Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.

Deel 1: Meest irritante reclame

Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
Ik heb net eens die reclame van Hornbach opgezocht want ik had hem nog steeds niet gezien, hij is weirrrrrrd !

Die reclame van Conrad is ook tenekrommend, we zijn al 20 jaar Tekkie
Chillygel, echt super slecht ingesproken die reclame.
Alle reacties Link kopieren
Danio, Ineens is kwark eten super hipster
De reclame met Frans Bauer. Vreselijk irritant!
Ik zag vandaag de winnaars/genomineerden (?) van de gouden loekie voorbijkomen.

Echt, geen enkele leuke reclame erbij! Zoals die 'stamppot' reclame van Lidl.. die is alleen irritant en totaal niet grappig.

Dan vind ik die van Bol.com (waar ouders de kamer van een puberjongen hebben omgetoverd tot een roze meisjeskamer) nog de enige die ermee door kan.

Ik mis die ouderwetse 'even Apeldoorn bellen' reclames..
Oh ja die Apeldoorn reclames, die vond ik ook altijd leuk! Jammer dat ze er niet bij zaten idd!

Die stamppot reclame is ook heel irritant ja.

Volgens mij hebben ze ook een nieuwe reclame van Tuc. Gisteren een paar keer voorbij zien komen.. Wat een irritante reclame zeg! Ik zet tegenwoordig mijn geluid uit bij reclames haha.
quote:LoiseauCoureur schreef op 07 april 2016 @ 16:17:

Ik zag vandaag de winnaars/genomineerden (?) van de gouden loekie voorbijkomen.

Echt, geen enkele leuke reclame erbij! Zoals die 'stamppot' reclame van Lidl.. die is alleen irritant en totaal niet grappig.

Dan vind ik die van Bol.com (waar ouders de kamer van een puberjongen hebben omgetoverd tot een roze meisjeskamer) nog de enige die ermee door kan.

Ik mis die ouderwetse 'even Apeldoorn bellen' reclames..

Dat viel mij ook direct op! Heb nog even extra gekeken of het niet toevallig om de Loden Leeuw ging.

Zal wel een gevalletje zijn van "bij gebrek aan beter"...
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
quote:LoiseauCoureur schreef op 07 april 2016 @ 16:17:

Ik mis die ouderwetse 'even Apeldoorn bellen' reclames.. Die nieuwe is anders ook behoorlijk grappig (met die Apple Keynote parodie). Het hoeven dus niet de ouderwetse CB reclames te zijn.
quote:pearle schreef op 09 maart 2016 @ 13:16:

De radio reclame van de ANWB, over autoverzekeringen

Met die 3 mensen met de afschuwelijke accent

Rotterdamse: Hoeveel korting na 5 jaar

Limbo: en na 9 jaar?

En de ergste: een superirritant amsterdams accent die vraagt: En na 15 jaar?? Dat vind ik in het algemeen altijd heel irritant. Zo'n dialect/accent gebruiken om zogenaamd grappig te doen. Misschien denken de makers dat ze zo lekker dicht bij "de gewone man" komen.
Ja alle accenten zijn heel irritant. Vooral brabants..

Maar ook heel erg: Allsecur met die tweeling mannetjes in een auto met die gecastreerde hoge stemmetjes... Aaargh.. Niet te harden.

Ik heb ze gegoogled en ze heten Tim en Tom....
Die TUK reclame, echt te stompzinnig voor woorden, die dingen zijn ook nog eens helemaal niet lekker.
verba volant, scripta manent.
Nou ik snap helemaal niks van die reclame van blokker, Senseo? vrouw met een briefje, kledingruil gedoe? en staat iets op en dan hilarisch gelach

shoot me!
quote:MarianneDavids schreef op 07 april 2016 @ 23:16:

Die TUK reclame, echt te stompzinnig voor woorden, die dingen zijn ook nog eens helemaal niet lekker.Nou, daarvoor kwam ik hier, met die rare sik Hoe verzinnen ze het toch?
Later is nu
Ah, ik begrijp dat die ellendige van Yarden al wat langer meedraait? Wát een verschrikking.
quote:helssing schreef op 07 april 2016 @ 23:31:

Nou ik snap helemaal niks van die reclame van blokker, Senseo? vrouw met een briefje, kledingruil gedoe? en staat iets op en dan hilarisch gelach

shoot me!Jaa, die is ook vaag! 'Slopertje'?? Is dat tegenwoordig een koosnaam oid? Hoe komen ze erop?
Ik vind op zich de reclame van specsavers wel leuk, die van het beachvolley, maar ik snap niet waarom de meeuw een kip/haan geluid maakt?
Later is nu
Die reclame met Herman Den blijker dat er overal bonen bij kunnen.

Zelfs door de pasta. Dat is toch helemaal niet lekker.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Die reclame van H&M met die zingende kinderen. Veel te hippe kinderen die zingen als de chipmunks.
quote:Keuken1987 schreef op 12 april 2016 @ 08:22:

Die reclame met Herman Den blijker dat er overal bonen bij kunnen.

Zelfs door de pasta. Dat is toch helemaal niet lekker.Op zich prima te doen hoor. Laatst geprobeerd als vleesvervanger, zeg maar. Was heerlijk. Het is even wennen, maar smaakte prima.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
De reclame met Amy Sedaris met haar geurballetjes. Sowieso vind ik het een irritant mens en daarnaast is de reclame bijzonder slecht nagesynchroniseerd. Zij is allang gestopt met praten en ruikt aan haar balletjes en de stem gaat gewoon door.
De hoekjes van Almhof, maar vooral eigenlijk de actrice. Wat een irritant mens, wat een irritante reclame. Ze zal wel een bak geld hiervoor krijgen want zo wil je toch niet op tv?
Bon Prix.

"Ik schrik me gek...mijn EX.... blablabla en ik voel me.... mooi" rare intonatie en die arrogante spastische kop die het mens trekt
En bij mij met stip op nr 1 : De hartstichting met die getuigen die vertellen over iemand die aan een hartstilstand is overleden. Ik vind die reclame zijn doel voorbij streven. Want het is mij recentelijk overkomen dat dit in onze familie gebeurde. Ik zap altijd weg bij die confronterende klotereclame
quote:soetkees schreef op 12 april 2016 @ 09:37:

[...]

Op zich prima te doen hoor. Laatst geprobeerd als vleesvervanger, zeg maar. Was heerlijk. Het is even wennen, maar smaakte prima.Ik lust best bonen maar daarom hoef je ze nog niet overal doorheen te flikkeren. Ze zien je in Italië al aankomen met kidney bonen door de Bolognese.
quote:Dreamer schreef op 11 april 2016 @ 21:16:

Ik vind op zich de reclame van specsavers wel leuk, die van het beachvolley, maar ik snap niet waarom de meeuw een kip/haan geluid maakt?Ik vind alleen die ene leuk, die schapenscheerder. Wel een beetje zielig voor zijn hond maar het groeit weer aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven