M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.superspeelgoed.../popup_image.php?pID=5910

Dit is de link van Juul
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Leuk, Frans, een kassa! Is het er eentje met een lopende band? Lynns vriendinnetje heeft die, erg leuk.

Het is inderdaad de supermarkt van Duplo, is via de winkel van die link een stuk goedkoper dan bij bv Bart Smit, scheelde 11 euro!

Ik vond het wel moeilijk hoor, ze heeft al zo veel...
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Die is leuk!!!!! Dat ding van duplo!!

Nee Frans, schoonmoeder kan haar mond niet houden, en het "ergste" is, is dat ze het onbewust verteld. En dan zegt ze gewoon doodleuk......oh dan zal ik het wel gezegd hebben. Dat weet ze dan echt niet meer. Komt omdat ze aan 1 stuk door praat, meestal ook op 1 toon, dus erg vermoeiend om ene gesprek te volgen. Meestal als ik haar aan de telefoon heb zeg ik af en toe maar een keer ja of hmm enzo. Meestal is het toch geen belangrijke info, maar zit je wel minimaal 15min aan de telefoon.

Yuma krijgt veel van Cars, een duplo tankwagen en een vrachtwagen met kraan erop. En dan van mijn broer, waar we de intocht mee vieren ook nog een cars auto en sleutels van cars. Yuma is buiten alles met grote wielen gek op sleutels, gereedschap etc etc etc.

Nou ga Yuma halen van de psz. Vanmorgen gewerkt, schoonouders opgepast en hem weg gebracht. Ging goed gelukkig.
Was ik dat die een paar dagen geleden beweerde dat ze het allerliefste maartkind gebaard had????

Net boodschappen gedaan. Manomanomanoman. Wat heb ik soms toch een vreselijk kind. Weglopen, niet luisteren, als ik dan wegloop en zeg: MIlena mama gaat nu wel verder, dan kwam ze me dramatisch achterna gerend: MAMA JIJ WAS MIJ VERGEHEHEHEHEHEHETEN. Zucht. En ineens had ze een vreselijke ondraagelijke honger. MAMAAAA IK HEB HOMMER MAMA IK HEB ZOOOOOOOOO'N HOMMER. (en dan later thuis 1/4 boterham eten) Omdat ze totaal niet kijkt waar ze loopt, reed per ongeluk iemand met zijn karretje tegen haar aan. Dikke dikke dikke tranen. En brullen. Men ik was net van alles vergeten, dus moest nog kriskras de winkel door, met gillend kind achter me aan gesleept (want had per ongeluk een karretje zonder stoeltje. Meeeen, de volgende keer wordt het albert.nl geloof ik.

Ik ga even op de bank met een boek proberen te zennen geloof ik
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Heee, da's ook een leuk idee. Want meeeeennnn.... ik heb ook geen idee wat het dit jaar moet worden met SInterklaas. Speelgoed zat, boekjes zat. Ik geloof dat ze tegenwoordig knutselen nog het allerleukste vinden. Hahaha, dat wordt geen dure SInterklaas. Beetje klei, wat kleurboeken, punniksetje voor Lieke, nieuwe viltstiften en klaar zijn we

Eten.... Tja, normaal gesproken eet Sophie heel goed. Gewoon netjes 's ochtends een boterham, 10:00 u stuk fruit, 's middags 2 a 3 !! boterhammen, 15:00 u stuk fruit of koekje en om 18:00 u netjes een bord vol warm eten en toetje na. Echt niets op aan te merken. Maar soms is ze koppig, en wil ze laten zien dat zij ook wat te zeggen heeft... En dan wil ze NIETS. Jammer dan, dan maar aan tafel en niets eten. Maakt ons niet uit .

Maar goed, 't is makkelijk praten als het slechts af en toe moeilijk gaat met eten....... 't Is wel zo dat Lieke tijijijden geen groente heeft gelust. Maakte ik me eerst erg druk om, hielp niets, dus stress maar laten varen en gewoon iedere dag een vitaminepil gegeven. En er is haar nooit wat van overkomen. Toen ze een jaar of 3/3,5 was ging het opeens stukken beter. En nu eet ze als een slootgraver .

Tja... en Lynn is kennelijk ook zo'n koppig wijffie, hahaha. Lastig, hoor, Juul! Want je ziet je kind natuurlijk liever heel gezond eten.... En daar hoort groente wel bij! Is zo'n pannenkoek, gemaakt van "gewoon" beslag met daardoorheen gepureerde groenten, nog een ideetje?!?!

