Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
quote:Livre schreef op 07 november 2008 @ 17:11:

Hoe ist met het verstant en de mond?Wat lief dat je het vraagt Babs. Met de mond gaat het best, het ergste hebben we gehad. Pijn valt mee, alleen nog een beetje lastig met eten. Mijn verstant heb ik gelukkig ook nog niet verloren, zoals je wel kunt lezen in het bevlogen epistel beriggie dat ik hier boven geplaatst heb.

En hoe maak jij het, Babs? en je beweegelijke kinderen?
Ik ben lekker bij mijn papa en mama geweest vanmorgen en de Boekjes zijn blij dat het weekeind is en niet blij met de berg huiswerk die ze allebei hebben.

Ik heb maar 1 bewegert hoor, die jongste van ateletiek, die oudste houdt er niet van. Maar allebei mager, dat dan weer wel.
Appelmoes is lekker met een zere mond, kan je dat al eten?
Ja hoor, kan zelfs al weer brood eten met zacht beleg, alleen de korstjes niet. En gisteren heel veel soep gegeten, daar ben ik dol op dus dat was geen straf.

Grappig is dat, mijn oudste kruishaar houdt ook niet veel van bewegen de andere twee wel, vooral de middelste. En het zijn alledrie magere latjes gespierde spijkers. Hoewel de jongste valt wel mee, maar die is ook niet biejoloogies van mij.
Is de jongste geapoteerd? Of is die alleen van je man?
Boerette-Havette

Ziet het er zo uit, Sabine?
Daar is de carjerevrouw weer, hallo Annelies!
Niet geaporteert , maar inderdaad een biejologies kind van meneer Kruishaar. Maar ik zeg altijd dat ik drie kinderen heb, want zo voelt het wel, biejologies of niet.

Soms voor de grap zeg ik dat ik twee en een half kind heb. Heel netjes volgens de statestieken.
Ik ben wel erg nieuwsgierig, zeg. Als het je jongste is, dan is meneer Kruishaar niet de biejologiese vader van de andere 2?

Dat je een nieuwe romanse hebt dan, eigenlijk.
Annelies :puke: Ja zo ziet het er uit, maar dan in al me pannen van me pannenzet. Kan je nagaan hoe ik te lijden heb onder het feit dat mevr. De Haan die brug maar niet over komt met me tupperweer. Ik vertrouw die zaakjes van haar niet meer. Volgens mij zit er een lugtje aan.
quote:Livre schreef op 07 november 2008 @ 17:37:

Ik ben wel erg nieuwsgierig, zeg. Als het je jongste is, dan is meneer Kruishaar niet de biejologiese vader van de andere 2?

Dat je een nieuwe romanse hebt dan, eigenlijk.

Vragen staat vrij, zeg ik altijd maar. En je kan goed raden, meneer Kruishaar en ik hebben inderdaad nu een nieuwe romance, al vier jaar en het is de beste meneer die ik me wensen kan.

En onze oudste twee zijn biejoloogies inderdaad weer niet van hem.
Wat fijn voor jullie, Sabien.

Goed hè, komt dat akadeemise toch nog van pas bij het deduceren en combineren nadenken.
quote:LunaBlue schreef op 07 november 2008 @ 17:39:

Kan je nagaan hoe ik te lijden heb onder het feit dat mevr. De Haan die brug maar niet over komt met me tupperweer. Ik vertrouw die zaakjes van haar niet meer. Volgens mij zit er een lugtje aan.

Nouja zeg!

Ik doe ontzettend mijn best, ik kan er ook niets aan doen dat de leverancier problemen heeft. Jullie moeten wel begrijpen dat ik eerst mijn geld binnen moet hebben, voordat we verder in onderhandeling kunnen. Ik kan geen 6000 euro voorschieten...

Mocht ik kunnen leveren, dan moeten natuurlijk die bezorgkosten binnen zijn, anders gaat het langer duren.
quote:Livre schreef op 07 november 2008 @ 17:35:

Daar is de carjerevrouw weer, hallo Annelies!Hoi Babs
quote:LunaBlue schreef op 07 november 2008 @ 17:39:

Annelies :puke: Ja zo ziet het er uit, maar dan in al me pannen van me pannenzet. Kan je nagaan hoe ik te lijden heb onder het feit dat mevr. De Haan die brug maar niet over komt met me tupperweer. Ik vertrouw die zaakjes van haar niet meer. Volgens mij zit er een lugtje aan.

Gelukig is deze niet schadeluk voor de gezond heid van negertjes. Blanke kindjes kunnen er wat minder goed tegen.

Dus stuur maar gewoon naar aafrica hoor.

Mevrouw de Haan, mag ik u er op weizen dat ook in mijn tupperwer nog niet ontvangen heb. En ik heb alles al betaald, ook de verzendheids kosten.
Hoe gaat het met karjere maken Annelies, heb je als Boerette-Havette ook last van een glazen plafond? Dat lijkt me vooral lastig in de zomer, als de zon er de hele dag op staat, zo benauwt.
Sorry Annelies, het komt zo snel mogelijk.

Je moet trouwens nog extra 15 euro overmaken.

Het gaat namelijk niet alleen om de verzendkosten vanuit Tailant hierheen, maar ook van mij naar jou.
Mevrouw de Haan, dat kost in Nederland maar 6 euro 20.

Ik had gelukkig geen Tuppe where besteld.
Nee Isadora, dit is een speciale bestelling..

Ik kan er toch ook niets aan doen dat jullie zoveel zuurkool breien?!
Mevrouw de Haan, ik krijg egt ernstig het idee dat wij hier spreekwoordelijk geneukt worden.

Sabine, ook als boerette-havette heb je niet alleen last van een glazen plafond, maar loop je ook nog eens constant tegen een muur van glas op.

.. en daarbij...

denk aan die arme kindertjes in Afrika, want daar doen we het tenslotte voor!
Annelies ik zie je al lopen daar. Heb je dan wel een helm op en besgermende kledij? Lijkt me erg gevaarlijk de karjere van een boerette-havette. Pas je wel op, lieverd!
Mevrouw de Haan, ik hep niet soveel met de kindjes in Afrika, ik vind het al moelijk genoeg om mijn eigenste kindjes eten te kunnen geven. Tis zo duur.
Jammer dat je daar niet voor open staat Isadora.

Beetje egowisties eerlijk gezegd..
Sabiene, wat lief van je dat je zo om mijn vijligheid geeft. Havettes voorever zeg ik maar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven