Napraattopic 58

24-03-2016 18:06 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:WaaromPorque schreef op 04 april 2016 @ 10:19:

[...]

Het zijn ook net mensen soms Daarom heb ik meer met honden.
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Hunniebunnie schreef op 04 april 2016 @ 10:19:

[...]

Maar vanaf een afstandje best vermakelijk.... Waarom dacht je dat ik trouw meelezer was?
quote:Hunniebunnie schreef op 04 april 2016 @ 10:16:

Wat mij opvalt is dat de mensen die dan, in mijn ogen, aan het zuigen zijn, zeggen dat ze tegen, eh, zuigen zijn

Maar goed, op naar een nieuwe dag!En wie zijn er nu aan het zuigen? De dag is nog niet eens fatsoenlijk begonnen en sommige hier zijn alweer bezig om ons uit de tent te lokken. Ik ga me bijna vereerd voelen
quote:Hayek schreef op 04 april 2016 @ 10:20:

[...]

Daarom heb ik meer met honden. Haha, ik ook. En paarden.
Ik zit weer met verbazing mee te lezen over stemmen van woensdag. De NOS doet het weer eens fout, en geen pijl doet het allemaal prima.

Ik blijf op mijn handen zitten, heb geen zin om het in favoriete terecht te komen.
quote:Vivaneesje schreef op 04 april 2016 @ 10:20:

[...]

En wie zijn er nu aan het zuigen? De dag is nog niet eens fatsoenlijk begonnen en sommige hier zijn alweer bezig om ons uit de tent te lokken. Ik ga me bijna vereerd voelenHuh? Wie zuigt waar?

[...]

En wie zijn er nu aan het zuigen? De dag is nog niet eens fatsoenlijk begonnen en sommige hier zijn alweer bezig om ons uit de tent te lokken. Ik ga me bijna vereerd voelenEen heel goedemorgen Vivaneesje, alles wel?
quote:Hunniebunnie schreef op 04 april 2016 @ 10:21:

[...]

Haha, ik ook. En paarden.Tot gehakt vermalen en dan als hamburger op een broodje ja.........

[...]

En wie zijn er nu aan het zuigen? De dag is nog niet eens fatsoenlijk begonnen en sommige hier zijn alweer bezig om ons uit de tent te lokken. Ik ga me bijna vereerd voelenNeem een kop koffie..voel je niet eens een keer aangesproken.
quote:Hayek schreef op 04 april 2016 @ 10:22:

[...]

Tot gehakt vermalen en dan als hamburger op een broodje ja......... paardenworst ook lekker op zijn tijd.
quote:Vivaneesje schreef op 03 april 2016 @ 16:57:

[...]

Proost.

Geniet ook een beetje voor mij want ik ben ziek en zit al de hele dag aan huis gekluisterd

IK deed heb! Vandaag zit in achter mijn bureau met een zwart wolk in mijn hoofd. Hehehhe

Sterkte!
quote:Hayek schreef op 04 april 2016 @ 10:22:

[...]

Tot gehakt vermalen en dan als hamburger op een broodje ja.........
Hayek en WD:

[...]

En wie zijn er nu aan het zuigen? De dag is nog niet eens fatsoenlijk begonnen en sommige hier zijn alweer bezig om ons uit de tent te lokken. Ik ga me bijna vereerd voelenValt wel op ja. De dag is net aan begonnen en men begint alweer te roepen waar de Queens nou zijn
En nu is het cirkeltje rond.

Gezelligheid kent geen tijd.
Voor de queens, zelfbenoemd of benoemd:

quote:WaaromPorque schreef op 04 april 2016 @ 10:27:

En nu is het cirkeltje rond.

Gezelligheid kent geen tijd.Gisteren overigens heerlijk van de zon genoten, wat heerlijk was dat zeg! Jullie ook?
quote:Hunniebunnie schreef op 04 april 2016 @ 10:24:

Hayek en WD:

[afbeelding]
quote:Hayek schreef op 04 april 2016 @ 10:28:

[...]

Het is dat jij het bent...
quote:Hunniebunnie schreef op 04 april 2016 @ 10:28:

[...]

Gisteren overigens heerlijk van de zon genoten, wat heerlijk was dat zeg! Jullie ook?Later op de dag wel. Buren zaten al te bbquen. Heerlijk die geur.
quote:Hunniebunnie schreef op 04 april 2016 @ 10:28:

[...]

Gisteren overigens heerlijk van de zon genoten, wat heerlijk was dat zeg! Jullie ook?Heerlijk met de honden gewandeld, lekker zonder jas. Gewoon genieten!
Ja, geeft weer energie. Tot 7 uur buiten zitten borrelen met vrinden, toen toch maar naar binnen. Kids heerlijk in het park met skateboards. Eindelijk!
quote:Hunniebunnie schreef op 04 april 2016 @ 10:21:

[...]

Haha, ik ook. En paarden.En ik ben groot voorstander van zuigen
quote:Dadel_ schreef op 04 april 2016 @ 10:25:

[...]

Valt wel op ja. De dag is net aan begonnen en men begint alweer te roepen waar de Queens nou zijn

Juist en als je ze erop aanspreekt willen ze doen alsof hun neus bloedt. Ze hadden hun tijd ook nuttig kunnen besteden en alvast de rode loper voor ons kunnen uitrollen.

Voor deze keer zal ik het maar zelf doen zodat tas straks haar intrede kan maken zoals het een echte Queen betaamt

quote:Rocinante schreef op 04 april 2016 @ 10:39:

[...]

En ik ben groot voorstander van zuigen

Nou, je wordt op je wenken bediend

O....wacheffe....dat bedoelde je zeker niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven