan nog wel de kwetsende posts en quotes daarvan. Het zou fijn zijn als dat gecorrigeerd werd.
Je bent zelf een theepot
Hoi Mods, willen jullie mij anonimiseren wegens herkenning. bedankt!
Vraagje: waarom staat het topic 'Virtuele trap nodig' op Psyche met een prikker bovenaan de topiclijst?
quote:PareltjeViva schreef op 03 april 2016 @ 21:20:

Vraagje: waarom staat het topic 'Virtuele trap nodig' op Psyche met een prikker bovenaan de topiclijst?

Beste PareltjeViva,

Het was inderdaad niet de bedoeling dat dit topic sticky was, we hebben dit even aangepast. Dankjewel voor je melding!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Graag gedaan, ook bedankt!
Het topic "Onderzoek wintersportkleding voor kinderen." is verwijderd ivm in strijd met de huisregels.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
quote:SuzanneSuus schreef op 03 april 2016 @ 17:20:

[...]

Op de eerste pagina vh topic staan nog wel de kwetsende posts en quotes daarvan. Het zou fijn zijn als dat gecorrigeerd werd.

Dankjewel voor je melding, aangepast!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Ik zie het, fijn!
Je bent zelf een theepot
Het topic "Verliefd op psychologe" is verwijderd ivm trolltopic.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Mods, het topic "Politie is nalatig" op Geld en Recht behoeft dringend jullie aandacht. Ik heb al 2x gestafd, maar er gebeurt niets, dus nu hier maar het verzoek: TO is overduidelijk de weg kwijt, mensen gaan of zitten dollen (erg ongepast) óf strooien met diagnoses en adviezen, ook ongepast.

Ik denk dat jullie TO tegen zichzelf moeten beschermen en dit topic verwijderen. Stuur haar dan aub ook een berichtje met het dringende advies hulp te zoeken bij haar huisarts, want dat is de enige zinnige reactie in mijn ogen.
Politie is nalatig

Uhhhhhhhhhhh het begint behoorlijk bizar te worden.
quote:sassafras schreef op 04 april 2016 @ 10:16:

Mods, het topic "Politie is nalatig" op Geld en Recht behoeft dringend jullie aandacht. Ik heb al 2x gestafd, maar er gebeurt niets, dus nu hier maar het verzoek: TO is overduidelijk de weg kwijt, mensen gaan of zitten dollen (erg ongepast) óf strooien met diagnoses en adviezen, ook ongepast.

Ik denk dat jullie TO tegen zichzelf moeten beschermen en dit topic verwijderen. Stuur haar dan aub ook een berichtje met het dringende advies hulp te zoeken bij haar huisarts, want dat is de enige zinnige reactie in mijn ogen.100% eens.
Ook ik heb al 3x gestafd, iedere keer met uitleg.

De 1e keer binnen een half uur na het starten van het topic.

Het is toch duidelijk dat dit niet de juiste plek is.

Dan wordt er ook nog zogenaamd heel grappig over gedaan.

Ik snap niet waarom er nog geen actie is ondernomen.
Known to cause insanity in laboratory mice
en er is een zgn autodidacte psycholoog aan het werk in dat topik. moet niet gekker worden
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-04-2016 11:22
Reden: off- topic
% gewijzigd
quote:sassafras schreef op 04 april 2016 @ 10:16:

Ik denk dat jullie TO tegen zichzelf moeten beschermen en dit topic verwijderen. Stuur haar dan aub ook een berichtje met het dringende advies hulp te zoeken bij haar huisarts, want dat is de enige zinnige reactie in mijn ogen.

Het topic is verwijderd!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Mag ik weten wat er veranderd is tussen gistermiddag zeg een uur of 13.00 en nu, dat jullie nu wel actie ondernemen?

Voor mijn eigen beeldvorming, zodat ik de volgende keer niet te vroeg staf, zeg maar.
Known to cause insanity in laboratory mice
quote:Lys schreef op 04 april 2016 @ 11:27:

Mag ik weten wat er veranderd is tussen gistermiddag zeg een uur of 13.00 en nu, dat jullie nu wel actie ondernemen?

Voor mijn eigen beeldvorming, zodat ik de volgende keer niet te vroeg staf, zeg maar.

Beste Lys,

zoiets kan meerdere redenen hebben. Wij kunnen helaas niet in gaan op specifieke gevallen. Wel kunnen we zeggen dat je nooit te vroeg kan staffen. Staffen helpt ons in ieder geval om een bericht/topic nader te bekijken danwel in de gaten te houden.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

De topics 'Oproep aan starters op de woning- en hypotheekmarkt' en 'Wie wil er bloggen?' zijn verwijderd ivm een onderzoekje.

Dank voor de stafjes en reacties hier.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Het topic 'vraag ivm het hpv virus' is verwijderd ivm troll.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Het topic 'Een maand suikervrij!' is verplaatst naar de pijler eten.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Het topic 'Bloedverdunners en seks' is verwijderd ivm het vragen om medisch advies.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Het topic 'rode plekken op de eikel' is verwijderd ivm het vragen om medisch advies.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Hallo,

Het TWD topic mag gesloten worden. Lovestar in "The Walking Dead: This Topic Now Belongs..."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven