Meest irritante reclame - DEEL 2

donderdag 7 april 2016 om 16:17
Ik zag vandaag de winnaars/genomineerden (?) van de gouden loekie voorbijkomen.
Echt, geen enkele leuke reclame erbij! Zoals die 'stamppot' reclame van Lidl.. die is alleen irritant en totaal niet grappig.
Dan vind ik die van Bol.com (waar ouders de kamer van een puberjongen hebben omgetoverd tot een roze meisjeskamer) nog de enige die ermee door kan.
Ik mis die ouderwetse 'even Apeldoorn bellen' reclames..
Echt, geen enkele leuke reclame erbij! Zoals die 'stamppot' reclame van Lidl.. die is alleen irritant en totaal niet grappig.
Dan vind ik die van Bol.com (waar ouders de kamer van een puberjongen hebben omgetoverd tot een roze meisjeskamer) nog de enige die ermee door kan.

donderdag 7 april 2016 om 16:59
Oh ja die Apeldoorn reclames, die vond ik ook altijd leuk! Jammer dat ze er niet bij zaten idd!
Die stamppot reclame is ook heel irritant ja.
Volgens mij hebben ze ook een nieuwe reclame van Tuc. Gisteren een paar keer voorbij zien komen.. Wat een irritante reclame zeg! Ik zet tegenwoordig mijn geluid uit bij reclames haha.
Die stamppot reclame is ook heel irritant ja.
Volgens mij hebben ze ook een nieuwe reclame van Tuc. Gisteren een paar keer voorbij zien komen.. Wat een irritante reclame zeg! Ik zet tegenwoordig mijn geluid uit bij reclames haha.
donderdag 7 april 2016 om 17:07
quote:LoiseauCoureur schreef op 07 april 2016 @ 16:17:
Dat viel mij ook direct op! Heb nog even extra gekeken of het niet toevallig om de Loden Leeuw ging.
Zal wel een gevalletje zijn van "bij gebrek aan beter"...
Dat viel mij ook direct op! Heb nog even extra gekeken of het niet toevallig om de Loden Leeuw ging.
Zal wel een gevalletje zijn van "bij gebrek aan beter"...
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
donderdag 7 april 2016 om 17:14
donderdag 7 april 2016 om 17:19
quote:pearle schreef op 09 maart 2016 @ 13:16:
De radio reclame van de ANWB, over autoverzekeringen
Met die 3 mensen met de afschuwelijke accent
Rotterdamse: Hoeveel korting na 5 jaar
Limbo: en na 9 jaar?
En de ergste: een superirritant amsterdams accent die vraagt: En na 15 jaar?? Dat vind ik in het algemeen altijd heel irritant. Zo'n dialect/accent gebruiken om zogenaamd grappig te doen. Misschien denken de makers dat ze zo lekker dicht bij "de gewone man" komen.
De radio reclame van de ANWB, over autoverzekeringen
Met die 3 mensen met de afschuwelijke accent
Rotterdamse: Hoeveel korting na 5 jaar
Limbo: en na 9 jaar?
En de ergste: een superirritant amsterdams accent die vraagt: En na 15 jaar?? Dat vind ik in het algemeen altijd heel irritant. Zo'n dialect/accent gebruiken om zogenaamd grappig te doen. Misschien denken de makers dat ze zo lekker dicht bij "de gewone man" komen.

vrijdag 8 april 2016 om 20:18

dinsdag 12 april 2016 om 09:37
quote:Keuken1987 schreef op 12 april 2016 @ 08:22:
Die reclame met Herman Den blijker dat er overal bonen bij kunnen.
Zelfs door de pasta. Dat is toch helemaal niet lekker.Op zich prima te doen hoor. Laatst geprobeerd als vleesvervanger, zeg maar. Was heerlijk. Het is even wennen, maar smaakte prima.
Die reclame met Herman Den blijker dat er overal bonen bij kunnen.
Zelfs door de pasta. Dat is toch helemaal niet lekker.Op zich prima te doen hoor. Laatst geprobeerd als vleesvervanger, zeg maar. Was heerlijk. Het is even wennen, maar smaakte prima.
I can explain it to you, but I can't understand it for you

woensdag 13 april 2016 om 13:46
En bij mij met stip op nr 1 : De hartstichting met die getuigen die vertellen over iemand die aan een hartstilstand is overleden. Ik vind die reclame zijn doel voorbij streven. Want het is mij recentelijk overkomen dat dit in onze familie gebeurde. Ik zap altijd weg bij die confronterende klotereclame
woensdag 13 april 2016 om 13:53
quote:soetkees schreef op 12 april 2016 @ 09:37:
[...]
Op zich prima te doen hoor. Laatst geprobeerd als vleesvervanger, zeg maar. Was heerlijk. Het is even wennen, maar smaakte prima.Ik lust best bonen maar daarom hoef je ze nog niet overal doorheen te flikkeren. Ze zien je in Italië al aankomen met kidney bonen door de Bolognese.
[...]
Op zich prima te doen hoor. Laatst geprobeerd als vleesvervanger, zeg maar. Was heerlijk. Het is even wennen, maar smaakte prima.Ik lust best bonen maar daarom hoef je ze nog niet overal doorheen te flikkeren. Ze zien je in Italië al aankomen met kidney bonen door de Bolognese.
verba volant, scripta manent.
woensdag 13 april 2016 om 13:55
quote:Dreamer schreef op 11 april 2016 @ 21:16:
Ik vind op zich de reclame van specsavers wel leuk, die van het beachvolley, maar ik snap niet waarom de meeuw een kip/haan geluid maakt?Ik vind alleen die ene leuk, die schapenscheerder. Wel een beetje zielig voor zijn hond maar het groeit weer aan.
Ik vind op zich de reclame van specsavers wel leuk, die van het beachvolley, maar ik snap niet waarom de meeuw een kip/haan geluid maakt?Ik vind alleen die ene leuk, die schapenscheerder. Wel een beetje zielig voor zijn hond maar het groeit weer aan.
verba volant, scripta manent.