Napraattopic 58
donderdag 24 maart 2016 om 18:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 4 april 2016 om 10:13
maandag 4 april 2016 om 10:15
maandag 4 april 2016 om 10:18
quote:Hunniebunnie schreef op 04 april 2016 @ 10:16:
Wat mij opvalt is dat de mensen die dan, in mijn ogen, aan het zuigen zijn, zeggen dat ze tegen, eh, zuigen zijn
Maar goed, op naar een nieuwe dag!Klopt. En de mensen die anderen van gebrek aan respect voor andere opvattingen betichten, hebben meestal weinig respect voor andere opvattingen dan hun eigen.
Wat mij opvalt is dat de mensen die dan, in mijn ogen, aan het zuigen zijn, zeggen dat ze tegen, eh, zuigen zijn
Maar goed, op naar een nieuwe dag!Klopt. En de mensen die anderen van gebrek aan respect voor andere opvattingen betichten, hebben meestal weinig respect voor andere opvattingen dan hun eigen.
Oh dear, how sad, never mind.
maandag 4 april 2016 om 10:19
quote:Hunniebunnie schreef op 04 april 2016 @ 10:16:
Maar goed, op naar een nieuwe dag!Viel gisteren ook nogal op vond ik. Wilde dit ook zeggen maar had geen zin in nog meer olie op steeds het zelfde vuurtje.
Maar goed, op naar een nieuwe dag!Viel gisteren ook nogal op vond ik. Wilde dit ook zeggen maar had geen zin in nog meer olie op steeds het zelfde vuurtje.