Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
En laat ik nou niets te verbergen hebben, dus ook niets te vertellen hebben.

Hoe is het bij jou, HVJ? Of kan ik niks meer vragen nu
@BM (f) tis zeker waar dat het prettig is om hier op het forum erover te kunnen praten want dat is redelijk "anoniem".

En nee tis zeker niet makkelijk om naar een open relatie over te stappen dat duurt een hele tijd als het al gaat.
[quote]stewardess schreef op 07 november 2008 @ 13:41:

En laat ik nou niets te verbergen hebben, dus ook niets te vertellen hebben.

Wat een makkelijk antwoord je had hem ook kunnen citeren.

Nee omdat je niks te verbergen hebt heb je niks te vertellen heel logisch.
[quote]stewardess schreef op 07 november 2008 @ 11:46:

Nou idd, Xana, de pot verwijt de ketel.....Ik heb het nergens over een nieuwe sv en al zou dat zo zijn dan is het mijn beslissing om erover te schrijven. Weetnie heeft het erover dat ik mensen in een bepaald daglicht wil zetten, daar verdedig ik me in! En als je me niet mag, so be it, maar zeg dat dan eerlijk.

Enkele maanden geleden heb jij geschreven dat we nog even geduld moesten hebben en dat je dan misschien weer iets spannends meegemaakt zou hebben. Gezien dit topic leg ik dan de link met een mogelijke nieuwe sv.

Als je mijn vorige post goed had gelezen dan weet je dat ik hetzelfde zei als jij nu doet over het wel of niet vertellen over een eventuele nieuwe sv. Iedereen bepaalt zelf wat hij of zij daarover kwijt wil. Doe ik zelf ook.

En waar baseer jij je op dat ik jou niet zou mogen?
Gezellig hier.....

Stew, zullen we dan maar???? Heb je daarna ook iets om over te vertellen. Iedereen hier ook weer blij!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
@ Weetnie, het enige wat ik probeer duidelijk te maken is dat jij je relatie wel open wil maken maar dat je er ook rekening mee moet houden dat je man dat niet wil en dat dat wel eens je relatie zou kunnen kosten. Dit ook n.a.v een forummer die dit van de week postte.Ik vind het niet relevant om mijn seksleven daarbij te betrekken. En dat ik jou zou achtervolgen met mijn postings, dat is echt teveel eer hoor! Maar ik ben toch wel heel benieuwd met wat jij daarmee bedoelt en waar precies ik mensen in een verkeerd daglicht probeer te zetten.

En wat is er zo belangrijk wat je over mij zou willen weten
@ Xana, misschien heb je het niet gelezen maar ik had enkele maanden geleden ook iets spannends gepost.
Mijn post van gisteren kwam er trouwens naar aanleiding van wat Gizzy eerder schreef.

Ik herinner mij nog heel goed dat hij een aantal maanden geleden schreef dat hij een "open" relatie wou en dat hij daar naar toe ging werken.

De kordaatheid die hij toen aan de man legde, verbaasde mij zo erg dat ik me afvroeg of hij het voor het dessert ging zeggen of meteen al naar het voorgerecht.

Als ik dan nu lees in welke ravage hij is terecht gekomen ... dan weet ik wel zeker dat hij wou dat alles nog was zoals voorheen.... . Stiekem dus.
quote:Belgenmoppie schreef op 07 november 2008 @ 14:09:

Als ik dan nu lees in welke ravage hij is terecht gekomen ... dan weet ik wel zeker dat hij wou dat alles nog was zoals voorheen.... . Stiekem dus.

Het lijkt me ook ondoenlijk een 'normale' relatie open te krijgen, althans aan één kant. Als de ander die behoefte niet heeft of voelt sla je al een doodlopende weg in. Het lijkt me ook bijna ondoenlijk iemand te vinden die net zo open is als jijzelf, en op hetzelfde punt van ontwikkeling zit. Ik denk dat dat laatste nog wel het belangrijkste is, en dat je van daaruit samen verder gaat, al dan niet naar iets opens. En wie weet is dan de behoefte er wel niet eens.

Mijn twee centjes van Spuit Elf.
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Ik ken de situatie van Gizzy wat beter en zonder in details te treden wil ik alleen opmerken dat ik denk dat hij vooral uit liefde naar zijn vrouw zijn relatie open wilde maken en dat hij er zelf geen puinhoop van heeft gemaakt. En dat is precies waar ik Weetnie voor probeer te waarschuwen. Helaas wordt dit niet gewaardeerd. Mijn oprechte excuses hiervoor, Weetnie. Ik zal je voortaan uit de weg gaan.
quote:stewardess schreef op 30 augustus 2008 @ 07:50:

Nog niet zo lang geleden had ik hier iets spannends geplaatst. Nog even geduld en dan heb ik misschien weer iets spannends meegemaakt. Maar ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar jullie smeuige verhalen......@ stewardess. Het was even zoeken (wel grappig om te lezen wat er allemaal al voorbij gekomen is op dit topic) maar over deze posting bedoelde ik.
Nou, Xana, misschien heb ik wel een oersaai leven en is er naderhand niets meer gebeurd.Maar ik begrijp niet wat dat met mensen in een verkeerd daglicht zetten te maken heeft, en daar ging het mij weer om.
En daar ging het mij dus helemaal niet om. Daar heb ik nooit niks over gezegd. Ik heb alleen gereageerd op het eerste deel van de post van weetnie.
Maar wat is er dan zo boeiend aan mijn seksleven dat je dat zou willen weten? Iedereen schrijft hier toch alleen maar wat hij kwijt wil. Of wil je details, namen?Ik vind het kort door de bocht om mij hier op af te rekenen.Alleen maar omdat ik over mijn seksleven de naam 'oester' heb.Over andere, belangrijkere dingen schrijf ik wel open hoor!
Stew, trek het je niet zo aan. Niet iedereen is hetzelfde en niet iedereen voelt de behoefte om "alles" op dit forum te delen. Achter de schermen wordt er veel meer gedeeld, en dat is logisch want zeker niet iedereen is te vertrouwen met alle info.

en ja, je bent nieuwsgierig (wie niet?) maar ik heb je nog nooit op leedvermaak kunnen betrappen.....
Zou je mijn posts nog eens goed door willen lezen? Deze discussie gaat nl. nergens over. Als jij niks kwijt wilt over je seksleven buiten je huwelijk is dat toch prima. Ik zelf vertel daar toch ook weinig over.
en niks ten nadele van weetnie en xana,

ben zelf alleen ook voorzichtiger geworden....(lees: door schade en schande wijzer geworden...)
Ok, Xana, de discussie tussen ons gaat ook nergens over maar dit was wel nav de discussie met Weetnie.Ik probeer de dingen alleen uit te leggen.

Hey Enigma, alles goed?
yep stew alles ok....

nieuwgierig als ik ben moest ik toch weer even op forum lezen.

(wat wel steeds minder leuk wordt, moet ik toegeven...of ligt dat aan mij?)
Nee, ligt niet aan jou, Enigma. Maar dat verschilt per dag.
Ik denk dat men moet beseffen (ikzelf als eerste..) dat je , door hier te lezen, mensen niet echt leert kennen.

Je vormt je een beeld van iemand, en geloof me, het klopt zelden.

en ik heb liever dat iemand "gesloten als een oester is" dan hier gewoon keihard gaat staan liegen...
en nu weer on topic......

ja heb nog steeds hetzelfde svtje.....(af en aan)
Hoe lang nu al Enigma?
pfffffff al heel lang te lang denk ik.....maar dat is een lang verhaal

uhm vanaf jan 2007 bijna twee jaar dus......(erg he)
met verschillende stoppogingen tussendoor dan he..... van beide kanten.....

zou t een idee zijn om een ruilbeurs te organiseren.......

dan worden ze wat alerter weer, in de zin van verandering van spijs doet eten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven