M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren
ha ha ha, frans!

Denk dat hij idd ook buisjes krijgt al is hij niet doof, zelfs als ik heel zacht tegen m fluister in het donker hoort hij me.

Zn amandelen zijn ook aan de grote kant dus kan ook goed zijn dat ze een combi doen. Buisjes en amandelen ofzo.

ben benieuwd.
koffie, zwart graag...
Milena heeft ook enorme amandelen trouwens. Was pas bij de dokter voor iets anders en toen heb ik hem er even naar laten kijken. Hij vond ze ook groot, maar omdat ze eigenlijk bijna nooit ziek is, hoeven ze er niet uit. Wel als ze vaak oor of keelontsteking zou krijgen. Zoals Jasper dus. Ik ben ook benieuwd wat de kno arts gaat zeggen.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Oei Sylvester, dubbele oorontsteking, dat doet zeeeeeer. Arme Jasper! Doet t m heel veel pijn als hij plat in bed ligt? Dan wil het wel eens een beetje helpen als je zijn hoofdeinde iets omhoog zet. Gek idee dat het alweer 3 jaar geleden is he!

Indian (wil af en toe nog SA neerzetten), leuk dat meer mensen op de hoogte zijn en je positieve reacties krijgt! Hoe voel jij je nu? Hoe gaat het nu met Yuma op de psz? gaat het al wat beter?

Merel, ow ow ow ze worden groot he (dramatische zucht), super dat Valentijn het principe van het aapje snapt! Vieren ze waar jij woont ook sint maarten of is het alleen op het kdv? In deze regio vieren ze het wel, vroeger was dat zoooooo leuk en superdruk altijd. Laatste jaren minder, had vorig jaar maar 6 kindjes aan de deur!

Frans, lekker opgeschoten met de kamer? Krijgt TW een nieuwe kamer? Ben je nog een beetje mobiel?

Juultje, heeft het uberhaupt nut op Lynn op de mat te zetten als ze compleet over de zeik is? Snapt ze de reden dr achter? Ze is nog maar 2 he, oorzaak gevolg lukt niet altijd dan.

Scooby, gefeliciteerd met Laura!!!!!!!!!!! Gaan jullie (incl Jasper) vanavond nog langs de deuren? Echt balen van het weer, hoop dat het vnv iets beter wordt.

Xop, hoe is het nu met je moeder? Heb je het CIZ al gebeld? Die weten waar ze recht op heeft en wat de mogelijkheden zijn wat betreft zorg (en vergoeding daarvan). Je moet dr wel bovenop zitten want ze proberen je vaak met de goedkoopste oplossing het bos in te sturen, terwijl dat heel vaak niet de meest geschikte/benodigde is.

Whahahaha op dit moment ben ik met Marit liedjes aan het oefenen (èèèèèèlf novèèèèèmber) maar ze vertikt het om mee te doen. Ze heeft op de psz een lampion gemaakt maar die haalt ze constant van het lampje af. Nu loopt ze dus met alleen het lampje door het huis. ***zucht*** moet ik daar nou weer mee. Oooow, nu zit ze met dat stokje de kat te porren, die dus op dit moment aan het lampje hangt, neeeeeeee.

Sinterklaas komt ook steeds meer he, krijg niet aan haar verstand dat sinterklaas geen kabouter is. Kijk Marit dat is sinterklaas! Marit: neeeeee bouter!!!! en dat is zwarte piet! M: Pizza?? Je lacht je slap hierzo op het moment. Heeft het verstand van haar vader zullen we maar denken.

Aaah ik werd net gebeld, stuiter stuiter. Heb via email vanmorgen een sollicitatie verstuurd, mag volgende week al op gesprek komen! Is een functie binnen de GGD (dus ambtenaar, grijnz) jeugdgezondheidszorg! ooooooow ik hoop het zooooooooo.
Heee, wat "grappig".... Lieke heeft ook enorme keelamandelen. Is me al wel vaak opgevallen, maar 't kind is zo gezond als ik weet niet wat, dus ik heb dat nog nooit tegen iemand gezegd. Nooit aan gedacht, zeg maar. En nu jullie het zo schrijven.... nu bedenk ik me opeens weer dat zij dat ook heeft. Nah ja... nutteloze info

Merel; die alarmknop heeft ze, net als een telefoon naast bed. Ze kan mij zo bellen; ben in 3 minuten bij haar. Alarmknop wil ze niet om, maar hangt ook naast bed. Maar ja... ze heeft die "trigger" om te bellen/alarm te slaan nooit gehad. Ze is op bed gegaan met het idee nog even te gaan slapen, en verder weet ze niets meer. Tja.... dan wordt het lastig.

2 Zussen en broerlief gaan naar gemeente om e.o.a. vorm van hulp (CIZ??!!) aan te vragen. Ook Thuiszorg wordt gevraagd voor extra hulp wanneer nodig enz. Kijk, wij komen allemaal vaak bij mijn moeder. Buurtje houdt de boel bij elkaar wat in de gaten enz. Dus er wordt wel op haar gelet. Maar als ik haar weer bevuild in bed vindt, en het huis overal vies, dan zou ik heel graag op dat moment een instantie willen kunnen bellen die de boel wil schoonmaken, mijn moeder wil douchen enz. En ook als de situatie niet erg genoeg is voor zh, maar wel dusdanig dat er iemand snachts moet blijven.... dat dan Thuiszorg dat op zich wil nemen. Want geen van alle kids (ik ook niet) wil die verantwoording op zich nemen....

Anyway; er wordt aan gewerkt .

Juul; heeft Lynn nog boze buien gehad? Erg, he?! Ik voel me ook altijd zo machteloos als Sophie dergelijk gedrag vertoont. Want ik weet dat zij het eigenlijk ook uit machteloosheid/frustratie doet. Best zielig, maar erg moeilijk om te doorbreken. Bah. Hopelijk groeien ze er snel overheen

Verder nog erg druk met vanalles. Heb net even lekker een drie kwartier gerend; ga zo even douchen, nog even werken, dan St.Maarten lopen en dan te bed !!
zwaaaai Frans en Syl!
en Xop
Heeee goed, man, Tira!!! SUCCES! EN thanx voor je CIZ-info! Is dus inderdaad hetgene waar we gaan informeren/aanvragen; handige voorkennis

Hhahaha, Sinterklaas=kabouter
hahahaha ben beetje hyper, valt t op (gaat nog even een rondje springen)
Dubbele oorontsteking....... oooohh die arme ziel. ZOooo pijnlijk. Krijg je uberhaupt nog antibiotica? Ik weet dat dat ook niet zaligmakend is, en ik weet dat de policy tegenwoordig is dat je minimaal 3 dgn moet wachten of het vanzelf over gaat maar oeiiiii.... het is zo pijnlijk! Ik heb toe Sophie klein was, er wel eens een dag erbij gejokt tegen de doktersassistente. Ik kon het echt niet langer aanzien. En AB werkt dan wel super (Maar ik ken de nadelen ook, hoor)
Hmm die bel/alarmknop heeft weinig nut bij mensen met diabetes. Als ze heel laag in dr suiker zit, weet ze echt niet wat ze doet of moet doen (ben ook ervaringsdeskundig, en das echt zo, je doet de raarste dingen op zon moment, in de sloot fietsen enzo). En als ze m niet om wil houdt het al helemaal op. Het CIZ geeft dit ws als indicatie, hamer dr op dat dat niet werkt he!

Wat vindt je moeder er zelf van?
vorige keren kreeg ik gelijk AB omdat ik altijd al dagen afwacht voordat ik ga. maar deze ha is t type, niet zeiken gewoon doorgaan ens chrijft nooit iets voor.

Tira, hij huilt idd heel erg in bed.

Ik dacht altijd dan de amandelen die bungelende dingentjes in de keel waren. Dat zijn ze dus niet. Grappig he....dat je op je 33e nog wat biologieles kan krijgen....lol.

Xop, is een verzorginghuis niets voro je moeder? Of zo'n aanleunwoning bij verzorgings/bejaardenhuis?

Daar worden ze goed in de gaten gehouden en toch wat zelfstandig wonen nog.

Tira, goed nieuws zeg! nog een weekje wachten dus.

jasper zegt zwarte piet tegen sinterklaas....

sint maarten doen we hier niet aan geloof ik. Zal t vanavond wel merken ha ha ha Heb wel snoep in huis (das toch zo of is dat halloween??)

Indian en sa?? Die link snap ik niet
koffie, zwart graag...
Indian heette 'vroeger' anders .

Ik zit hier met een moe maar erg wakker meisje. Heeft al een tijdje in bed gelegen maar is niet gaan slapen. Zit nu pippi te kijken, is niet vooruit te branden. Gossie, zit je dan
Sylvester, krijgt hij nu ook geen AB?
dan weet ik al hoe ha ha ha

ik vroeg me steeds af waar die naam vh schema vandaan komt.

als je op t schema gaat staan, zie je een link verschijnen
koffie, zwart graag...
nee, voor t eerst niet nee.

Drama, want t wordt steeds erger
koffie, zwart graag...
Vandaag toch nog een paar keer 'ruzie' gehad met Lynn, nu net nog. Mijn ouders waren er vandaag en die maakten even lekker een spugende, slaande en schoppende Lynn mee, net toen ze weg wilden gaan. Wel weer gekalmeerd inmiddels. Hopelijk gaat deze fase snel voorbij!

Merel, goed dat die wekker werkt bij Valentijn! Bij Lynn niet helaas, zij heeft 'm ook.

Lekker Frans, dat je op deze manier toch aan het werk blijft. En af en toe een dagje vrij is ook wel fijn. Haha, Tinky Winky, heeft Milena leuk bedacht! Hopelijk is ze niet teleurgesteld als hij straks toch anders blijkt te heten

Ah, Syl, wat sneu voor Jasper!

Tira, het is voor Lynn ook een plek om af te koelen, anders gaat ze steeds door. En ze snapt het wel hoor. Vanmorgen had ze er ook gezeten en ze begon vlak daarna weer opstandig te worden en met speelgoed te gooien. Dat wil ik niet, want dan gaat het kapot, dus ik heb haar gewaarschuwd, dat als ze nog een keer zou gooien dat ze dan op de mat moest. Ze had haar hand al omhoog om te gooien, die heeft ze een minuut omhoog gehouden (ik ging door met speelgoed opruimen) en daarna legde ze het heel zachtjes neer en zei: kijk mama ik heb het heel zachtjes neergelegd. Er blijft dus zeker wel wat van hangen.

Goed zeg, dat je een gesprek hebt!

Succes met je moeder, Xop, en het regelen van de juiste zorg!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
hallo dames,

Even kort, want Emdin kan elk moment wakker worden. Vandaag teruggekomen uit Duitsland en gelijk van dit pokkeweer. In Duitsland hebben we zon en droog weer gehad. Het heeft er ook geregend, maar dit was alleen 's nachts.

Zelfs Emdin (en mama) heeft zijn eerste Sint Maarten meegemaakt. Afgelopen zondag hebben we de optocht in Asperden (Duitsland) gezien en onze gastvrouw had voor Emdin ook een lampion geregeld en een zak met snoep. Was heel bijzonder om dit mee te maken. Overal in dat dorp verlichte huizen met lampionnetjes en de optocht met een "echte" Sint Maarten op een paard, gevolgd door alle schoolkinderen met eigen gemaakte lampionnen, drie muziekverenigingen. De vrijwillige brandweer begeleide het geheel met fakkels.

Verder hebben we het heerlijk gehad. Veel gedaan, gewinkeld, meerdere kerken bezocht. Leuk voor in het schema, Emdin is helemaal weg van kerken en natuurlijk tractors. De eerste dag op het vakantieadres mocht hij (en ik) meerijden op een echte tractor. Tjeetje wat is dat ding groot en hoog. Zijn vakantie kon niet meer stuk. Ook hebben we nog een rijtuigtocht gemaakt van 1,5 uur door de omgeving en Emdin heeft een paar rondjes op een pony gezetten.

Ik kom later nog wel meer schrijven. Heb even kort jullie verhalen gelezen en zal later reageren.
ow juul, vooral dat spugen lijkt me echt heel erg.

Ga je soms niet twijfelen of ze jou wel lief vind? Ik zou dat nl steeds op mezelf betrekken als Jasper zo tegen mij zou doen. Een keertje niet maar zo erg.

Dikke knuf voor jou, lijkt me geen pretje. Fiks temperament in lynn dus.

Q, wat een leuke vakantie heb je gehad!!

Emdin gek op kerken, best bijzonder. Traktors zijn echte jongensdingen he, die vinden alles met wielen gaaf.

En zo lief dat de gastvrouw Emdin zo erin betrok
koffie, zwart graag...
Juul, voordat je gaat twijfelen: ik denk dat Lynn zo boos tegen jou doet, juist omdat ze je lief vindt. Daardoor durft ze zich bij jou helemaal te laten gaan. Niet leuk, wel begrijpelijk, want ze weet dat jij van haar houdt en haar toch wel lief vindt. Ik kan bv heel erg boos worden op vent. Niet dat ik naar hem spuug ofzo, maar ik word nooit zo snel boos en op vent af en toe wel. Maar wel maken het altijd weer goed. Je durft boos te worden op de mensen die om je geven.

Ow vent en het kleine dametje komen eraan. even begroeten!

Doeii
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Nee, ik twijfel niet of ze me wel lief vindt. Ik krijg gelukkig verder de hele dag door knuffels van haar, het is ook een grote knuffelkont! Daarom dus geen twijfels hierover. En wat jij zegt Frans, zo werkt het ook denk ik, ze zet zich af tegen degene die het dichtste bij haar staat en dat ben ik.

Q, klinkt goed, je vakantie! Leuk dat Emdin zo bij sint maarten werd betrokken. Ik heb hier net een groepje aan de deur gehad, ik had er helemaal niet meer aan gedacht. Gelukkig heb ik nog een zak met smartiedoosjes liggen.

Syl, Lynn heeft inderdaad goed temperament, geen idee waar ze dat vandaan heeft, want wij hebben dat allebei niet.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Nah de lampionnen optocht was erg leuk, het mandarijntje wat Valentijn kreeg werd meteen gepeld en opgegeten.

Tot laters!

Merel
Hoi, nog niet alles gelezen.

Maar zag dat Syl iets niet snapte. Voordat viva veranderde heette ik heir sophie-anne maar het - (streepje) ging niet op de nieuwe viva dus moest iets nieuws verzinnen.

Er is hier echt veel geschreven....

Kom straks weer terug, ruik hier een poepbroek.
Zo, zal eens bijlezen. Loop een hele pagina achter!!!!

Oh Syl, dat is niet fijn. Wanneer kun je terecht in het ZH?

Leuk die herinnering. Weet dat niet meer uit mijn hoofd.

Ik ben jaloers Frans. Wilde ook effe dutten gistermiddag maar Yuma niet. Heb dus nauwelijks geslapen, en was super gezellig (ahum!!!)

Nee hoor Frans, valt niet op, hihihihihi.

Ja lekker he, spekjes erdoor heen, mmmmmmm

Q, klinkt goed je vakantie. Leuk die optocht en dat ze iets geregeld hadden voor Emdin. En een huifkartocht ook altijd leuk!!!

JA, leuk, leuk, leuk de SINT!! Hihi misschien heb ik er wel meer zin in als Yuma,

Schoonouders zijn nu ook op de hoogte, of had ik dat al gezegd??? Gisteravond maar even verteld, en schoonmoeder snapte de tekening in 1 keer!!! Nu maar hopen dat ze ook echt haar mond houd!!

Whahahahahaha Leuk Tiramam....duim voor je!!!!

Met Yuma gata het super goed op de PSZ. Hij heeft maar 2 keer een momentje gehad dat hij huilde bij het weg brengen, sindsdien gaat het super goed!!!!

Vanmiddag gaat hij spelen bij zijn meisje!!!

Yuma kent de sint en zwarte pieten wel, ook bij naam. Heel soms wisseld hij het nog wel eens om, zegt hij zwarte piet tegen de sint.

Nou, ga er even met de hond uit, heb nu lang genoeg hier rond gehangen (hihi houd de mens van de straat) en dan even nar de markt, fysio en Yuma weg brengen.
schandalig, ben ik de laatste die hier geweest is!!!!!

Nou tot straks allemaal
Hahaha, Indian, ik zal zorgen dat we je niet nog eens teleurstellen vanavond .

Leuk dat je schoonmoeder het in een keer door had! Gniffel, en haar mond houden doet ze vast niet; dit is toch weer supernieuws!!

Sophie was vanochtend supergroot op de PSZ. Ik moest snel naar mijn werk, en had dat tegen haar gezegd in de auto. Ook met wegbrengen van Lieke eventjes daarvoor was het al ter sprake gekomen. Anyway; we komen de PSZ binnen, Sophie draait zich om, zegt: "Kusje, mama, en dan moet je maar weggaan, hoor! Anders kom je te laat". En ik mocht gaan.......

Supertje.

Op dit moment is ze heeeel sneu. We zouden Lieke ophalen van gym (Sophie had haar gym eventjes daarvoor al gehad), maar toen belde een moeder dat zij Lieke wel meenam want haar dochtertje wilde graag met Lieke spelen. Prima, natuurlijk.

Alleen Sophie helemaal in tranen. "Ik wil met Lieke spelen. Ik mis Lieke. Waar is Lieke nou? Komt Lieke wel weer thuis". Ocharme....

Q; lekker vakantie!! Fijn dat je genoten hebt. Weer is hier wel k*t, je!

Sophie is gisteren meegeweest met Lieke (en mij, natuurlijk) te St. Maarten lopen. Echt belachelijk veel snoep opgehaald; ik weet niet hoe ik dat met een beetje fatsoen weg kan moffelen. Lollies heb ik al weggegooid, dat wel. Maar goed, Fietje heeft anderhalf uur!!!!!! in de wind en beetje regen gesjouwd. Toch knap.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven