Thuisblijfmoeder
donderdag 7 april 2016 om 08:56
quote:Orangetree schreef op 07 april 2016 @ 08:54:
Een financiele tegemoetkoming? Je levert de wereld toch geen gunst? Welke 'tegemoetkoming'? Vraag aan je partner huishoudgeld.Jaja er komt weer een wondertje aan. Een geschenk voor de samenleving en moeders wil vrijwillig thuisblijven. Hulde aan deze vrouw!
Een financiele tegemoetkoming? Je levert de wereld toch geen gunst? Welke 'tegemoetkoming'? Vraag aan je partner huishoudgeld.Jaja er komt weer een wondertje aan. Een geschenk voor de samenleving en moeders wil vrijwillig thuisblijven. Hulde aan deze vrouw!
donderdag 7 april 2016 om 08:57
quote:minnimouse schreef op 07 april 2016 @ 08:55:
'Ter tegemoetkoming'
Alsof de samenleving erop zit te wachten dat jij thuisblijfmoeder wordt.Ik heb er vier en ik ben daar verdorie nooit voor tegemoet gekomen! Maar misschien had ik moeten stoppen met werken zodat ze zagen wat ik 'dr allemaal voor op gaf'.
'Ter tegemoetkoming'
Alsof de samenleving erop zit te wachten dat jij thuisblijfmoeder wordt.Ik heb er vier en ik ben daar verdorie nooit voor tegemoet gekomen! Maar misschien had ik moeten stoppen met werken zodat ze zagen wat ik 'dr allemaal voor op gaf'.
donderdag 7 april 2016 om 08:57
Als je partner werkt ,heb jij, als je geen inkomen hebt, eventueel recht op de heffingskorting minst verdienende partner. Maar daarvoor mag je op jaarbasis niet meer dan een paar duizend euro verdienen. Ligt er dus aan hoeveel je dit jaar al verdiend hebt, anders krijg je het pas per volgend jaar. En reken je niet rijk, het is iets van € 150 of zo. En mogelijk eventueel gezamenlijk toeslagen, maar dat hangt van jullie gezamenlijke inkomen dit jaar af.