Hmmm... dit scherm staat al heeeel lang open. Even posten, dan een cursus geven tot vanmiddag 16:00 u en dan mss hiernog even.... See you!!

Q, fijne vakantie!!!
Succes met de cursus Xop.

Frans, wat balen dat ze ineens is omgeslagen. Ik "pleur" Yuma dan zo in de kar, zonder stoeltje. (Vind hij overigens nog best leuk ook) Als je niet wil luisteren dan kom je maar hier zitten, of je blijft daar maar even staan nadenken.

Hihi zie je het al voor je, een 2jarige peuterpuber die tegen een winkelrek aan staat!!!! Want ook in de winkel zetten wij hem gerust ergens tegen aan indien nodig. (aangezien de meeste van ons in plaatjes denken moeten jullie je vast wel voor kunnen stellen hoe ik dan in zo'n winkel loop, met een kind tegen een rek, hihi)

Frans, denk aan je eigen kreet: hetiseenfase!!!

Net lekker een halfuurtje gedut, schrik ik wakker van het geblaf vande hond van de overburen. Kon niet meer slapen, dus maar opgestaan.

Yuma huilde net even, maar is weer stil, dus die zal wel slapen.
Mijn kar was te vol . Zelfs garnaal Leen paste er niet meer bij. Ik loop gewoon weg dan met de mededeling dat ze kan komen omdat ik niet meer ga wachten. Haha dat helpt wel, alleen gilde ze vanochtend dus steeds dat ik haar vergeten was. En dan blijven pruilen en dat kan ze erg goed . Achteraf is het wel grappig, maar net vond ik het niet zo. Ik word ook zo boos op haar dan (haha inwendig hoor, voordat jullie denken dat ik haar in een winkel loopn uit te schelden). Werd er ook niet beter van toen ik merkte dat de orthopedagoog van de scholen waarop ik werk achter me stond bij de kassa. gezellig
Even zielug doen hier. Ik ben ziek...mijn dagen zijn gewoon te lang (6.30 tot 19.30 uur, zes dagen pw). Begin mijn weerstand te verliezen. Dur moet maar weer eens gepraat worden met papsie, net gebeld dat hij eerder thuis moet komen omdat ik het niet meer trek. Afgelopen zondag werd ik huilend wakker, puur omdat ik op moest staan. Gaat er toch iets niet goed

(maak jullie niet druk, ik ben mijn grenzen bewust aan het verkennen, maar nu heb ik dus de bodem wel bereikt).

Gister snel,snel geshopt. Voor de Sint en de verjaardag, beide voor Pipsie:

-mandje met boodschappen (nep 4,-- )

-gereedschapset (Zeeman 3 x 0,79 cent)

-houten treinset met allemaal zooi er bij (actie Trekpleister 24,--)

-kartonnen huis om op te kleuren, mee te spelen (kruidvat 9,-)

-AH poppen voor in de schoen (gratis :-) het arme kind is al drie weken niet meegeweest naar "de blauwe winkel".

-handpoppen van Fabeltjeskrant (oude AH actie van 1.5 jaar terug), ook gratis dus.

-soort van letterplank (HEMA) allemaal houten dingetjes met lettertjes erop (alle houten speelgoed is met 15% korting momenteel).

Ik denk dat ik de treinset uit elkaar ga halen; de grote onderdelen nu en de kleine bij artikelen met haar verjaardag (dit ivm Popsie).

Van mijn ouders krijgt ze nog een poppenbuggy (uit krantje van Intertoys ook e.o.a. aanbieding).

Grin, ja, inderdaad financiele crisis is hier ook toegeslagen (manlief werkt bij financiele instelling/verzekeraar en verwacht een grote ontslaggolf, ik geef alleen maar geld uit voor mijn bedrijf). Pipsie krijgt dus alle aanbiedingen die hier in het dorp te krijgen waren :-)

Popsie krijgt van mijn ouders een ton met houten blokken. Van ons krijgt ze ingepakt baby speelgoed van Pipsie. Als ik nog wat namens schoonouders mag kopen dan wordt dat denk ik Duplo.

De bel...
ha ha ha, heel herkenbaar.

Jasper wilt niet dat er iemand voor hem gaat lopen cq inhaalt.

Dan gilt hij keihard: Neeeeeeee, ikke!!! Weg jij!! En maait dan met zn armen. Dat kan in een winkel zijn of op straat. Maakt niet uit waar. Tis al iets minder, maar we krijgen het er niet zomaar uit.

vd week met loopfiets naar de winkel (klein buurtsupertje). Hij moest zn fiets parkeren naast de kassa en gewoon meelopen in de winkel. Gillen!! Hij wilde perse de fiets mee.

Gisterenavond is hij keihard op zijn achterhoofd gevallen. Flinke buil en bleef huilen en auw roepen. Hij is een kind van 2 seconden huilen en verder spelen. Dus die lange huilbui en auw blijven roepen was een teken dat hij echt veel pijn had.

Toen wij naar bed gingen ook besloten hem te wekken, een opdrachtje te laten uitvoeren (konijnknuffel pakken in zn bed) en midden in de nacht nog een keer te wekken.

(jep, zo hard is hij gevallen)

Ik maak m om 23 uur wakker. Pislink!!! Nijdig!!! Jasper, wakker worden, waar is nijn??

Na 5 minuten opgegeven. Zijn manier van reageren gaf mij wel aan dat hij niets mankeerde
koffie, zwart graag...
Ik koop niet in vlak voor sint of kerst. Maar in de loop vh jaar. Als ik iets leuks zie, neem ik t mee. Zo heb ik nu een:

sprookjesboek

dvd thom de tractor

dvd elias de boot (beiden soort thomas de trein genre)

piratenboot

houten boerderij

Ook wel handig want als t een paar dagen rotweer is, is mijn kind mega sjachie. Tis een echt buitenspeelkind.

Dan pak ik nog wel een iets uit de voorraad of als hij ziek en zielig is.

Pips, arm ding. Pas goed op jezelf he.
koffie, zwart graag...
Ach, Pips. Rustig aan he?! Eigen grens opzoeken is handig, maar doe niet te gek, he?!

Wow, arme Jasper. Hahaha, en jaaaa.... die reacties bij wekken ken ik. Ooit geprobeert om Lieke om 23:00 u wakker te maken om even te plassen. Hahahaha, nou....... dat hebben we nooit meer gedaan. Zo, wat was ze boos. Ook Sophie wordt nijdig, maar het lukt altijd net om haar eventjes rap te laten plassen en op het moment dat ze echt nijdig wil worden / wakker wordt, dan ligt ze alweer .

Zo. Ik ben uitgeput. Ik ga naar huis! Tot morgen!!!
Hai,

Pips, balen dat je ziek bent. Enneik vind ook dat er met Papsie gepraat mag worden hoor. Tis zo ook net alsof ie weg is.

Syl, arme Jasper. WEl grappig dat ie zo nijdig deed toen je hem wakker maakte. Als MIlena per ongeluk wakker wordt omdat we gaan kijken voor we nar bed gaan, is ze altijd erg enthousiast. HEY MAMA roept ze dan

Hey Xoppie *zwaai* Hoe is het met jullie?

Net met MIlena op de kermis geweest. Mileen heeft ook eendjes gevist, blikken gegooid (ahum arme kind kon niet verder gooien dan de plank waar sze op stond, maar gelukkig gooide de man van het ballengooien tegelijk met een bal en deed alsof het haar bal was. Zo lief, Milena was supertrots ), touwtje getrokken. Berg plastic zooi heeft ze nu en ze vond het allemaal prachtig. Verder in de draaimolen, Milena wilde steeds op de fiets en de motor en in een klein soort achtbaantje/treintje van varkentjes. Zo lief als ze dan zo enthousiast zwaait. En wat is ze al groot dan zeg *pinkt traantje weg*
Oh Milena krijgt dus:

Kassa

potloden

Dora stempels

Nijntje puzzel

in de zak

en verder ook nog wat dingen in de schoen: schaartje, winnie the pooh borstel, spiegeltje toilettas en tandenborstel ding. Hmm en nog wat volgens mij, maaar ik ben het al weer vergeten. Ahum, ik ben wel van de sint geloof ik, dus zit er dik in dat ik er nog wat bij haal
Pips, rustig aan he, je hebt nu duidelijk je grens wel bereikt

Leuke cadeautjes, Frans! Misschien vindt ze een theeserviesje ook wel leuk, bij de Hema hebben ze een leuke in een rood soort van picknickmandje. Lynn is er gek op en schenkt ons continu thee in en espresso.

Syl, ik moet wel lachen om jouw verhaal dat er niemand voor Japser mag lopen, maar kan me voorstellen dat het niet altijd leuk is. Hoe is het nu met zijn hoofd? Zielig hoor!

Voordeel van Lynns niet slapen 's middags is dat ze 's avonds direct gaat slapen. Geen geroep meer, we hoeven niet nog een keer terug naar boven, ze is gewoon doodmoe. Maar ook op het kdv slaapt ze dus niet. Ze is wel nog wat aan het kwakkelen met haar buikje, heeft nu alweer een paar dagen diarree, dat heerst blijkbaar op het kdv.
Pips beterschap meid!!

Juultje jij ook beterschap met Lynn.

Syl, hoe is het nu met de bult van Jasper?

Yuma huilt ook nooit lang, behalve toen ik hem met die stok "mepte" Ach arm ding, hij heeft nu een kuiltje in zijn wang, zal er dus altijd aan blijven herinnerd worden dat ik hem dat aan gedaan heb, telkens als ik dat kuiltje zie.

Frans, ajjjj de orthopedagoge achter je. Ik wordt wel boos op Yuma hoor in een winkel, schelden doe ik niet/nooit. Maar zeg wel erg duidelijk wat ik ervan vind.

Xop, uh ben het weer vergeten, even naar beneden scrollen.

Nou vandaag weer vrijdag, weekend voor de meeste van ons!!!

Ik mag weer dit weekend werken, hierna nog 1 weekend en dan ben ik er 3 vrij!! JIPPIE!!!! eindelijk

Indian, gelukkig nog 1 weekend en dan lekker 3 weekenden vrij! Alvast werk ze!

Juul, fijn dat lynn nu zonder mopperen s'avonds gaat slapen. Hoe laat ligt ze er nu in dan? En is ze aan het eind van de dag nog te genieten?

Frans, schattig die Milena heel lief zwaaien in draaimolen. Leuke plastic zooi idd, die in no-time stuk is. Hier vorige weekend kermis gehad.

Pips, doe je nu wel ff rustig aan! heel goed dat je aan de bel hebt getrokken bij manlief.

Syl, owww die arme Jasper. Zielig he, zo'n ei op zijn hoofd.

Waar zijn merel en Tiramam?? Alles goed bij jullie?

Merel nog aan de verf en Tiramam al scriptie verdedigd?

Jasper begint ook wat te rommelen met zijn middagslaapjes. Had zondag t/m dinsdagmiddag niet geslapen en was ook snel geirriteerd overdag en vanaf uur of 5 was echt weinig nog goed. Nu heeft hij woensdag en donderdagmiddag geslapen en is weer stuk vrolijker.

Verder druk met verjaardagsvoorbereidingen voor Laura. Dan nog sint maarten en kinderfeestje laura. Gezellige boel. Heb ik ook lekker as dinsdag vrij. Werk vandaag en dan pas volgende week vrijdag weer. Heerlijk!

Kom straks nog wel ff langs.

haaai dames, ff snel. Ga zo naar school. Ik heb het even paar weken druk, moet veel werken want ga over 2 weken 5 dagen naar Zweden, en ik neem geen vakantiedagen op. Gevolg is dat alles heel kort op elkaar zit qua werken. pffff Valentijn heeft vannacht heel slecht geslapen en wij dus ook. Hij wilde giser middag ook niet slapen, dat is weer iets nieuw. Gevolg is dat de rest van dag niet zo relaxt meer is. Hij valt dan veel, is hangerig, niet meer willen eten. nah ja. HET IS EEN FASE

Ben nog helemaal niet bezig met Sint, shame on me.

Woensdag ben ik naar een voorsteling geweest van het zandkasteel. Was helemaal geweldig.Erg leuk, een echte aanrader ook voor jullie en de kids, ze treden door het hele land op volgens mij. Valentijn heeft de hele tijd zitten stralen en heeft het er de hele tijd over.

We zijn ook bij een school gaan kijken, montessorri school. Spreekt mij erg aan,vriend iets minder, maar we gaan in ieder geval nog een andere school bezoeken, dus de race is nog niet gelopen.

Sorry voor ego bericht!

Heb even geen tijd om op de rest te reageren, komt wel weer.

Daaaag fijne dag allemaa,

Merel
Werk ze merel. We zien je vanzelf weer als je het rustiger hebt!!

Ik dacht dat tiramam gister haar scriptie moest verdedigen. Maar pin me er neit op vast!!!

Scooby, da's lekker, weekje vrij!! Geniet ervan.

Ja hier nog 2 weekenden (dit weekend meegerekend) en dan eindelijk 3 vrij!!! Wel weer 3 bomvolle weekenden maar ja.

Nou kom straks nog even, voor het eten weer aanbrandt!!
Hoi Hoi Hoi,

ff snel, heb hier een sterk verwaarloosd, dus op het moment nogal aandachtsgeil, meisje om me heen hangen.

Gister mijn scriptie verdedigd en geslaagd met een 7.8!

Vorige week 6dgn achter elkaar gewerkt (het lot van iemand met een 0 uren contract, pakken wat je pakken kan, je weet nooit wanneer ze je weer nodig hebben), eergister naar zeeland getreind en gister na verdediging weer terug, ben beeeetje gaar.

Kom snel weer bijlezen en op iedereen reageren!

Ow ow ow en Indian en Syl, tnx voor jullie aanmoedigingen op hyves!
JOEHOE TIRAMAM, GEFELICTEERD!!!

Super zeg, mooi cijfer ook.

Ga je nu ander werk zoeken met meer zekerheid?? Dus geen 0-uren contract?

Nou ga lekker genieten van Marit en rust even lekker uit. Dat heb je echt wel verdiend na al die zware jaren, en dan heb ik het niet alleen over het studeren,

Joepie Tira, super gedaan!!!! Gefeliciteerd!

Waar woon je tegenwoordig eigenlijk? Wat is je adres?
Hoera, Tira, super!!

Gefeliciteerd hoor, lekker gevoel? Nu ff lekker genieten, samen met Marit.

Scooby, Lynn gaat om half 8 naar bed en slaapt dan om kwart voor 8/tien voor 8.

Wat gaan jullie doen met Laura's feestje?

Wat leuk, Merel, naar het zandkasteel! En Valentijn ook al aan het rommelen met de middagslaapjes dus.

Lynn heeft vanmiddag op het kdv wel een uurtje geslapen. Ik heb hen gezegd dat ze zelf maar moeten kijken of ze moe is en als ze denken dat ze moet slapen, ze haar lekker op bed moeten leggen. Maar ze weten ook hoe Lynn 's avonds kan spoken en laten haar dan dus niet zo lang liggen, na een uur hebben ze haar wakker gemaakt. Fijn hoor, dat ze zo meedenken!

Man is er vanavond niet en Lynn en ik hebben het zo gezellig gehad met z'n tweetjes. Geen geruzie, geen gemopper, alleen maar leuk. We hebben lekker 'de wereld is mooi' gekeken (opname) en doorgespoeld naar alle liedjes, geluid lekker hard en zingen maar. Super om haar dan zo te zien genieten
Ja dat zijn echte geniet en smelt momenten Juultje!!

Kan ook zo genieten van ons kereltje!!! Zwijmel nog dagelijks bij hem weg, ook als ik thuis kom van werk en zie hem dan lekker slapen!!!!

Yuma gaat hier tussen 19:30-19:45u naar bed. Meestal slaapt hij heel snel, soms ligt hij om 20:15u nog wakker, tenminste zijn hoofdje komt omhoog als ik of man kom kijken. (hij kruipt soms nog wel eens onder de deken, de we checken het altijd even!!! Alhoewel het al erg lang geleden is dat hij het gedaan heeft)

Zandkasteel, leuk!!!!! Merel.

Scooby, fijne verjaardagsfeest gewenst!! Dinsdag is ze al weer jarig!! Wordt al echt een grootte meid!!!

Yuma vanmorgen 2u me man mee geweest met de vrachtwagen (srachtwagen zegt hij zelf) Je ziet hem dan echt genieten!! Zo leuk!!!!!
Wat leuk, Indian, dat hij zo geniet op de vrachtwagen.

Ik heb net even bij Lynn gekeken, ze ligt heerlijk te slapen. De wekker op het krukje naast haar bed staat naar haar toe getrokken, zal ze nog wel even het lichtje hebben aan gedaan. Berg knuffels in bed en heel diep in slaap *zwijmel* Wat kun je toch veel houden van je kindje he!

Hi!

Tira!!! Wowwww Gefeliciteerd man! Super cijfer. Geniet ervan.

Jasper gaat als ie s'middags slaapt rond 19.30 / 20.00u naar bed. Ander rond 19.00uur. Op het moment gaat laura eerder naar bed, die gaat elke dag rond 19.00u.

Zondag is hier het 'grote mensenfeest' zoals we het noemen. Woensdagmiddag het kinderfeest. Dan gaan we een zeemeerminnenfeest maken. We gaan op zoek naar de schat in zeemeerminnenoutfit en vissenpak voor de jongetjes die komen. Ze gaan allemaal dingen doen zoals fotolijstje versieren, snoephappen, vissendans etc. Na elke opdracht krijgen ze puzzelstukje van een foto waar de lokatie van de schat op te zien is. In de schat komen de uitdeelcadeautjes. Is het wat?

Vanavond bezig geweest met de barbietaart. En het is gelukt. Echt supergaaf geworden. Ga zondag foto's maken. Zal ik nog laten zien.

Ga mijn bed opzoeken.

greetz Cathy

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven