Napraattopic 58

24-03-2016 18:06 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Ttass28 schreef op 04 april 2016 @ 20:47:

Thanks lieve dames ik log uit ik ga slapen fijne avond!Slaap lekker rust maar goed uit lieverd
quote:WaaromPorque schreef op 04 april 2016 @ 21:06:

[...]

Wat mij eraan stoort , is dat het vaak niet eens meer om het onderwerp gaat. Er wordt van alles bijgesleept wat er niks mee te maken heeft.Je mag het gerust benoemen. Moslims. Of islam. Een van beide....
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Hayek schreef op 04 april 2016 @ 21:40:

[...]

Je mag het gerust benoemen. Moslims. Of islam. Een van beide....Meer smaken zijn er ook niet.
viva roulette is cenzuur. lijkt het wel. Het is een verknipt programma mocht niet worden toegevoegd bij Married at first sight
Ik heb nog nooit zoveel onzin gelezen als over het referendum stemmen voor morgen op die topics.

IK wil er nog steeds niet op reageren.

Ik zet het hier maar neer.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Blanco_stem

Referendum

Bij een referendum heeft een blanco stem wel een duidelijke invloed op de uitslag. Aan de meeste referenda wordt als eis voor de verbindendheid namelijk gesteld dat een bepaald opkomstpercentage wordt behaald, vaak de helft van de laatste verkiezingen. In dit geval tellen de blanco (en andere ongeldige stemmen) wel mee voor de verbindendheid van het referendum, maar niet voor de uitslag. Hoe meer kiezers komen stemmen, hoe groter de kans dat het referendum bindend is.

Een kiezer die het wel eens is met het feit dat de bevolking zich mag uitspreken, maar zelf geen mening heeft, doet er dus(?) goed aan om bij een referendum wel te gaan stemmen, maar dan bewust te kiezen voor een blanco stem. Als het enige doel van deze kiezer het opstuwen van het opkomstpercentage is, dan is een blanco stem de moeite waard.
quote:Hayek schreef op 04 april 2016 @ 21:40:

[...]

Je mag het gerust benoemen. Moslims. Of islam. Een van beide....quote:WaaromPorque schreef op 04 april 2016 @ 23:57:

[...]

Meer smaken zijn er ook niet.

ps effe off-topic.Als kind las ik het boek 'alleen op de wereld' dat heeft best veel indruk gemaakt. Wie kent dat boek?
LOEP ME MAAR aub.
[quote]missie_m schreef op 05 april 2016 @ 09:44:

[...]

[...]

ps effe off-topic.Als kind las ik het boek 'alleen op de wereld' dat heeft best veel indruk gemaakt. Wie kent dat boek?[/quote)

Ik ken het wel.
quote:WD-40 schreef op 05 april 2016 @ 09:44:

Ik heb nog nooit zoveel onzin gelezen als over het referendum stemmen voor morgen op die topics.

IK wil er nog steeds niet op reageren.

Ik zet het hier maar neer.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Blanco_stem

Referendum

Bij een referendum heeft een blanco stem wel een duidelijke invloed op de uitslag. Aan de meeste referenda wordt als eis voor de verbindendheid namelijk gesteld dat een bepaald opkomstpercentage wordt behaald, vaak de helft van de laatste verkiezingen. In dit geval tellen de blanco (en andere ongeldige stemmen) wel mee voor de verbindendheid van het referendum, maar niet voor de uitslag. Hoe meer kiezers komen stemmen, hoe groter de kans dat het referendum bindend is.

Een kiezer die het wel eens is met het feit dat de bevolking zich mag uitspreken, maar zelf geen mening heeft, doet er dus(?) goed aan om bij een referendum wel te gaan stemmen, maar dan bewust te kiezen voor een blanco stem. Als het enige doel van deze kiezer het opstuwen van het opkomstpercentage is, dan is een blanco stem de moeite waard.Waarom wil je dat wel hier doen en niet daar?
LOEP ME MAAR aub.
Omdat ik het topic niet als favoriet wil zien in mijn lijst.
Het heeft toch geen nut wd40 om het hier neer te zetten.
quote:Eleonora-1 schreef op 04 april 2016 @ 20:04:

Wat heftig Tass.

Gecondoleerd.

[afbeelding]Mooie plaatje dankje lieve leo
quote:WD-40 schreef op 05 april 2016 @ 09:49:

Omdat ik het topic niet als favoriet wil zien in mijn lijst.Ná morgen zakt het topic weer en zie je het niet meer.

LOEP ME MAAR aub.
O, ik bepaal zelf wel op wel topic ik wil reageren.
O, ik zie het al.. dom campagne voeren via de viva.
quote:missie_m schreef op 05 april 2016 @ 09:44:

[...]

[...]

ps effe off-topic.Als kind las ik het boek 'alleen op de wereld' dat heeft best veel indruk gemaakt. Wie kent dat boek?Ook als kind gelezen en ook op mij maakte het indruk......
Zelfs verfilmd in China en Japan. Is Frans.

Nou... over kijkcijferkanonnen kan je flink laten knallen als je dat wil.
bron wiki
quote:Elsa schreef op 05 april 2016 @ 10:41:

bron wiki De Engelse wiki is erg goed geworden, de Nederlandse schiet vaak nog flink tekort......
quote:Hayek schreef op 05 april 2016 @ 10:09:

[...]

Ook als kind gelezen en ook op mij maakte het indruk......Same here.
quote:WD-40 schreef op 05 april 2016 @ 09:57:

O, ik bepaal zelf wel op wel topic ik wil reageren.O natuurlijk bepaal jij in welk topic je wil reageren. Blijkbaar wou je wel op één bepaald topic reageren maar je wou dat topic niet in je lijst. Dan moeten napraters een onderwerp volgen op napraat terwijl ze dat juist niet willen volgen, daar niet meelezen en niet reageren en dan komen ze het tegen op napraat.

Waar zijn die topic's dan voor als je alles op napraat wil zetten? Straks worden ook nog reactie's als:

muis in tuin Hoe snor weghalen? Misselijk van vitaminepil?

Tips tegen dik slijm in keel?

hier geplaatst.
LOEP ME MAAR aub.
Toen ik dat boek voor het eerst las moest ik onbedaarlijk huilen...
Toen het aapje bevroor in die boom... (op tv)
quote:WaaromPorque schreef op 05 april 2016 @ 13:20:

Toen het aapje bevroor in die boom... (op tv) Haha och ja die tvserie. Elke woensdagmiddag brullen want er ging altijd wel iemand dood. En mijn pleegmoeder kon er ook niet tegen want die ging van armoede op de wc zitten zodat ze niet hoefde te kijken.
quote:Ttass28 schreef op 04 april 2016 @ 19:19:

[...]

Onze vader is vorige week zaterdag overleden donderdag begraven. Dus jank elk moment.Owww, ik lees dit nu pas. Heel veel sterkte Ttass, ik kan alleen hopen dat je steun krijgt.
quote:Mikadoos schreef op 05 april 2016 @ 13:29:

[...]

Haha och ja die tvserie. Elke woensdagmiddag brullen want er ging altijd wel iemand dood. En mijn pleegmoeder kon er ook niet tegen want die ging van armoede op de wc zitten zodat ze niet hoefde te kijken. Tv-serie? Boek! Vast een generatiedingetje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven