Napraattopic 58
donderdag 24 maart 2016 om 18:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 6 april 2016 om 20:38
quote:ThunderassMan schreef op 06 april 2016 @ 20:37:
[...]
Nee hoor, hoeft niet. Als je 'm maar niet doormidden scheurt vermoordt. Stempassen hebben ook gevoel, weet je.De mijne heeft een stem als scheurpapier
[...]
Nee hoor, hoeft niet. Als je 'm maar niet doormidden scheurt vermoordt. Stempassen hebben ook gevoel, weet je.De mijne heeft een stem als scheurpapier
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 6 april 2016 om 20:55
quote:Lady_Voldemort schreef op 06 april 2016 @ 20:54:
Kan iemand mij ook even tegenhouden?Ja hoor, kom maar. Ik knijp je eerst wel met een en tegen de tijd dat je die kriebel zat ben haak ik je pootje zodat je ook nog even ligt.
Kan iemand mij ook even tegenhouden?Ja hoor, kom maar. Ik knijp je eerst wel met een en tegen de tijd dat je die kriebel zat ben haak ik je pootje zodat je ook nog even ligt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 7 april 2016 om 08:02
Ik vind mijn stempas zó mooi, dat ik em lekker gehouden heb. Ik denk dat ik em inlijst, als trofee van van het feit dat ik voor het eerst sinds ik stemrecht heb er geen gebruik van heb gemaakt.
Verder eens met TAM: vermoorde stempassen maken mij verdrietig.
Verder eens met TAM: vermoorde stempassen maken mij verdrietig.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 7 april 2016 om 08:03
quote:Solomio schreef op 07 april 2016 @ 08:02:
Ik vind mijn stempas zó mooi, dat ik em lekker gehouden heb. Ik denk dat ik em inlijst, als trofee van van het feit dat ik voor het eerst sinds ik stemrecht heb er geen gebruik van heb gemaakt.
Verder eens met TAM: vermoorde stempassen maken mij verdrietig. Ja.
Verder eens met TAM: vermoorde stempassen maken mij verdrietig. Ja.