Napraattopic 58
donderdag 24 maart 2016 om 18:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 6 april 2016 om 20:21
woensdag 6 april 2016 om 20:22
woensdag 6 april 2016 om 20:23
quote:Lady_Voldemort schreef op 06 april 2016 @ 20:21:
[...]
Dat ook ja Als eerder op de dag duidelijk was geworden dat de 30% gehaald zou worden, had ik nog wel overwogen om te gaan stemmen. Maar lig met stevige verkoudheid en een koortsig hoofd op bed dus dat helpt ook niet echt mee.
[...]
Dat ook ja Als eerder op de dag duidelijk was geworden dat de 30% gehaald zou worden, had ik nog wel overwogen om te gaan stemmen. Maar lig met stevige verkoudheid en een koortsig hoofd op bed dus dat helpt ook niet echt mee.
Tjezus, wat vals
woensdag 6 april 2016 om 20:26
quote:Lady_Voldemort schreef op 06 april 2016 @ 20:22:
[...]
In hoeverre zou een raadgevend referendum daaraan kunnen bijdragen dan?De politici's riepen gisteren als je nee stemt stem voor je poetin met andere woorden de situatie in het oosten van de wereld ligt op scherp. En de relatie Rusland EU staat op spanning.
[...]
In hoeverre zou een raadgevend referendum daaraan kunnen bijdragen dan?De politici's riepen gisteren als je nee stemt stem voor je poetin met andere woorden de situatie in het oosten van de wereld ligt op scherp. En de relatie Rusland EU staat op spanning.
woensdag 6 april 2016 om 20:28
quote:Ttass28 schreef op 06 april 2016 @ 20:26:
[...]
De politici's riepen gisteren als je nee stemt stem voor je poetin met andere woorden de situatie in het oosten van de wereld ligt op scherp. En de relatie Rusland EU staat op spanning.Ah, okee. Nou als dan toch WO III binnenkort uitbreekt: mijn welgemeende excuses.
[...]
De politici's riepen gisteren als je nee stemt stem voor je poetin met andere woorden de situatie in het oosten van de wereld ligt op scherp. En de relatie Rusland EU staat op spanning.Ah, okee. Nou als dan toch WO III binnenkort uitbreekt: mijn welgemeende excuses.
woensdag 6 april 2016 om 20:32
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 06 april 2016 @ 20:19:
Stempas verscheurd.
Ik voel er niet zoveel voor me voor allerlei karretjes te laten spannen door gasten die het referendum gebruiken om een heel ander punt te maken. Vond het zo manipulatief.Ik dacht dat je vond dat Oekraïne eerst maar eens zelf orde op zaken moest stellen alvorens de EU er geld in pompt ?
Stempas verscheurd.
Ik voel er niet zoveel voor me voor allerlei karretjes te laten spannen door gasten die het referendum gebruiken om een heel ander punt te maken. Vond het zo manipulatief.Ik dacht dat je vond dat Oekraïne eerst maar eens zelf orde op zaken moest stellen alvorens de EU er geld in pompt ?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
woensdag 6 april 2016 om 20:35
quote:MevrouwJack schreef op 06 april 2016 @ 20:20:
Ook niet gestemd, ik wil niet net diegene zijn die de opkomst over de 30% helpt.
Precies dit.
Als de opkomst hoger was geweest dan zou ik gegaan zijn, wel met weerzin trouwens.
Ook niet gestemd, ik wil niet net diegene zijn die de opkomst over de 30% helpt.
Precies dit.
Als de opkomst hoger was geweest dan zou ik gegaan zijn, wel met weerzin trouwens.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.