Napraattopic 58
donderdag 24 maart 2016 om 18:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 7 april 2016 om 08:43
quote:ThunderassMan schreef op 07 april 2016 @ 08:03:
Ik feliciteer de democratie vandaag.
Democratie houdt wat mij betreft in dat je vertrouwen hebt in de door jou gekozen volksvertegenwoordigers en dat je niet ook nog eens apart je stem wilt uitbrengen over zoiets ingewikkelds als een associatieverdrag met de Oekraïne, waar zóveel haken en ogen aanzitten dat het voor gewone stervelingen echt veel te ingewikkeld is om daar een gefundeerde mening over te hebben.
Wat mij betreft heeft de democratie dus verloren.
Ik feliciteer de democratie vandaag.
Democratie houdt wat mij betreft in dat je vertrouwen hebt in de door jou gekozen volksvertegenwoordigers en dat je niet ook nog eens apart je stem wilt uitbrengen over zoiets ingewikkelds als een associatieverdrag met de Oekraïne, waar zóveel haken en ogen aanzitten dat het voor gewone stervelingen echt veel te ingewikkeld is om daar een gefundeerde mening over te hebben.
Wat mij betreft heeft de democratie dus verloren.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 7 april 2016 om 08:44
quote:Solomio schreef op 07 april 2016 @ 08:02:
Ik vind mijn stempas zó mooi, dat ik em lekker gehouden heb. Ik denk dat ik em inlijst, als trofee van van het feit dat ik voor het eerst sinds ik stemrecht heb er geen gebruik van heb gemaakt.
Verder eens met TAM: vermoorde stempassen maken mij verdrietig. Mij echt totaal niet in dit geval.
Ik vind mijn stempas zó mooi, dat ik em lekker gehouden heb. Ik denk dat ik em inlijst, als trofee van van het feit dat ik voor het eerst sinds ik stemrecht heb er geen gebruik van heb gemaakt.
Verder eens met TAM: vermoorde stempassen maken mij verdrietig. Mij echt totaal niet in dit geval.
donderdag 7 april 2016 om 08:49
quote:Eleonora-1 schreef op 07 april 2016 @ 07:54:
[...]
Of we meer vriendjes met Poetin moesten gaan worden of niet.
Poetin heeft een knuffel nodig.
Op zijn hoofd.
Met een knuppel.
Maar ik heb geweigerd te gaan stemmen omdat ik domweg geen idee had wat alle details waren en ik écht geen gefundeerde mening kon geven.
[...]
Of we meer vriendjes met Poetin moesten gaan worden of niet.
Poetin heeft een knuffel nodig.
Op zijn hoofd.
Met een knuppel.
Maar ik heb geweigerd te gaan stemmen omdat ik domweg geen idee had wat alle details waren en ik écht geen gefundeerde mening kon geven.
donderdag 7 april 2016 om 09:04
quote:SuzanneSuus schreef op 07 april 2016 @ 09:03:
Ah, sommige scholiertjes zijn slim. Geen enquete maar een stelling verpakt in een post.
dit is de derde of vierde die ik zie en er wordt heerlijk gereageerd.Ach ja, mooie aangelegenheid om de discussie weer eens te voeren. Is toch al wél 2 maanden geleden.
Ah, sommige scholiertjes zijn slim. Geen enquete maar een stelling verpakt in een post.
dit is de derde of vierde die ik zie en er wordt heerlijk gereageerd.Ach ja, mooie aangelegenheid om de discussie weer eens te voeren. Is toch al wél 2 maanden geleden.
donderdag 7 april 2016 om 09:21
donderdag 7 april 2016 om 11:47
quote:Het-groepje schreef op 07 april 2016 @ 11:45:
Even wat anders:
Het dringt het tot mij door dat kind van 7 dit jaar niet op schoolreis gaat. MAAR OP KAMP!!!
Al heel snel.
Ik ben daar dus niet klaar voor!!!
*balt haar vuisten richting school*Valt wel onder het leren los laten! Goed voor de ouders.
Even wat anders:
Het dringt het tot mij door dat kind van 7 dit jaar niet op schoolreis gaat. MAAR OP KAMP!!!
Al heel snel.
*balt haar vuisten richting school*Valt wel onder het leren los laten! Goed voor de ouders.
donderdag 7 april 2016 om 11:49
quote:Het-groepje schreef op 07 april 2016 @ 11:45:
Even wat anders:
Al heel snel.
*balt haar vuisten richting school*Zo zie je maar dat zo'n kamp vooral nuttig is voor ouders die denken dat hun kind altijd een baby blijft.
Even wat anders:
Al heel snel.
*balt haar vuisten richting school*Zo zie je maar dat zo'n kamp vooral nuttig is voor ouders die denken dat hun kind altijd een baby blijft.
Oh dear, how sad, never mind.