Minnaar
donderdag 6 november 2008 om 15:58
Oei, verder veel herkenning in deze discussie, ik heb ook het idee dat ik heel erg naar zijn pijpen dans (hoe kan ik deze uitdrukking toch zo uitkiezen???), maar eerlijk gezegd heb ik bij mijn huidige sv ook wel het idee dat hij dat bij mij ook wel doet. Maakt dat het dan weer gelijkwaardig?
Trouwens, die opmerkingen van DMJN vind ik wel heel inzichtelijk! Mannen kijken toch echt anders tegen dit soort dingen aan is me inmiddels opgevallen. Dus blijf ze lekker spuien, DMJN, mijn ogen gaan open!!
Trouwens, die opmerkingen van DMJN vind ik wel heel inzichtelijk! Mannen kijken toch echt anders tegen dit soort dingen aan is me inmiddels opgevallen. Dus blijf ze lekker spuien, DMJN, mijn ogen gaan open!!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
donderdag 6 november 2008 om 16:05
En toch OM, het gaat me wel makkelijker af dan dat een tijd geleden het geval was. Toen had ik er elke week wel een paar dagen last van. Nu overvalt het gevoel me nog wel eens, maar het duurt niet meer zo lang en het gebeurt niet meer zo vaak.
Ik weet niet of het acceptatie is wat daarvoor zorgt of dat ik gwoon niet meer zoveel verwachtingen heb, maar ik vlieg toch minder vaak tegen de muren op.
Ik weet niet of het acceptatie is wat daarvoor zorgt of dat ik gwoon niet meer zoveel verwachtingen heb, maar ik vlieg toch minder vaak tegen de muren op.
donderdag 6 november 2008 om 16:07
we willen toch uiteindelijk allemaal wat aandacht en liefde krijgen, de 1 misschien wat meer dan de ander.
Eigenlijk herkennen jullie hier dus wel het gevoel? Het gevoel dat je iedere keer maar weer wilt voelen hoe leuk je bent. En als je dat niet krijgt, je verward en sip om je heen kijkt, het soms zelfs pijn kan doen.
(en maar wachten nu...wachten op een teken...)
Eigenlijk herkennen jullie hier dus wel het gevoel? Het gevoel dat je iedere keer maar weer wilt voelen hoe leuk je bent. En als je dat niet krijgt, je verward en sip om je heen kijkt, het soms zelfs pijn kan doen.
(en maar wachten nu...wachten op een teken...)
donderdag 6 november 2008 om 16:07
quote:geheim1972 schreef op 06 november 2008 @ 16:05:
..........., maar ik vlieg toch minder vaak tegen de muren op.
Dat komt niet omdat het gevoel anders is of jij anders bent maar omdat je een groter huis hebt.......
(en nee dit is niet sarcastisch bedoeld maar je blijft jezelf pijn doen...).
..........., maar ik vlieg toch minder vaak tegen de muren op.
Dat komt niet omdat het gevoel anders is of jij anders bent maar omdat je een groter huis hebt.......
(en nee dit is niet sarcastisch bedoeld maar je blijft jezelf pijn doen...).
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
donderdag 6 november 2008 om 17:52
quote:datmeenjeniet schreef op 06 november 2008 @ 17:51:
hee stew, heb jij toevallig gelezen dat mijn inbreng hier, inzicht geeft.
jaaaaaaaaaaaaaa, had je weer niet verwacht he.
trouwens dat doorzakken doe ik wel alleen, ga niet zitten wachten
Voor een enkeling wel, DMJN, dat moet ik toegeven.
Wil je doorzakken of doorliggen?
hee stew, heb jij toevallig gelezen dat mijn inbreng hier, inzicht geeft.
jaaaaaaaaaaaaaa, had je weer niet verwacht he.
trouwens dat doorzakken doe ik wel alleen, ga niet zitten wachten
Voor een enkeling wel, DMJN, dat moet ik toegeven.
Wil je doorzakken of doorliggen?