Meest irritante reclame - DEEL 2

woensdag 9 maart 2016 om 13:19
quote:Manonna schreef op 09 maart 2016 @ 00:55:
En hij blijft maar komen dus zeg ik hem nog een keer. Dat vreselijke kind dat een raket wil maken van een afwasmiddelfles. Het duurt nog IIIUUUWWWAHHN voor hij leeg is. Dan is dan kreng eindelijk leeg. Het jong zet er 2 vleugels op. Klaar.
Ja en hij heeft het niet eens zelf verzonnen, zijn "opa" zeurde 25 jaar geleden al om zo'n fles om een raket te maken.
Toen was tenminste het idee van een raket nog spannend, voor een kind dan.
En hij blijft maar komen dus zeg ik hem nog een keer. Dat vreselijke kind dat een raket wil maken van een afwasmiddelfles. Het duurt nog IIIUUUWWWAHHN voor hij leeg is. Dan is dan kreng eindelijk leeg. Het jong zet er 2 vleugels op. Klaar.
Ja en hij heeft het niet eens zelf verzonnen, zijn "opa" zeurde 25 jaar geleden al om zo'n fles om een raket te maken.
Toen was tenminste het idee van een raket nog spannend, voor een kind dan.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
woensdag 9 maart 2016 om 18:53
quote:Timey-Wimey schreef op 09 maart 2016 @ 07:53:
Er is een (volgens mij) nieuwe reclame over de Oral-B poets-als-een-experrrrrt ergernis en hij is gewoon nòg irritanter geworden. Met die gekke bekken trekker
En een make up reclame van ik weet even niet, over een foundation met een spons. Tap tap. Tap tap. Krijg effe jeuk ofzo.
Oh die oral b reclame, zo irritant. Alsof we allemaal met een appel in onze hand bij de tandarts wegkomen.
En de manier waarop ze praat...ielllll!
Of de versie met de ' ik dacht dat ik goed poetste, maarrrrrrr mijn tandarts zei van niet...echt, vreselijk. De manier alleen al waarop ze praat en erbij kijkt, grrrr.
Die vreselijke make up reclame zag ik laatst ook.
Vreselijk dat ge tap tap!
Er is een (volgens mij) nieuwe reclame over de Oral-B poets-als-een-experrrrrt ergernis en hij is gewoon nòg irritanter geworden. Met die gekke bekken trekker
En een make up reclame van ik weet even niet, over een foundation met een spons. Tap tap. Tap tap. Krijg effe jeuk ofzo.
Oh die oral b reclame, zo irritant. Alsof we allemaal met een appel in onze hand bij de tandarts wegkomen.
Of de versie met de ' ik dacht dat ik goed poetste, maarrrrrrr mijn tandarts zei van niet...echt, vreselijk. De manier alleen al waarop ze praat en erbij kijkt, grrrr.
Die vreselijke make up reclame zag ik laatst ook.
Vreselijk dat ge tap tap!

woensdag 9 maart 2016 om 19:46
"Laten beleggen door Alex"
En dan de radio versie
Ik word niet goed van die zwoele stem. En dan op dezelfde toon nog even het verplichte zinnetje dat het ook risico's heeft omdat de waarde kan verminderen. *Maar dat heeft u vast niet verstaan omdat ik zo leuk praat.*
Blegh
sowieso vind ik radio reclames nog veel irritanter dan tv reclames.
En dan de radio versie
Ik word niet goed van die zwoele stem. En dan op dezelfde toon nog even het verplichte zinnetje dat het ook risico's heeft omdat de waarde kan verminderen. *Maar dat heeft u vast niet verstaan omdat ik zo leuk praat.*
Blegh
sowieso vind ik radio reclames nog veel irritanter dan tv reclames.
woensdag 9 maart 2016 om 20:04
quote:SinDudas schreef op 09 maart 2016 @ 19:46:
En dan op dezelfde toon nog even het verplichte zinnetje dat het ook risico's heeft omdat de waarde kan verminderen.
Op tv staat het er in zulke kleine k*t lettertjes onder gefrot dat geen mens het met goed fatsoen kan lezen. En mocht dat al het geval zijn (mega breedbeeld tv en haviksogen) dan is het zo'n lap tekst die, in die milliseconde dat het in beeld is, nog niet gelezen kan worden.
Maar hey! "Wij zijn gedekt, want we hebben het vermeld" ...
Zo debiel vind ik dat. Echt te knullig voor woorden.
En dan op dezelfde toon nog even het verplichte zinnetje dat het ook risico's heeft omdat de waarde kan verminderen.
Op tv staat het er in zulke kleine k*t lettertjes onder gefrot dat geen mens het met goed fatsoen kan lezen. En mocht dat al het geval zijn (mega breedbeeld tv en haviksogen) dan is het zo'n lap tekst die, in die milliseconde dat het in beeld is, nog niet gelezen kan worden.
Maar hey! "Wij zijn gedekt, want we hebben het vermeld" ...
Zo debiel vind ik dat. Echt te knullig voor woorden.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.

woensdag 9 maart 2016 om 23:32
quote:Truusdemier1981 schreef op 09 maart 2016 @ 18:53:
[...]
Inderdaad, vreselijk. En dan dat 'hij zei me een experrrrrt te worden'. Da's toch een vreemde zin?
Ook Oral B gaat hier in de boycot.
[...]
Inderdaad, vreselijk. En dan dat 'hij zei me een experrrrrt te worden'. Da's toch een vreemde zin?
Ook Oral B gaat hier in de boycot.

donderdag 10 maart 2016 om 13:03
VIPoo is echt te achterlijk voor woorden, toen ik hem de eerste keer zag zat mijn dochter (12) naast mij en die zei niks, haar mond viel open en het enige dat ze uit kon brengen was WTF !
Die van Ford is ook zo achterlijk, 3 van die mannen die gaan kamperen maar dan uiteindelijk naar een hotel gaan en daar hun vrouwen tegenkomen jeah sure....
Die van Ford is ook zo achterlijk, 3 van die mannen die gaan kamperen maar dan uiteindelijk naar een hotel gaan en daar hun vrouwen tegenkomen jeah sure....
zaterdag 12 maart 2016 om 20:31
quote:tanteslankie schreef op 08 maart 2016 @ 20:06:
René Froger maakt reclame voor xls medical. Ofzoiets. Jezus, wat een klojo is hetbtoch. Zo irritant.
En dan zegt hij bij zijn foto van tig jaar terug: wat was ik toen beeldig.
Beeldig? Is meer een Gerard Joing woord.
En die reclame van huisparfum van Ambi Puur of Glade wat je in je huis kunt spuiten en waar je haar (!) niet van gaat krullen omdat er geen water in zit???
Welke chemische rommel dan wel?
René Froger maakt reclame voor xls medical. Ofzoiets. Jezus, wat een klojo is hetbtoch. Zo irritant.
En dan zegt hij bij zijn foto van tig jaar terug: wat was ik toen beeldig.
Beeldig? Is meer een Gerard Joing woord.
En die reclame van huisparfum van Ambi Puur of Glade wat je in je huis kunt spuiten en waar je haar (!) niet van gaat krullen omdat er geen water in zit???
Welke chemische rommel dan wel?
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.

zaterdag 12 maart 2016 om 21:34

zondag 13 maart 2016 om 14:23
Ik heb ze alle vier besnuffeld in de Blokker, mede door jullie inspirerende uitspraken hier
De roze en de groene stinken verschrikkelijk smerig, echt, dat het een strijd wordt tussen deze lucht of toch maar poeplucht.
De gele rook nergens naar. De paarse wel fruitig.
De roze en de groene stinken verschrikkelijk smerig, echt, dat het een strijd wordt tussen deze lucht of toch maar poeplucht.
De gele rook nergens naar. De paarse wel fruitig.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
zondag 13 maart 2016 om 16:51
quote:Manonna schreef op 09 maart 2016 @ 00:55:
En hij blijft maar komen dus zeg ik hem nog een keer. Dat vreselijke kind dat een raket wil maken van een afwasmiddelfles. Het duurt nog IIIUUUWWWAHHN voor hij leeg is. Dan is dan kreng eindelijk leeg. Het jong zet er 2 vleugels op. Klaar.Inderdaad vreselijk. Dat kind zou ik in twee plooien en in een vondelingenschuif proppen.
En hij blijft maar komen dus zeg ik hem nog een keer. Dat vreselijke kind dat een raket wil maken van een afwasmiddelfles. Het duurt nog IIIUUUWWWAHHN voor hij leeg is. Dan is dan kreng eindelijk leeg. Het jong zet er 2 vleugels op. Klaar.Inderdaad vreselijk. Dat kind zou ik in twee plooien en in een vondelingenschuif proppen.
I learned long ago, never to wrestle with a pig. You get dirty, and besides, the pig likes it. Bernard Shaw
zondag 13 maart 2016 om 17:06
quote:Lucky_Birdie schreef op 12 maart 2016 @ 21:34:
[...]
Wie spuit dat spul überhaupt over zichzelf heen..
Grappige is, dat doet ze de 2e keer dus niet!
En het haar gaat krullen door het vocht. Ik vind het krullend dan ook nog weer leuker zitten, maarja.. dat ben ik (zou bijna vragen wat voor spul ze de eerste keer gebruikte )
[...]
Wie spuit dat spul überhaupt over zichzelf heen..
Grappige is, dat doet ze de 2e keer dus niet!
En het haar gaat krullen door het vocht. Ik vind het krullend dan ook nog weer leuker zitten, maarja.. dat ben ik (zou bijna vragen wat voor spul ze de eerste keer gebruikte )
Later is nu

donderdag 24 maart 2016 om 08:00

donderdag 24 maart 2016 om 09:15
quote:paper-clip schreef op 13 maart 2016 @ 17:35:
Kan iemand mij vertellen wat die vrouw in de Dettol reclame op tafel gooit ?
Ik zie doperwten, vlees en een of andere verdroogde paddestoel ?Dat is Yorkshire pudding. Een soort deegbakje. Heel bekend in Engeland en voornamelijk Yorkshire, daar komt het vandaan
Kan iemand mij vertellen wat die vrouw in de Dettol reclame op tafel gooit ?
Ik zie doperwten, vlees en een of andere verdroogde paddestoel ?Dat is Yorkshire pudding. Een soort deegbakje. Heel bekend in Engeland en voornamelijk Yorkshire, daar komt het vandaan

donderdag 24 maart 2016 om 11:09
quote:Sabeltandcavia schreef op 24 maart 2016 @ 08:00:
Ik snap de Opel reclame niet. Een vrouw treft haar auto onder de modder aan en belt haar vriend om te vragen of hij haar auto heeft vies gemaakt. Daarop zegt die vriend dat hij de auto zo terug brengt. Maar die auto stond er toch al??
Ik snap hem ook niet ! Hij rijdt in een schone auto en gaat dan weer door de modder aan het eind van de reclame.
Zou het zijn hobby zijn om auto's vies te maken, vragen, vragen....
Bedankt Kensi, weer een raadsel minder
Ik snap de Opel reclame niet. Een vrouw treft haar auto onder de modder aan en belt haar vriend om te vragen of hij haar auto heeft vies gemaakt. Daarop zegt die vriend dat hij de auto zo terug brengt. Maar die auto stond er toch al??
Ik snap hem ook niet ! Hij rijdt in een schone auto en gaat dan weer door de modder aan het eind van de reclame.
Zou het zijn hobby zijn om auto's vies te maken, vragen, vragen....
Bedankt Kensi, weer een raadsel minder
donderdag 24 maart 2016 om 13:11

donderdag 24 maart 2016 om 13:30
Die Opel reclame; zoals ik hem oppak gaat dat om twee verschillende auto's. man en vrouw hebben allebei een Opel. De man heeft zijn auto vies gemaakt en pakt daarom de schone auto van de vrouw. Als de vrouw in haar auto wil stappen ziet ze dat het een vieze auto ( van die man dus) is. Ze belt de man. Hij zegt dat hij haar schone auto ( waar hij dus in rijdt) zal terug brengen. En vervolgens rijdt hij door de modder waardoor haar auto nu ook vies is. Zo begrijp ik het maar waar het op slaat...?