Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.

Deel 1: Meest irritante reclame

Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Djuuls04 schreef op 24 maart 2016 @ 13:30:

Die Opel reclame; zoals ik hem oppak gaat dat om twee verschillende auto's. man en vrouw hebben allebei een Opel. De man heeft zijn auto vies gemaakt en pakt daarom de schone auto van de vrouw. Als de vrouw in haar auto wil stappen ziet ze dat het een vieze auto ( van die man dus) is. Ze belt de man. Hij zegt dat hij haar schone auto ( waar hij dus in rijdt) zal terug brengen. En vervolgens rijdt hij door de modder waardoor haar auto nu ook vies is. Zo begrijp ik het maar waar het op slaat...?Zo begreep ik hem ook, maar zag de clou ook niet
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Werkspot.

Bram moet een klus uitbesteden, waarom kan z'n vrouw dat niet gewoon doen? Iedereen maar roepen "Braham".. die arme man zit lekker te klussen, doe het fijn zelf!

Die van Hornbach zag ik voor het eerst, terwijl ik hier las

Opel wil denk ik duidelijk maken dat de auto zowel geschikt is voor stoere mannen, die door modder rijden als voor nette vrouwen, die hun auto graag schoon hebben. Helemaal niet rolbevestigend ofzo
Later is nu
Echt vreselijk. Frans Bauer die wat parfum spuit op zijn broer, Maris die midden in de nacht de was gaat doen....
quote:pearle schreef op 25 maart 2016 @ 21:56:

Echt vreselijk. Frans Bauer die wat parfum spuit op zijn broer, Maris die midden in de nacht de was gaat doen....

Dat vooral...

Ik verdenk ze ervan dat ze daarvoor 'personeel' hebben om die was 's nachts te draaien.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
die van ziggo met Max Verstappen die voice over praat alsof hij het tegen een kleuter heeft en de belasting reclame van Egon op de radio die stemmen ook schijt iritant
Vanish vlekkenspul. Die meid met die jaren 80 pet op. (Wie was hiet de stylist ) Ze roept heel blij: "vieze kinderen zijn gelukkige kinderen!" Ze is zelf 20 ongeveer..

En tandpasta. Alle tandpastareclames met iemand met een witte jas en dan een wiebelende camera. Waarom doen ze dat toch?!?
Ik weet niet of ie al voorbij gekomen is. Pearl met Jan Smit in de hoofdrol is de verschrikkelijkste reclame die dit jaar gemaakt is.

Als ik het hoor op de radio dan weet ik niet hoe snel ik het geluid moet afzetten, op t.v. zap ik heel snel door.

Welke randdebiel die op het idee is gekomen om Smit te strikken moet op staande voet ontslag krijgen, dat is geen reclame meer dat is je reinste marteling.
Dat tekenfilmpje van Tarzan met zijn pleepapier "sorry", stompzinniger kan het bijna niet.
verba volant, scripta manent.
Dikke naakte kerel die van een berg afrolt.....

Help.. snel, zap weg!!!
Toch zie ik de meeste reclame niet meer. Ik zet gewoon het geluid uit en ga even lezen of op de laptop. Tijd genoeg want de reclameblokken duren echt idioot lang
Ik erger me dood aan de radioreclame voor het nieuwe boek van Femke Halsema, Pluche. Zoals die man dat uitspreekt; "Pluusje. Het nieuwe boek van Femke blablabla (heel aanprijzingsverhaal ertussen) ...blablaba... Pluusje". Dat is toch geen gehoor?
Nothing happens for a reason
quote:Biebel80 schreef op 13 maart 2016 @ 16:51:

[...]

Inderdaad vreselijk. Dat kind zou ik in twee plooien en in een vondelingenschuif proppen.
de reclame van Wildlands in Emmen met dat irritante kind in tijgerpak aan de ontbijttafel...
quote:RotjeGo schreef op 30 maart 2016 @ 19:48:

Help.. snel, zap weg!!! Hornbach. Ik wilde hem net komen melden hier. Wat een rare reclame.
Je hebt praaaaahters en doeners. Praaaaaahters kunnen zich het gevoel voorstellen en doeners ... ?? Nou ja, één of andere volstrekt onbegrijperlijke mantra. Van Nissan. K*tauto

En wat ik volstrekt niet snap is Electrabel die zich sinds kort Engie noemt. Nou vraag ik je Engie???? Hoe zo eng?

Mijn nieuwe term of endearment voor ze is overigens Engnekkie. Eigen schuld. Moeten ze maar niet zo'n achterlijke naam verzinnen.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Een man staat op een station op het perron, en zegt: bent u er ook helemaal klaar mee?

Laat ons u het laatste duwtje geven..

Blijkt het het laatste duwtje te gaan om de laatste twijfel bij een eventuele aankoop van een electrische fiets weg te nemen.

Ik vind deze tekst op een perron erg misplaatst.
Ik erger me mateloos aan die radio-reclame van DitZo. PINGGGGGG "Huilende smiley, skis, denneboom" PINGGGGGG. En dan met name die PINGGGGGG, jezus. Ik kan slecht tegen hoge tonen en heb al meerdere malen koppijn gekregen van die rotreclame.
quote:duistercontinent schreef op 27 maart 2016 @ 21:46:

Ik weet niet of ie al voorbij gekomen is. Pearl met Jan Smit in de hoofdrol is de verschrikkelijkste reclame die dit jaar gemaakt is.

Als ik het hoor op de radio dan weet ik niet hoe snel ik het geluid moet afzetten, op t.v. zap ik heel snel door.

Welke randdebiel die op het idee is gekomen om Smit te strikken moet op staande voet ontslag krijgen, dat is geen reclame meer dat is je reinste marteling.Ja! Vre-se-lijk gewoon. Dat pearl pearl pearl! Brrrrrrrr
quote:paper-clip schreef op 13 maart 2016 @ 17:35:

Kan iemand mij vertellen wat die vrouw in de Dettol reclame op tafel gooit ?

Ik zie doperwten, vlees en een of andere verdroogde paddestoel ?

Haha, dit toont maar weer aan dat je reclames niet zo maar kunt overplaatsen naar een ander land. Wat in het ene land overduidelijk een heerlijk diner is wordt over de grens opeens het raadsel van de verdroogde paddestoel

Als je deze reclame in Nederland zou opnemen zou er waarschijnlijk boerenkool met worst en een kuiltje jus worden geserveerd.

En daar zouden ze dan in Frankrijk weer geen bal van snappen.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Eucerin snap ik ook niet. Die vrouw heeft de creme met een soort slagroomspuit in patroontjes op haar hoofd gespoten.

De tijdschriftreclame leert dat ze aan botox referenen, maar ik vind het raar.

Die reclame van Tuc: welkom in alles-kan-land??

Een vent op een motor die vriendschap sluit met een geit en dan gaan ze samen biljarten. Tja.. alles kan inderdaad..
quote:pearle schreef op 25 maart 2016 @ 21:56:

Ja, en dan zegt ze erbij: dan lopen ze er morgen weer lekker fris bij.

Want...Frans heeft maar één pak, overhemd en onderbroek?
quote:RotjeGo schreef op 30 maart 2016 @ 19:48:

Help.. snel, zap weg!!! Ik weet niet waarom maar ik krijg altijd een beetje vreemd, engig gevoel bij de reclames van deze winkelketen.
quote:LoiseauCoureur schreef op 04 april 2016 @ 13:38:

Die reclame van Tuc: welkom in alles-kan-land??

Een vent op een motor die vriendschap sluit met een geit en dan gaan ze samen biljarten. Tja.. alles kan inderdaad.. Deze reclame heeft, samen met de hipster van Danio, wel een groot voordeel: dit is echt de nekslag voor de baardmans hipster rage!!
quote:merano schreef op 03 april 2016 @ 08:56:

[...]

Haha, dit toont maar weer aan dat je reclames niet zo maar kunt overplaatsen naar een ander land. Wat in het ene land overduidelijk een heerlijk diner is wordt over de grens opeens het raadsel van de verdroogde paddestoel

Als je deze reclame in Nederland zou opnemen zou er waarschijnlijk boerenkool met worst en een kuiltje jus worden geserveerd.

En daar zouden ze dan in Frankrijk weer geen bal van snappen.

Hahaha net dat klopt

Wat heb je trouwens een opgefleurde ava, hij is leuk !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven