VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
41????

Dat zou ik toch pijnlijk vinden! En dan te bedenken dat mensen altijd een leeftijd noemen die nog iets lager ligt dan wat ze écht denken
Heb je nog meer taarten gemaakt, nee toch zeker?
Ja, we gaan hem nu volmaken vanavond hoor, maar ik wil wel zo naar bed!
Degenen die morgenochtend komen, of misschien Vrolijk vanavond al, worden gek van onze postings!
zeg dat nou niet Morrie!
Deze knul had echt geen idee van leeftijden. Gokte van een nog jongere collega dat die 45 was en van mijn collega van 55 dat hij 34 moest zijn.

Als de rest nou niks had gezegd had het pijnlijk kunnen zijn, maar de storm die ontstond na zijn antwoord zei mij genoeg en daarom was het alleen maar hilarisch.
Ik moet nog wel een foto in een vriendenboekje plakken. Heb ik even geprint net.

Zo'n vriendenboekje, daar is Schorrie toch ook nog te klein voor?

Wat wens je mij toe? is een van de vragen. Hij snapt echt niet wat hij daarop moet antwoorden.
jawel drop, ik heb er meer gemaakt.

Moet binnenkort aan een Carsexemplaar voor Boef beginnen, dat wordt nog een &*^%$ klus..

Hoeveel berichten nog?
quote:dropje schreef op 06 november 2008 @ 22:14:

zeg dat nou niet Morrie! ik doelde op je posting van 22.13u!
Nog minder dan 50
Ik ga dat taartenboek voor Sint vragen trouwens.
een vriendenboekje??? dat is toch echt iets voor oudere kinderen? Heb er pasgeleden een ingevuld voor vents nichtje, maar die wordt 8 in december.
Ik wil nog wel meer taarten zien! Hoe maak je die?
welk boek Morrie? Die van Nippo?
Laatst een vriendenboekje ingevuld namens Wiske. In 'mijn' tijd had je poëziealbums, maar die bestaan zeker ook niet meer he?

Toen zwager afstudeerde.

Je bakt een taart van biscuit, snijdt die in 2 of 3 lagen die je vult met iets lekkers. Smeert hem af met botercreme en bekleedt hem met marsepein of fondant. Marsepein is het makkelijkst (ook om zelf te kleuren), maar dat lust ik niet, veel kinderen trouwens ook niet, dus ik gebruik vooral fondant.
Taartenboek? Klinkt goed! Maar volgens mij had Vrolijk het toen over een soort van kant en klaar pakket, of niet?
Jamaar poezie-albums waren wel echt meidenitems volgens mij. Kan me althans niet herinneren dat ook jongens zo'n ding hadden, al schreven ze wel in de jouwe als je hem gaf. Ik had mijn hele klas van de lagere school erin staan, is leuk om na te lezen!
Wow.... I'm impressed! Als het niet meer wil vlotten als jurist kun je altijd nog banketbakker worden, Athena!
quote:dropje schreef op 06 november 2008 @ 22:18:

Taartenboek? Klinkt goed! Maar volgens mij had Vrolijk het toen over een soort van kant en klaar pakket, of niet?Volgens mij bedoelde ze toen een starterspakket met gekleurde fondant/marsepein dat je kunt kopen. Een pakket voor een complete taart ken ik niet. Lijkt me ook lastig, want je hebt best veel tools nodig om de wat ingewikkelder dingen te fabrieken.
Ja, dat taartenboek van Nippo.

Marsepein vind ik heerlijk!

En jouw taarten vind ik er echt subliem uitzien Athena.

Schorrie heeft een vriendenboekje voor zijn verjaardag gekregen. Dat heb ik in de kast gelegd voor over een paar jaar. Ga hem daar echt nog niet zijn vrienden mee laten afstruinen.
Nououo, er zit niet echt geld in die business hoor. Of je moet cursussen/workshops gaan geven en daar waag ik mij niet aan.
hm, ik zou best wel eens een aangeklede Schwarzwalder Kirschtorte (of zoiets) willen maken! Een niet aangeklede is ook al goed, trouwens.
Taartenboek van Nippo is superleuk, vooral voor de inspiratie. Ik vind op een aantal platen de afwerking wel veel te slordig, maar je kunt er hele leuke ideen uit opdoen. De jongens hier gebruiken het als kijkboek, vaak mag ik het zelf niet eens doorbladeren van ze.

Boefje roept ook dat hij later bakker wordt. Schurk wordt chefkok, dus we zitten gebeiteld!
Maar dat zijn toch geen beklede taarten drop? Of heb ik nou de verkeerde voor me?

Die kun je volgens mij ook heel goed met zo'n oetkerpakket maken...ff zoeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven